Ocijeni:
(3 votes)
Kako se bliži kraj školske godine i vjerojatno razmišljate kako s učenicima odraditi taj kraj pomoću npr. projektne nastave i/ili praktičnog rada, a te bi projekte/radove učenici trebali i vrednovati. No kako provesti vršnjačko vrednovanje u online okruženju?
Istraživanja su pokazala kako je vršnjačko vrednovanje, pogotovo u online okruženju, vrlo bitna sastavnica učenja. Kroz ovaj webinar provest ćemo vas kroz primjere vršnjačkog vrednovanja, kreiranje rubrika i tablica, a zatim pokazati kako to elegantno provesti u online okruženju.
Tijek webinara:
- Vršnjačko vrednovanje - uvod
- Primjer iz prakse - u offline okruženju
- Potraga za odgovarajućim digitalnim alatom - što želim?
- Eduflow - sve za online vršnjačko vrednovanje na jednom mjestu
- Odgovori na pitanja
Snimku webinara možete pogledati na poveznici: webinar.

Sanela Jukić nastavnica je matematike s dugogodišnjim i bogatim iskustvom u primjeni digitalne tehnologije u nastavi. Autorica je digitalnoga dijela udžbenika matematike za osnovnu i srednju školu te serije udžbenika matematike za darovite učenike za osnovnu školu te su tijekom godina dobivale nagrade i priznanja za svoj rad. Među ostalim, u posljednje dvije godine Sanela je bila dobitnica nagrade za najbolje učitelje u 2019. godini.

Antonija Capan učiteljica je Matematike u OŠ Grabrik u Karlovcu. U radu s učenicima zanima se za primjenu matematike u svakodnevnom životu, matematičke igre i matematiku u igrama i mozgalicama. U svojoj nastavi intenzivno provodi integraciju nastavnih sadržaja Povijesti i Matematike te Geografije i Matematike. Član je organizacijskog tima za provedbu “Mathopia” matematičkih subota i ekipnog natjecanja “KAmatKA” za učenike Karlovačke županije te predavač u Centru izvrsnosti Karlovačke županije u okviru projekta KARADDAR. Stručna predavanja održala je na stručnim skupovima županijske i državne razine. Autor je digitalnih obrazovnih sadržaja te radnih materijala za integriranu nastavu.