Maximal 2

nova serija za učenje njemačkoga jezika od 4. do 8. razreda OŠ - drugi strani jezik

Giorgio Motta, Elżbieta Krulak-Kempisty, Claudia Brass, Dagmar Glück, Julia Katharina Weber, Lidija Šober, Mirjana Klobučar

no-resize

Dijelovi novih kompleta su: udžbenik, radna bilježnica, priručnik, digitalni obrazovni sadržaj koji su specifični po sljedećim sastavnicama:

  • Audiozapisi - izvorni govornici
  • Videozapisi - snimani na originalnim lokacijama u Njemačkoj
  • Raznovrsni digitalni zadatci
  • Samovrednovanje
  • Ponavljanje.

Novina u pristupu poučavanja njemačkoga jezika je mješovito učenje u kombinaciji tiskanih i digitalnih obrazovnih sadržaja. Svi sadržaji su u potpunosti usklađeni s kurikulumom njemačkoga jezika i odobreni od Ministarstva znanosti i obrazovanja.

Prva domena: komunikacijska jezična kompetencija

- Serija je nastala u suradnji izvornih govornika njemačkoga jezika i hrvatskih autora i stručnjaka (voditelj njemačkoga tima: Giorgio Motta, voditeljica hrvatskoga tima: Mirjana Klobučar - oboje iz serije Wir).
- Njemački jezik uči se u komunikaciji i situacijama iz svakodnevnog života.

 

Druga domena: međukulturna komunikacijska kompetencija

- Jedinstveni i bogati audio i video materijali snimani u Njemačkoj prikazuju svakodnevni život njemačkih vršnjaka s elementima duhovitosti i zanimljivosti.
- Spoj kvalitete i autentičnosti koju pružaju izvorni govornici te iskustva hrvatskih autora/učitelja u poučavanju njemačkoga - rezultat je udžbenik u duhu njemačkoga jezika, a po mjeri hrvatskoga učenika.

 

Treća domena: samostalnost u ovladavanju jezikom

- Mnoštvo raznolikih zadataka za uvježbavanje gramatike i vokabulara.
- Učiti kako učiti ­– savjeti za učenike kako učiti gramatiku i vokabular, zadatci za samoprocjenu.

 

Ciljevi koje ostvarujemo spajanjem tiskanih i digitalnih sadržaja:

Ostvarivanje ishoda

znanja, vještina, sposobnosti

Integrirano učenje

jedinstvena struktura i kombiniranje tiskanog i digitalnog sadržaja

Interaktivno učenje

učenik je aktivan sudionik

Istraživačko učenje

povezivanjem različitih nastavnih područja s različitim kontekstima života

Individualno učenje

svaki učenik samostalno napreduje

Poticanje

kreativnog i kritičkog mišljenja

Poticanje

samovrednovanja i suradničkog vrednovanja

Angažirane i zadovoljne učitelje, učenike i roditelje

Mirjana Klobučar

Mirjana Klobučar

koautorica udžbenika i radne bilježnice Maximal 2 za učenje njemačkoga jezika u 5. razredu osnovne škole, druga godina učenja

Uz novu seriju Maximal uronimo u svijet njemačkoga jezika uz pomoć vesele družine tinejdžera koja u mnogobrojnim video i audio materijalima unosi autentičan njemački jezik u nastavu.