Ocijeni:
(5 votes)
Sada je već izvjesno da će škola na daljinu za predmetnu nastavu trajati do kraja školske godine, a u određenom opsegu i za razrednu nastavu. Koje izazove u vrednovanju to stavlja pred učitelje njemačkoga jezika otkrit će vam Mirjana Klobučar, autorica dviju serija za učenje njemačkoga Wir+ i Maximal, te će ujedno s vama podijeliti svoja iskustva i konkretne primjere i materijale koji vam mogu pomoći pri vrednovanju.
Tijek webinara
- predstavljanje novih udžbenika za šesti i sedmi razred OŠ Maximal 3 i 4
- vrste vrednovanja
- primjeri vrednovanja na daljinu
- tablice za vrednovanje
- alati za pomoć pri radu na daljinu i pri vrednovanju: IZZI učionice
- konkretni materijali: ispiti znanja u digitalnom obliku
- pitanja.
Snimku webinara pogledajte ovdje.

Mirjana Klobučar učiteljica je njemačkog jezika u Osnovnoj školi „Ljudevit Gaj“ u Krapini, koja pripada u izabrane PASCH-Schulen. Četiri godine bila je voditeljica županijskog stručnog vijeća za Krapinsko-zagorsku županiju. Jedna je od voditeljica međunarodnog projekta razmjene učenika koja se provodi već pet godina i u kojoj sudjeluju učenici OŠ „Ljudevit Gaj“ u Krapini, Srednje škole Krapina i Gottfried-Kinkel-Realschule iz Erftstadta. Koautorica je udžbeničkih serija za učenje njemačkoga jezika kao izbornog predmeta Wir+ i Maximal.
Dokumenti: