Ocijeni:
(7 votes)
U novonastalim okolnostima nastave na daljinu svi se susrećemo s različitim izazovima, kako učenici, tako i učitelji. Neki se učenici odlično snalaze u virtualnom okruženju, ali ima i onih kojima unutarnja motivacija nije na zadovoljavajućoj razini. Kako pokrenuti „spavače“, a istodobno zadovoljiti potrebe znatiželjnih i darovitih učenika? Kako izbjeći učiteljevo višesatno pripremanje materijala? Kako vrednovati naučeno kod učenika? Ovo su neka od pitanja na koja će voditeljica pokušati odgovoriti tijekom webinara.
- Uvod – najveći izazovi nastave na daljinu s osobnog stajališta voditeljice webinara
- Kako zadatak prilagoditi individualnim potrebama i interesima učenika (daroviti, znatiželjni)
- Kako jednostavan zadatak pretvoriti u miniprojekt i kako ga vrednovati
- Primjer iz prakse
- Odgovori na pitanja
Snimku webinara možete pogledati na POVEZNICI

Mirela Babić učiteljica je matematike s dugogodišnjim i bogatim iskustvom u primjeni digitalne tehnologije u nastavi. Autorica je digitalnoga dijela udžbenika iz matematike za osnovnu školu te serije udžbenika matematike za darovite učenike za osnovnu školu. Tijekom godina dobivala je nagrade i priznanja za svoj rad, među ostalim i nagradu za najuspješnije odgojno-obrazovne djelatnike u 2019. godini. Njezini su radovi uvršteni u 100 najboljih digitalnih obrazovnih sadržaja u 2019. godini.