Drugi obrazovni materijali

Obrazovne aktivnosti za nastavu glazbene kulture podrška su seriji udžbenika Nina i Tino 1. Kreativan i zabavan sadržaj tematski prati udžbenike i motivira učenike različitim aktivnostima, poput tjeloglazbe i karaoka. Metodički pregledne aktivnosti potiču učenike na toleranciju i pozitivan odnos prema vršnjacima. Za više sadržaja posjetite METODIČKI KUTAK i edukativne materijale Nina i Tino 1 s poveznicama. 

IZZI digitalni obrazovni sadržaji

Digitalni obrazovni sadržaji uključuju virtualnu videoteku, slušaonicu i fonoteku koje omogućuju samostalno istraživanje i učenje glazbe. Pjesme u interpretaciji zbora učiteljima i učenicima olakšavaju fazu učenja. Novost su matrice rađene u dvjema različitim brzinama. Sporija će olakšati učenje, a brža omogućiti uživanje u već naučenim pjesmama. Prijedlozi glazbenih aktivnosti povezani su s digitalnim sadržajima ostalih predmeta. Za više sadržaja posjetite IZZI digitalne obrazovne sadržaje.

Priručnik

Svaka priprava ima i prijedloge aktivnosti u digitalnom okružju vezanih uz različite predmete (karaoke, videi s tjeloglazbom…). U pripravama je jasno istaknuta povezanost s ishodima ostalih nastavnih predmeta i odgojno-obrazovnim očekivanjima međupredmetnih tema. Za više sadržaja posjetite METODIČKI KUTAK i IZZI.

Učiteljice/učitelji prepoznaju kvalitetu nastavničkog kompleta jer:

  • cjeloviti koncept udžbenika ostavlja učitelju prostor za slobodu i kreativnost u oblikovanju nastavnoga sata
  • je praćenje i vrednovanje ostvarivanja ishoda jednostavno uz jedinstvene tablice koje se nalaze u svim udžbenicima
  • je podrška u materijalima za učiteljice/učitelje potrebna za pripremu i provedbu sata jezgrovita i jasna
  • su radni zadatci prilagođeni svim učenicima, a odabrani metodički postupci omogućuju uspješno razumijevanje problemskih situacija
  • spajaju najbolje od tiskanoga i digitalnog sadržaja s jasno postavljenim ishodima na početku svake jedinice
  • se temelji na suvremenim metodama poučavanja.

Učenici vole udžbenike Nina i Tino jer:

  • ih jasna struktura sustavno vodi do ostvarivanja ishoda
  • se nalaze u središtu aktivnosti
  • gradivo svladavaju uz stvarne životne situacije
  • ih grafički prikazi potiču na aktivno sudjelovanje na satu
  • sadržaj svakog udžbenika uključuje raznolike teme koje potiču učenika na istraživanje i zaključivanje
  • u tablicama za samovrednovanje procjenjuju vlastito razumijevanje sadržaja i napredak.

Roditeljima se sviđaju udžbenici Nina i Tino jer:

  • istraživački pristup učenju potiče učenika na logičko zaključivanje
  • omogućuju učenicima samostalnost u radu
  • povezuju tiskani i digitalni sadržaj
  • omogućuju praćenje napretka djeteta putem tablica za samovrednovanje
  • spajaju zabavu i učenje.