Matematika 5

peti razred

Mirela Babić, Damir Belavić, Milena Ćulav Markičević, Alena Dika, Vesna Draženović Žitko, Milka Fofonjka, Iva Golac Jakopović, Branko Goleš, Sanela Jukić, Zlatko Lobor, Maja Marić, Tamara Nemeth, Goran Stajčić, Milana Vuković, Aleksandra-Maria Vuković

matematika

Udžbenik se sastoji od tiskanog i digitalnog dijela koji se nadopunjavaju te funkcioniraju kao cjelina.

  • Budući da je tiskani udžbenik već nekoliko godina u upotrebi, imali smo ga priliku provjeriti u praksi te temeljem iskustava i potreba učitelja zadržati najbolje dijelove postojećeg koncepta te ugraditi nove sastavnice koncepta. Uvod u svaku cjelinu je atraktivan s istaknutim ishodima učenja i motivacijskim fotografijama. Promišljeni dizajn prati strukturu udžbenika: vizualno su istaknute rubrike i poticajne fotografije. Motivacijskom pričom gradivo se približava učeniku i povezuje sa svakodnevnim životom. Do rješenja i objašnjenja zadataka (i tekstualnih) učenici mogu doći na nov i suvremen način, koristeći aplikaciju za mobitel Photomath.
  • Gradivo se u IZZI digitalnom obrazovnom sadržaju objašnjava zanimljivim animacijama, instrukcijskim videozapisima i različitim interaktivnim objektima. Zadatci se ne ponavljaju u tiskanom i digitalnom dijelu, a obogaćeni su provjerama znanja i beskonačnim zbirkama zadataka. Novi IZZI digitalni obrazovni sadržaji funkcioniraju kao nadopuna tiskanom udžbeniku, ali mogu funkcionirati i potpuno samostalno osiguravajući dinamičnu i zornu matematiku.
  • Koristeći oba izdanja (tiskano i digitalno), učitelj lako može ostvariti efikasniju nastavu poštujući načelo individualnog pristupa svakom učeniku.
matematika

Ciljevi koje ostvarujemo spajanjem tiskanih i digitalnih sadržaja:

Ostvarivanje ishoda

znanja, vještina, sposobnosti

Integrirano učenje

jedinstvena struktura i kombiniranje tiskanog i digitalnog sadržaja

Interaktivno učenje

učenik je aktivan sudionik

Istraživačko učenje

povezivanjem različitih nastavnih područja s različitim kontekstima života

Individualno učenje

svaki učenik samostalno napreduje

Poticanje

kreativnog i kritičkog mišljenja

Poticanje

samovrednovanja i suradničkog vrednovanja

Angažirane i zadovoljne učitelje, učenike i roditelje

Sanela Jukić

Sanela Jukić

profesorica matematike, OŠ Eugena Kumičića, Slatina, Hrvatska

Višegodišnje iskustvo autora u radu s IKT-om u nastavi matematike iznjedrilo je prekrasne materijale koje svim učiteljima otvaraju vrata u digitalni svijet, a učenicima interaktivno i inspirativno okruženje za učenje. Svi materijali, kako tiskani tako i digitalni, su svježi, inspirativni i inovativni. Učenje matematike postalo je zabavno, a teme prilagođene novim generacijama.