Udžbenik prirode i društva za drugi razred zadržao je poznati koncept cjelovitoga učenja. Učenik i njegovo iskustvo središte su ostvarivanja ishoda. Iskustveni pristup učenju ostvaren je vremenskim lentama s pomoću kojih učenik uočava promjene vezane uz vlastito iskustvo. Manje istraživačke aktivnosti nalaze se unutar nastavnih jedinica. Na kraju svake nastavne cjeline ponuđene su opširnije istraživačke aktivnosti i omogućeno je usustavljivanje sadržaja. Za više sadržaja posjetite METODIČKI KUTAK i udžbenik Nina i Tino 2 s poveznicama.
U svakom dijelu udžbenika nalazi se dovoljno radnih zadataka za sate obrade i sate ponavljanja. Učenik će u školskoj torbi uvijek nositi samo jedan udžbenički svezak za nastavni predmet, a školska će torba biti lakša. Za više sadržaja posjetite METODIČKI KUTAK i udžbenik Nina i Tino 2 s poveznicama.
Digitalni obrazovni sadržaji obiluju zanimljivim interaktivnim objektima, videima, zadatcima i kvizovima za provjeru znanja. Zadatci su iskustveni i potiču cjelovit pristup učenju te često povezani s ostalim predmetima i međupredmetnim temama. Za više sadržaja posjetite IZZI digitalne obrazovne sadržaje.
Priručnik sadržava priprave s prijedlozima aktivnosti za ostvarivanje predviđenih ishoda svakoga nastavnog sata. Svaka priprava ima i prijedloge aktivnosti u digitalnome okružju te izravne poveznice na IZZI objekte. U pripravama je jasno istaknuta povezanost s ishodima ostalih nastavnih predmeta i odgojno-obrazovnim očekivanjima međupredmetnih tema. Za više sadržaja posjetite METODIČKI KUTAK i IZZI.