Udžbenik - 1. svezak

Koncept cjelovitoga učenja u matematici za treći razred nadopunjen je novim dijelovima Svako pitanje ima odgovor, Po mjeri života i Istraži koji povezuju novo matematičko znanje i svakodnevne životne situacije. Nastavne jedinice započinju problemskim zadatkom koji sadržajno povezuje ostala predmetna područja i međupredmetne teme. Radni zadatci u udžbeniku poštuju načelo individualizacije, a osmišljeni su tako da potaknu učenika na primjenu vlastitoga znanja i iskustva u njihovu rješavanju. Na početku svake nastavne cjeline nalaze se tablice za formativno praćenje i vrednovanje učenika. Za više sadržaja posjetite METODIČKI KUTAK i udžbenik Nina i Tino 3 s poveznicama. 

Udžbenik - 2. svezak

U svakom dijelu udžbenika nalazi se dovoljno radnih zadataka za sate obrade i sate ponavljanja. Učenik će u školskoj torbi uvijek nositi samo jedan udžbenički svezak za nastavni predmet, a školska će torba biti lakša. Za više sadržaja posjetite METODIČKI KUTAK i udžbenik Nina i Tino 3 s poveznicama. 

Zbirka zadataka

Zbirka zadataka iz matematike prati sadržaje udžbenika i na njih se nadograđuje. Zadatci su kreativni i osmišljeni da potaknu učenike na razmišljanje, logičko zaključivanje i procjenjivanje. Gradiranje zadataka od jednostavnih prema zahtjevnijima čini zbirku pristupačnom za korištenje svim učenicima. Zbirku zadataka prolistajte ovdje.

IZZI digitalni obrazovni sadržaji

Digitalni obrazovni sadržaji prate sve nastavne jedinice u tiskanom udžbeniku. Učenicima omogućavaju ostvarivanje ishoda na zanimljiv način te izravnu povratnu informaciju o uspješnosti. Sadržavaju zanimljive interaktivne objekte, videe, kvizove za provjeru znanja, zadatke za ponavljanje te kontrolne zadatke. Za više sadržaja posjetite IZZI digitalne obrazovne sadržaje.

Priručnik

Priručnik sadržava priprave s prijedlozima aktivnosti za ostvarivanje predviđenih ishoda svakoga nastavnog sata. Svaka priprava ima i prijedloge aktivnosti u digitalnome okružju te izravne poveznice na IZZI objekte. U pripravama je jasno istaknuta povezanost s ishodima ostalih nastavnih predmeta i odgojno-obrazovnim očekivanjima međupredmetnih tema. Za više sadržaja posjetite METODIČKI KUTAK i IZZI.

Matematika 3 - dodatni zadatci za darovite učenike

Učiteljice i učitelji najbolje znaju potrebe učenika u konkretnom radu u učionici. Stoga su oblikovali zadatke za dodatnu nastavu matematike koji su prilagođeni učenicima i njihovom uspješnom razvoju matematičkih kompetencija. Zanimljivo vizualno oblikovani zadatci omogućuju učeniku više samostalnosti u radu, a učitelju dodatno vrijeme koje može posvetiti ostalim učenicima. Zadatci su poticajni i interesantni te osiguravaju visoku razinu matematičko-logičkog mišljenja. Izvrsno pripremaju učenike za sve oblike matematičkih natjecanja, a rješenja su dostupna samo učiteljima. Uz ove zadatke učitelji više ne moraju tragati za dodatnim aktivnostima. Za više sadržaja posjetite METODIČKI KUTAK, a za kupnju posjetite WEB SHOP.

Matematika 3 - zadatci za učenike s teškoćama u učenju

Nastavni listići za dopunsku nastavu matematike oblikovani su prema preporukama defektologa. Sadržajno su usklađeni s udžbenikom i prilagođeni učenikovim sposobnostima i mogućnostima. Sadržaj je istaknut i veličinom slova, proredima i pomno odabranom vrstom slova. Nema dodatnih elemenata koji bi odvlačili pozornost učenika pa je on usmjeren samo na sadržaj. Forma nastavnog listića omogućuje jednostavnost korištenja u kojoj učenik nije opterećen količinom. Takav način rada pridonosi uspješnosti svim učenicima koji sporijim tempom usvajaju matematičke sadržaje. Za više sadržaja posjetite METODIČKI KUTAK.

Priroda i društvo 3

(Inter)aktivna radna bilježnica svakom učeniku omogućuje aktivno učenje. Odobrila AZOO!
Istraži

Učiteljice/učitelji prepoznaju kvalitetu nastavničkog kompleta jer:

  • cjeloviti koncept udžbenika ostavlja učitelju prostor za slobodu i kreativnost u oblikovanju nastavnoga sata
  • je praćenje i vrednovanje ostvarivanja ishoda jednostavno uz jedinstvene tablice koje se nalaze u svim udžbenicima
  • je podrška u materijalima za učiteljice/učitelje potrebna za pripremu i provedbu sata jezgrovita i jasna
  • su radni zadatci prilagođeni svim učenicima, a odabrani metodički postupci omogućuju uspješno razumijevanje problemskih situacija
  • spajaju najbolje od tiskanoga i digitalnog sadržaja s jasno postavljenim ishodima na početku svake jedinice
  • se temelji na suvremenim metodama poučavanja.

Učenici vole udžbenike Nina i Tino jer:

  • ih jasna struktura sustavno vodi do ostvarivanja ishoda
  • se nalaze u središtu aktivnosti
  • gradivo svladavaju uz stvarne životne situacije
  • ih grafički prikazi potiču na aktivno sudjelovanje na satu
  • sadržaj svakog udžbenika uključuje raznolike teme koje potiču učenika na istraživanje i zaključivanje
  • u tablicama za samovrednovanje procjenjuju vlastito razumijevanje sadržaja i napredak.

Roditeljima se sviđaju udžbenici Nina i Tino jer:

  • istraživački pristup učenju potiče učenika na logičko zaključivanje
  • omogućuju učenicima samostalnost u radu
  • povezuju tiskani i digitalni sadržaj
  • omogućuju praćenje napretka djeteta putem tablica za samovrednovanje
  • spajaju zabavu i učenje.