Kako prirodoslovna pismenost doprinosi oblikovanju pozitivnog stajališta o sebi i svijetu oko sebe? | Profil Klett

WEBINAR

Kako prirodoslovna pismenost doprinosi oblikovanju pozitivnog stajališta o sebi i svijetu oko sebe?

Predavač: Nataša Svoboda Arnautov, mag. prim. educ. Srijeda 24. 04. 2024.18:00 WEBINAR
Ocijeni: 
0
No votes yet

Učiteljice i učitelji razredne nastave imaju ključnu ulogu u obrazovanju i odgoju djece. Odgojna komponenta obrazovanja najsnažnije je istaknuta u razrednoj nastavi – s učiteljicom/učiteljem djeca stasaju, osvještavaju svoju ulogu i odgovornost, stvaraju predodžbu o svemu što ih okružuje i stječu spoznaju o sebi. U toj ranjivoj mladoj dobi uloga učiteljice/učitelja za oblikovanje pozitivnog stajališta o sebi i svijetu oko sebe ima zaista važno mjesto. Doznajte kako je ostvariti u svakodnevnom radu i kako u tome može pomoći prirodoslovna pismenost.

avatar
Nataša Svoboda Arnautov, mag. prim. educ.
Rođena 21. srpnja 1971. godine u Hornbergu, Njemačka. Diplomirala 1991. godine te stekla zvanje učiteljice razredne nastave, a u veljači 2002. godine na Učiteljskoj akademiji Sveučilišta u Zagrebu završila je stručni dodiplomski studij razredne nastave s pojačanim programom iz nastavnog predmeta Njemački jezik i stekla zvanje diplomirani učitelj. Radi u Osnovnoj školi Đure Deželića u Ivanić-Gradu. Trenutno je u zvanju izvrstan savjetnik. U svom učiteljskom radu s djecom provodi brojne projekte. Aktivno sudjeluje u mnogobrojnim javnim kulturnim događanjima škole i grada u kojemu živi. Dugogodišnja je voditeljica Županijskog stručnog vijeća učitelja razredne nastave Zagrebačka županija – istok. Tijekom rada sudjelovala je na brojnim stručnim i znanstvenim skupovima, konferencijama i seminarima. Dugogodišnja je autorica i suautorica u izdavačkoj kući Profil Klett na brojnim udžbeničkim i drugim izdanjima iz Prirode i društva, Prirodoslovlja i Društva i zajednice te priručnicima za učitelje.