Nina i Tino | Profil Klett

Cjelovito učenje u razrednoj nastavi

Tino i Nina badge
mali leptir veliki leptir cvijece cvijece cvijece cvijece cvijece Tino vozi bicikl Nina se rola Oblak Oblak Oblak Oblak Oblak Oblak

Nina i Tino kviz

Priprema za Nina i Tino kviz

Sudjelujte u kvizu u svojoj školi.

U svibnju 2020. godine održat će se veliki kviz Nina i Tino s trajanjem od 60 minuta. Mudre sove na velikom kvizu moći će testirati znanje koje su marljivo stjecale čitavu godinu.

Pročitajte više detalja u Pravilniku o kvizu Nina i Tino ili nam pišite na stela.vukojevic@profil-klett.hr

Provjerite svoje znanje i riješite zadatke koje su vam pripremili Nina i Tino!
Riješi zadatke

Leptir Tino promatra leptira

Danci već godinama uvjerljivo zauzimaju prvo mjesto na ljestvici najsretnijih nacija na svijetu. U knjizi Danski odgoj djece autorice Jessica Joelle Alexander i Iben Dissing Sandahl tvrde da je razlog tomu način na koji Danci odgajaju svoju djecu.

 

tajne mudrih sova

Dnevnik mudrih sova

Naše mudre sove Nina i Tino svakodnevni su gosti u trećim razredima osnovnih škola. Prate njihove aktivnosti, istražuju i rješavaju probleme, potiču na suradnju i unose radost u aktivnosti učenja. Učenici i njihovi učitelji vode dnevnike aktivnosti, stvaraju nove zadatke, dodatno istražuju i izvještavaju nas. Zajednički otkrivamo tajne mudrih sova i dijelimo svoja iskustva s drugima.

Saznaj više

Radne bilježnice

  • ISTRAŽUJEMONove i zanimljive načine učenja
  • POVEZUJEMOPodatke i stvaramo polazišta za novo učenje
  • PROCJENJUJEMOI odabiremo strategije rješavanja problema
  • ZAKLJUČUJEMODa učenje može biti drugačije i zabavno
  • OTKRIVAMODa nas znatiželja motivira, ohrabruje i vodi k uspjehu
Pročitaj više
knjiga iz biologije knjiga iz matematike knjiga iz stranog jezika

ESCAPE (CLASS) ROOM

Escape (class) room je tematski zadana misija, u kojoj u određenom vremenskom roku skupina učenika treba riješiti niz neobičnih zadataka, zagonetki, dekodirati kodove, otključati brave lokota…U učionici su skriveni predmeti, poruke, putokazi, slike koje treba pronaći. Rješavanjem zadataka otkrivaju se tragovi koji upućuju gdje dalje tražiti. Posljednji zadatak je vrhunac igre – njegovo rješenje je ujedno izlaz iz učionice.