Vrednovanje je jedan od najvećih izazova kako za učitelje, tako i za učenike, a osobito kada se provodi na kraju školske godine. U nastavi na daljinu poželjno je pronaći optimalan način ocjenjivanja učeničkih postignuća primjenjujući odgovarajuće digitalne alate.
Naravno da ne postoji „jedan alat“, kao ni jedan oblik, odnosno način, ali je zapravo najvažnije da se proces vrednovanja temelji na međusobnome povjerenju i uvažavanju glavnih dionika odgojno-obrazovnoga procesa, a to su učitelj i učenik.
Tijek webinara:
1. uvod – vrednovanje na daljinu (izazovi i mogućnosti)
2. načini vrednovanja u virtualnome okruženju
3. digitalni alati za pismeno vrednovanje i davanje povratne informacije učenicima
4. poštovanje pravilnika o načinima, postupcima i elementima vrednovanja u virtualnome okruženju
5. primjena digitalnih alata u nastavi na daljinu – iskustva autorice
6. odgovori na pitanja.
Zahvaljujemo na odazivu i sudjelovanju u webinaru Vrednovanje u prirodi, biologiji i kemiji – savjeti i primjeri. Nadamo se da smo opravdali Vaše povjerenje i zahvaljujemo Vam na vremenu koje te izdvojili. Vjerujemo da će Vam prezentirani IKT alati olakšati rad i pomoći u ostvarivanju odgojno-obrazovnih ishoda u nastavi na daljinu.
Snimka webinara dostupna je ovdje.
