Udžbenik

Udžbenik je tematski koncipiran (Moj susret s glazbom, Glazba kao fenomen, Glazbeni vremeplov: stari i srednji vijek te renesansa) i uključuje brojne skladbe svih vrsta i žanrova glazbe (domena A), primjerene pjesme za izvođenje i stvaranje glazbe (domena B). Primjeri za slušanje i skladbe za izvođenje uvijek su fenomenološki prikazani u kontekstu (domena C): osobnom (što određeni fenomen znači meni osobno) ili društvenom (zašto je isti fenomen važan za zajednicu u kojoj živim). Načinom izlaganja građe nastoji sve učenike motivirati i potaknuti na aktivnu suradnju glazbenim doživljajima te razgovorima o vrijednosti svih vrsta glazbe za njih. Zadatci za učenike uvijek pridonose razvoju kritičkog i divergentnog mišljenja koji ne zahtijevaju jednoznačne odgovore bez prethodnog promišljanja i argumentacije. Izravan način obraćanja učenicima potiče ih na kontinuiranu, samostalnu aktivnost i promišljanje. Postavljanjem pitanja i zadataka koji kombiniraju riječ, sliku i zvuk potiče se metakognitivno mišljenje. Poticanjem različitih strategija učenja učenicima su na raspolaganju brojni projektni zadatci koji osim predmetnog kurikula uključuju i sve međupredmetne teme. Na kraju se svake cjeline nalaze zadatci različitih tipova u službi vrednovanja naučenog i ostvarenosti ishoda kojima se svaka cjelina i otvara.

Prolistaj

Priručnik

Sastavnim dijelom udžbeničkoga kompleta su godišnji izvedbeni kurikulumi (GIK-ovi) na godišnjoj razini s raspodjelom nastavne građe te na mjesečnoj razini s ishodima predmetnog kurikula i međupredmetnih tema.

Pripreme za svaki nastavi sat sadrže niz aktivnosti od kojih će nastavnik odabrati njemu najbliže, a učenicima najizazovnije. Pripreme sadrže i brojne tablice za formativno vrednovanje (s povratnim informacijama o vrednovanju za učenje i izlazne kartice za samovrednovanje i vršnjačko vrednovanje). Oba pristupa formativnoga vrednovanja su nerazdvojnim dijelom digitalnih obrazovnih sadržaja IZZI platforme. Na kraju svake tematske cjeline udžbenika su pitanja koja provjeravaju vrednovanje naučenog. Ista je funkcija i kvizova s kojim završavaju jedinice digitalnih obrazovnih sadržaja.

IZZI digitalni obrazovni sadržaj

Digitalni obrazovni sadržaji (DOS) pružaju učeniku interaktivno sučelje sa sadržajima kurikuluma obrađenim fenomenološkim pristupom s naglaskom na njihovo osobno istraživanje i kreativnost u izrazu. IZZI digitalni obrazovni sadržaji komplementarno obogaćuju sadržaje tiskanoga udžbenika temama: Glazba u svakodnevnom životu, Glazba kao fenomen, Glazbene sastavnice, Glazbeni oblici, Glazbene vrste, Glazbom oko svijeta) prednostima novoga medija koji spaja riječ, sliku audio i videozapis. Tu su i brojni interaktivni zadatci kojima prethodi metodički vođena prezentacija sadržaja, a završava s kvizovima vrednovanja ostvarenosti ishoda. Digitalni obrazovni sadržaji pogodni su za frontalnu uporabu tijekom nastavnog procesa, za grupni rad, rad u paru te individualni rad na nastavi ili kod kuće. Istodobno pružaju brojne mogućnosti za projektne zadatke.

Prolistaj
Godišnji izvedbeni kurikulum s ishodima
Preuzmi
Operativni godišnji kurikulum
Preuzmi
Pripreme za nastavu
Preuzmi
Fonoteka
Idi
Videoteka
Idi
Matrice
Idi
Dnevnik slušanja
Preuzmi
Glazbene sastavnice
Preuzmi
Vrednovanje učenika u nastavnom procesu
Preuzmi
Plakati Glazbala
Preuzmi
Plakati Glazbeno-stilska razdoblja
Preuzmi