Svi članci | Profil Klett

Svi članci

Filtrirajte članke po kategorijama

I'm game! - Uzbudljiva radionica društvenih igara: učenje i zabava kroz engleski jezik

Ova inovativna radionica pružila je učenicima priliku da razvijaju svoje jezične vještine dok su istovremeno uživali u timskom radu i zabavi. Prije samog igranja društvenih igara, učenici su se upustili u analizu primjera i pravila za korištenje glagola "used to". Kroz primjere i razgovor o svojim omiljenim društvenim igrama, igrama iz djetinjstva te kroz opisivanje svojih najdražih igara, učenici su aktivno sudjelovali u procesu učenja.

Priče za Šaposauruse – priče zagrebačke učiteljice

Na tome tragu je i djelovanje učiteljice zagrebačke Osnovne škole Julija Klovića, Ivane Gluhačić, koja se upustila u avanturu stvaranja priča za svoje učenike. Osmislila je inovativan način na koji učenicima može usaditi važne lekcije o otpornosti, odlučnosti i vjeri u sebe. Naime, učiteljica Ivana stvara jedinstvene priče u kojima su učenici glavni likovi, a njihove ih posebnosti vode do pobjede.

Story Journal Challenge

Proljeće nam stiže, a s njim i nalet kreativnog zanosa! Ako i vi volite dati mašti na volju, a izazove dočekujete raširenih ruku i s osmijehom na licu, na pravom ste mjestu. Dr. Tina Lee Odinsky-Zec, stručnjakinja za učenje i kreativno pisanje, za učitelje Engleskog jezika pripremila je zanimljiv projekt – Story Journal Challenge!

 

ŠKOLA PRIRODOSLOVNE PISMENOSTI

Riječ zašto česta je u znatiželjnim dječjim glavama. Djeca vole istraživati, postavljati pitanja, tražiti odgovore. Koji sadržaji potiču znatiželju i zanimanje za prirodoslovlje? Koja su istraživanja i pokusi pogodni za najmlađe glave koje tek ulaze u svijet obrazovanja? I ono najvažnije, što ćemo kojim sadržajem i metodom postići? Prirodoslovna pismenost zauzima važno mjestu u odgoju i obrazovanju naše djece.

Profil Klett vodeći partner u izradi digitalnih obrazovnih sadržaja na međunarodnom projektu pokretanja diplomskog studija kibernetičke sigurnosti

Digital4Security je četverogodišnji projekt vrijedan 20 milijuna eura u kojem je glavni cilj razviti europski online diplomski studij za kibernetičku sigurnost, koristeći sinergiju između akademske zajednice i industrije kako bi se ponudio odgovor na trenutnu potrebu za stručnjacima iz područja kibernetičke sigurnosti. Projekt okuplja 36 partnera iz 14 zemalja, a sufinanciran je od strane EU.