Kako iskoristiti digitalnu tehnologiju za vrednovanje i davanje povratnih informacija učenicima? Ne samo sada, u ovim okolnostima, nego i u redovitoj nastavi. Možda i najveći izazov u nastavi na daljinu jest pronaći optimalan način vrednovanja i ocjenjivanja učeničkih postignuća, onaj koji će odgovarati podjednako i učenicima i učitelju. Naravno da ne postoji „jedan alat“, kao ni jedan oblik, odnosno način, ali je zapravo najvažnije da se proces vrednovanja temelji na međusobnome povjerenju i uvažavanju glavnih dionika odgojno-obrazovnoga procesa, a to su učitelj i učenik.
Snimku webinara možete pogledati ovdje: https://profil-klett.adobeconnect.com/p4b0r78txaix/
Tijek webinara:
1. Uvod – vrednovanje na daljinu (izazovi i mogućnosti)
2. Potraga za zadatcima – 1. primjer vrednovanja iz prakse
3. Alati za izradu vrednovanja i način davanja povratne informacije učenicima
4. Primjer alata za sumativno vrednovanje (alat opće namjene)
5. Vrednovanje – 2. primjer iz prakse
6. Alati za izradu vrednovanja i način davanja povratne informacije (nagrade) učenicima
7. Prednosti ovakvoga načina rada
8. Odgovori na pitanja
