Ocijeni:
(5 votes)
U webinaru će se govoriti o kritičkom mišljenju u nastavi povijesti, teorijskim postavkama i konkretnim metodama kako se kritičko mišljenje razvija u radu u razredu. Također će se pokazati autorski ogledni primjeri na kojima će predavač analizirati koje su strategije upotrebljena za razvoj kritičkoga mišljenja kod učenika.
Snimku možete vidjeti ovdje.
Sadržaj webinara:
1. Kritičko mišljenje − teorijske postavke
2. Kako razvijati kritičko mišljenje u nastavi povijesti?
3. Strategije za razvijanje kritičkoga mišljenja u nastavi povijesti
4. Analiza autorskih oglednih primjera
5. Pitanja i odgovori

Voditeljica webinara je Valerija Turk-Presečki, profesorica savjetnica, zaposlena u gimnaziji Daruvar i dvije strukovne škole u Bjelovaru. Članica Stručne radne skupine za povijest od 2015. do rujna 2020. godine. Mentorica nastavnicima povijesti u Školi za život. Autorica udžbenika Zašto je povijest važna 2, metodičkih priručnika za povijest u izdanju Profila, metodičkog priručnika za 1. razred gimnazije u izdanju MZO i priručnika za projektnu nastavu.