Opažam, oblikujem 5 - udžbenik

Udžbenik OPAŽAM, OBLIKUJEM 5 prepoznat je po kvaliteti na međunarodnom natjecanju BELMA na kojem je dobio specijalnu nagradu žirija.
U temama proučavamo nekoliko važnih životnih područja: odnosi, identitet, zdravlje, održivi razvoj, građanski odgoj, poduzetništvo i sl. Učenike potičemo da na primjerima iz daleke i nedavne prošlosti propituju lokalna i globalna pitanja, razumiju stilske značajke i uvažavaju kulturne raznolikosti.

Prolistaj

Opažam, oblikujem 5 - IZZI digitalni obrazovni sadržaj

Danas je život nezamisliv bez digitalne tehnologije. Računalima i mobitelima sve se više koristimo u svakodnevnome životu. U digitalnim obrazovnim sadržajima učenike pozivamo na proučavanje i istraživanje interaktivnih zadatka, filmova i videoprezentacija kojima mogu dodatno proširiti svoje znanje o likovnoj i vizualnoj umjetnosti, upoznati se s likovnim tehnikama i novim medijima te pronaći ideje za vlastito likovno izražavanje.

Prolistaj

Opažam, oblikujem 5 - priručnik

Učenici istražuju i izražavaju se tijekom nastave likovne kulture. U priručniku smo vam pripremili pedagošku dokumentaciju u kojoj predstavljamo svoju viziju rada. Osmislili smo tijek nastavnog sata u kojem spajamo teme i vizualni jezik. U prijedlozima priprema ujedno nudimo i mogućnost nadogradnje kako biste nastavni sat oblikovali prema svojim željama i potrebama. 

Prolistaj
Godišnji izvedbeni kurikulum
Preuzmi
Pripreme za nastavu
Preuzmi

Likovna mapa 5-6

Likovna mapa za velika djela.
Istraži

Učitelji prepoznaju kvalitetu nastavničkog kompleta jer:

  • vrhunski je metodički osmišljen
  • omogućava slobodu kreiranja nastave
  • učenike potiče na vizualno istraživanje i promišljanje o umjetnosti, a zatim daje i prijedloge za likovno i vizualno izražavanje
  • na jednostavan i zanimljiv način pomiruje dosadašnji pristup reproduciranja informacija stručnog znanja s primjenom stručnog znanja u životu
  • vizualna umjetnost izvrsno je povezana sa svakodnevnim životom
  • u potpunosti ne zadaje i određuje nego učiteljima nudi mogućnost vlastite kreativnosti u osmišljavanju nastavnog procesa pomoću kombiniranja
  • primjena digitalnih obrazovnih sadržaja izaziva radost i fokusiranost svih učenika u razredu
  • metodički kutak sadrži listiće za vrednovanje i samovrednovanje.

Učenici vole Opažam, oblikujem jer:

  • obuhvaća suvremene teme koje su im zanimljive
  • omogućava istraživanje likovne i vizualne umjetnosti na primjerima iz svakodnevice
  • potencira se njihov aktivni pristup, što stvara samopouzdanije i samostalnije učenike
  • je pregledan pa s lakoćom usvajaju nove sadržaje 
  • učenici koji žele znati više pronalaze zanimljive sadržaje
  • je vizualno zanimljiv, bogat vizualnim primjerima i reprodukcijama djela renomiranih umjetnika 
  • potiče kreativnost i potrebu za likovnim izražavanjem
  • omogućuje razvoj osobnog odnosa prema vlastitom i tuđem djelovanju.

Roditelji

  • je udžbenik pregledan, bogat vizualnim primjerima, ali ne preopterećen tekstom
  • otkrivaju prisutnost likovne i vizualne umjetnosti preko 1. dijela udžbenika UMJETNOST I SVAKODNEVICA
  • likovno izražavanje omogućuje cjelovit razvoj djeteta
  • djeca uživaju u likovnom izražavanju, sadržaji u udžbeniku i digitalnim sadržajima služe im kao poticaj i nadahnuće.