16. studeni 2016.

Priča o Vukovaru 25 godina poslije

Autor: Diana Greblički-Miculinić

Vukovarska bitka najveća je bitka u Domovinskome ratu. Vodila se od 24. kolovoza do 18. studenoga 1991. Vukovar su napadale jedinice JNA i paravojne srpske snage s približno 20 000 vojnika (još oko 30 000 vojnika bilo je angažirano u širem okruženju grada), dok je na strani hrvatskih branitelja bilo oko 1800 boraca. 

Opsada grada Vukovara trajala je 87 dana. 

Odajući počast žrtvi Vukovara - grada heroja, 25 godina poslije i dalje smo suočeni s ratnim stradanjima, s patnjama djece i nevinih ljudi.
Slušajući riječi Siniše Glavaševića, koji je širio cijelom Hrvatskom valove upornosti i hrabrosti te vjeru u pobjedu, uz legendarnu poruku: "Vukovar neće pasti", svjedočimo ponavljanju strahota u gradu Madaji u Siriji. 

Istražite podatke o Vukovarskoj bitki i Siniši Glavaševiću, usporedite ondašnje strahote s onima u ratom zahvaćenoj Madaji u Siriji. 

Pročitajte zapise iz djela Siniše Glavaševića Priče iz Vukovara pa ih usporedite sa stripom Madaya Mom Dalibora Talajića. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=zhf2hX7tlh8

http://abcnews.go.com/International/deepdive/madaya-mom-mother-struggle-...

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Govor mog zavičaja u slikama

Već nekoliko godina zaredom Turistička zajednica grada Korčule i korčulanska Gradska knjižnica „Ivan Vidali“ priređuju literarno-likovni natječaj. Učenici osnovne škole Petra Kanavelića u Korčuli, vođeni svojim mentorom likovne kulture Abelom Brčićem, spremili su raznovrsne, maštovite i kreativne radove na ovogodišnju temu „Govor mog zavičaja“.

 

Rad s učenicima s teškoćama

Mnogi od nas susreću se s radom u posebnim odjelima ili s radom s učenicima po prilagođenome programu ili individualiziranome pristupu. Radim u kombiniranome razrednom odjelu s učenicima s poteškoćama. Takvim učenicima, kao što i sami znate, treba pristupati u nastavi s posebnom pažnjom i razumijevanjem.

Maštajmo čitajući

Kada je OŠ I. Meštrovića školske godine 2014./2015. sudjelovala u projektu IPA „Razvoj kurikulumske kulture: Osnaživanje škola za razvoj i implementaciju školskog kurikuluma“, u sklopu kurikulumskih područja (ali i kroskurikularno) svi su učitelji razmišljali kako osmisliti aktivnosti koje će pomoći svim učenicima u svladavanju obrazovnih postignuća. Kasnije su se, analizirajući ankete dobivene od učenika i roditelja, proširivale aktivnosti i osmišljavale nove.

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Irena Pavlović, Ivana Špiranec, Rebecca Charry Roje
udzbenik
Gordana Lovrenčić-Rojc, Ela Družijanić Hajdarević, Valentina Lugomer, Zorica Lugarić
udzbenik
Kristina Čajo Anđel, Daška Domljan, Ankica Knezović, Danka Singer
udzbenik
Vesna Budinski, Katarina Franjčec, Marijana Zelenika Šimić, Ivana Lukas