Ocijeni:
(2 votes)
Daroviti učenici su pokretačka snaga našeg društva. Što škola čini ne bi li prepoznali takvu djecu i uključila ih u odgojno-obrazovni proces, a da im ne bude dosadno ili zbog nekih razloga ne ispune očekivanja?
U ovom predavanju spomenut će se neki modeli praćenja i rada s darovitom i potencijalno darovitom djecom s većim osvrtom kako im mi , učitelji, možemo pristupiti u učionici.
Snimku webinara možete pogledati ovdje.

Brankica Majdiš, profesorica je matematike i informatike od 2000.godine kada je diplomirala na Odjelu za matematiku, pri Sveučilištu Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Od iste godine radi u OŠ “Mladost“ Osijek, a po zvanju je učitelj savjetnik. Redovito pohađa stručna usavršavanja i aktivno sudjeluje u njima. Voditelj je jednog Županijskog stručnog vijeća učitelja matematike Osječko-baranjske županije od 2014. godine. Osim organizacije stručnih skupova aktivno i sudjeluje u njima. Bila je predavač na mnogim državnih skupova iz matematike, u Zadru, Osijeku, Zagrebu, kao i na Carnetovim korisničkim konferencijama Rovinju, Dubrovniku, Šibeniku, a u zadnje dvije godine i online predavanjima. Sudjelovala je u projektu Sigurnost djece na internetu 2014./2015., te stvarala nastavne sadržaje o sigurnom korištenju interneta. Od 2003. godine mentor je studentima u izvođenju metodičkih vježbi iz nastave matematike u suradnji s Odjelom za matematiku u Osijeku. U 2017./2018. sudjeluje u projektu Ja raSTEM- stvaranje interdisciplinarnog STEM kurikuluma za darovite učenike, koji je u organizaciji OŠ Hugo Kon iz Zagreba, a OŠ “Mladost“ je jedna od škola partnera. Autor je priručnika iz matematike Primjena kreativnih tehnika u nastavi matematike, 2019., kao i nekoliko stručni članaka objavljenih na Carnetovoj korisničkoj konferenciji i časopisu MIŠ. Od 2019. sudjeluje kao jedan od voditelja radionica za matematiku u Centru izvrsnosti Osijek. Sudjelovala je u provođenju eksperimentalnog programa Škola za život, kao učitelj matematike, ali i kao mentor u mentorskim radnim skupinama. Ove školske godine 2021./ 2022. ostvarila je i nominaciju MIE- Experta. Veseli se novim izazovima, otvorena je za nova učenja i radu s darovitom djecom.