Kako učenike privući da na njima zanimljiv i dinamičan način provježbaju sadržaje matematike? Uz potragu za skrivenom sličicom i porukom! Još ako im je zadatak da na kraju uspješne potrage sličicu s porukom pošalju vama osobno, to će im biti još veći izazov!
Tijek webinara:
- Uvod – matematika na daljinu (izazovi i mogućnosti)
- Potraga za skrivenom sličicom i porukom – primjer iz prakse
- Alati za izradu potrage i povezivanje dijelova potrage u zajednički dokument
- Potraga za tajnom porukom – primjer iz prakse
- Alati za izradu potrage i način davanja povratne informacije (nagrade) učenicima
- Prednosti ovakvoga načina rada
- Odgovori na pitanja
Snimku webinara možete pogledati ovdje: https://profil-klett.adobeconnect.com/pra7zfcelnuv/
S obzirom na vaše upite, niže su poveznice na dokumnete koje je Aleksandra-Maria Vuković koristila pri izvođenju vježbe: Bijeg iz Azkabana.
Nekoliko napomena autorice:
- za h5p nije potrebna nikakva instalacija nego je on online platforma s gotovim obrascima koji se pune osobnim sadržajima (kao LearningApps), samo što postoji velika mogućnost oblikovanja povratne informacije u svim obrascima (obzirom na postotak riješenosti zadatka).
- Bijeg iz Azkabana izrađen je u obrascu Course Presentation koji omogućava da se u svakom slajdu doda bilo koji od postojećih obrazaca što omogućava izradu vrlo interaktivnog digitalnog obrazovnog sadržaja.
- poveznice u slajdovima su izmišljene
Bijeg iz Azkabana: https://h5p.org/node/787933
Dokument s čarobnom riječi: https://www.profil-klett.hr/repozitorij-materijali/bijeg-iz-azkabana
Obrazac za vrednovanje: https://www.profil-klett.hr/repozitorij-materijali/obrazac-za-vrednovanje-bijeg-iz-azkabana
