Nimbusi na vidiku!

Mali blokovi obrazovnih sadržaja koji se mogu pročitati i pogledati u jednom dahu, zadržati koncentraciju, ali i kombinirati u nove modularne oblike.

Objašnjavanje novih sadržaja koje vam omogućava jednostavno uvođenje metoda obrnute učionice (flipped classroom) u vašu nastavu.

Savjeti i ideje za istraživanje daju učenicima priliku za pokazivanje kreativnosti i povezivanje nastavnih sadržaja sa svakodnevnim životom.

Zanimljivosti otkrivaju male i velike informatičke tajne koje učenje čine dinamičnijim i sveobuhvatnijim.

Multimedijski elementi kojima učenicima s različitim stilovima učenja pružamo informacije u njima razumljivom obliku.

Interaktivni dijelovi uvode elemente igre, provjera znanja, ali i pravovremenih povratnih informacija kako bi učenici bili svjesni svojih postignuća.

Praćenje napredovanja i uspjeha koristi razne mogućnosti baza podataka i statističkih prikaza kako bi olakšali svakodnevni rad učitelja i nastavnika. Računalo bilježi sve rezultate učenika, njihov napredak, usporedbu po raznim kriterijima te vam tako ostavlja više vremena za kreativni dio nastave.

Prilagodljivost i modularnost pripremljenih blokova obrazovnih sadržaja, nadopunjavanje novim sadržajima čime se postiže usklađivanje s potrebama učenika, ali i učitelja i nastavnika.

Učenika postavljamo u središte procesa učenja pružajući mu sve obrazovne sadržaje u digitalnom obliku dajući mu time priliku da preuzme odgovornost za svoje obrazovanje. Sadržaji su pripremljeni tako da omogućavaju samostalan rad učenika tako da svatko od njih može učiti u različitom redoslijedu, brzinom koja njemu odgovara, u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.

Sučelje Informatičkog obrazovnog oblaka osmišljeno je tako da omogućava jednostavno snalaženje, kroz uobičajen kartični prikaz te mogućnosti pretraživanja sadržaja po različitim kriterijima. Pripremljeni su kompleti obrazovnih sadržaja koji početno sadrže šest elemenata: video, tekst koji objašnjava dio sadržaja iz udžbenika, savjete za istraživanje, dodatne zanimljive sadržaje koji nadopunjavaju udžbenik, kviz za provjeru znanja te razne radne materijale. Elemente iz tih kompleta učitelji i nastavnici mogu kombinirati i povezivati na različite načine te tako stvarati modularne sadržaje baš po mjeri svojih učenika. Raznovrsne obrazovne sadržaje učitelji i nastavnici moći će dodavati i samostalno čime se omogućavaju dinamične, suvremene mogućnosti za poučavanje u personaliziranim, on-line obrazovnim okruženjima.