Opažam oblikujem 7 - udžbenik

U udžbeniku OPAŽAM, OBLIKUJEM 7 produbljujemo sadržaje likovne i vizualne kulture kojima je svrha da vizualnim jezikom pričaju priče o svakodnevnim temama. S pomoću vizualnih primjera i pitanja kod učenika razvijamo kritičko razmišljanje, odgovornost prema umjetniku i njegovim djelima. Učimo ga analizirati umjetničko djelo te ga potičemo na stvaranje vlastitih likovnih i vizualnih djela.

Prolistaj

Opažam, oblikujem 7 - IZZI digitalni obrazovni sadržaj

U današnje je doba mladima pažnja većinom usmjerena na digitalnu tehnologiju putem koje sve više komuniciraju s okolinom koja ih okružuje. Stoga smo učenicima dio sadržaja o likovnoj i vizualnoj umjetnosti pripremili i u digitalnome obliku. Tu su novi interaktivni zadatci, filmovi i vizualni primjeri s pomoću kojih će produbiti svoje znanje.

Prolistaj

Opažam, oblikujem 7 - priručnik

Prijedlog godišnjeg izvedbenog plana (GIK) učitelju može biti kursor u planiranju nastave likovne kulture tijekom školske godine. Svu pedagošku dokumentaciju nudimo u formi koja se može mijenjati, rekomponirati. Nudimo okvirna rješenja koja se mogu preoblikovati prema potrebama učitelja i škole. 

Godišnji izvedbeni kurikulum
Preuzmi

Likovna mapa 7-8

Likovna mapa za velika djela.
Istraži

Učitelji prepoznaju kvalitetu nastavničkog kompleta jer:

  • vrhunski je metodički osmišljen
  • omogućava slobodu kreiranja nastave
  • učenike potiče ih na vizualno istraživanje i promišljanje o umjetnosti, a zatim daje i prijedloge za likovno i vizualno izražavanje
  • na jednostavan i zanimljiv način pomiruje dosadašnji pristup reproduciranja informacija stručnog znanja s primjenom stručnog znanja u životu
  • vizualna umjetnost izvrsno je povezana sa svakodnevnim životom
  • u potpunosti ne zadaje i određuje nego učiteljima nudi mogućnost vlastite kreativnosti u osmišljavanju nastavnog procesa pomoću kombiniranja
  • primjena digitalnih obrazovnih sadržaja izaziva radost i fokusiranost svih učenika u razredu
  • metodički kutak sadrži listiće za vrednovanje i samovrednovanje

Učenici vole Opažam, oblikujem jer:

  • obuhvaća suvremene teme koje su im zanimljive
  • omogućava istraživanje likovne i vizualne umjetnosti na primjerima iz svakodnevice
  • potencira se njihov aktivni pristup, što stvara samopouzdanije i samostalnije učenike
  • je pregledan. Učenici s lakoćom usvajaju nove sadržaje 
  • učenici koji žele znati više pronalaze zanimljive sadržaje
  • je vizualno zanimljiv, bogat vizualnim primjerima i reprodukcijama djela renomiranih umjetnika 
  • potiče kreativnost i potrebu za likovnim izražavanjem
  • omogućuje razvoj osobnog odnosa prema vlastitom i tuđem djelovanju

Roditelji

  • Udžbenik je pregledan, bogat vizualnim primjerima, ali ne preopterećen tekstom
  • Otkrivaju prisutnost likovne i vizualne umjetnosti preko 1. dijela udžbenika UMJETNOST I SVAKODNEVICA
  • Likovno izražavanje omogućuje cjelovit razvoj djeteta
  • Djeca uživaju u likovnom izražavanju, sadržaji u udžbeniku i digitalnim sadržajima služe im kao poticaj i nadahnuće