New Building Blocks 1

udžbenik engleskog jezika za prvi razred osnovne škole, prva godina učenja

Helena Gustović Ljubić, Martina Jeren, Nina Rezo, Kristina Čajo Anđel, Daška Domljan, Ankica Knezović, Danka Singer

ronnie

Za razliku od ostalih predmeta, u nastavi engleskoga jezika već se dugo njeguje pristup podučavanja koji je kurikularan, a to znači (između ostalog):

  1. komunikacijski pristup – učenje se odvija kroz interakciju s drugima,
  2. promicanje suradničkog učenja – rad u paru i grupi,
  3. ovladavanje ne samo sadržajem (vokabular i u višim razredima gramatika) već i vještinama (slušanje i razumijevanje, govorenje, pisanje, čitanje),
  4. razvijanje motivacije za učenje jezika,
  5. razvijanje međukulturnih kompetencija: prihvaćanje različitih govornika engleskog jezika (ne samo izvornih!) i njihovih kultura,
  6. kreativno izražavanje pjesmom i glumom.
ronnie

Svi udžbenici u seriji New Building Blocks od samog su početka rađeni po tim načelima pa učitelj koji se odluči za naš udžbenik u eksperimentu može biti siguran da je on usklađen s prijedlogom kurikuluma.

Budući da je tiskano izdanje udžbenika već nekoliko godina u upotrebi, imali smo ga priliku provjeriti u praksi i ovo novo izdanje je popravljeno i poboljšano te učitelj može biti siguran da dobiva udžbenik koji u praksi provjereno izvrsno funkcionira, a sada je, uz sadržajne izmjene, još i bolji zahvaljujući sljedećim novinama:

 

  1.     novi IZZI digitalni obrazovni sadržaj funkcionira kao nadopuna tiskanom udžbeniku, ali može funkcionirati i potpuno samostalno te zadovoljava sve zahtjeve MZO-a,
  2.     detaljne upute kako se koristiti tiskanim udžbenikom i digitalnim obrazovnim sadržajem kao kompletom kako bi se najbolje ostvarili traženi ishodi,
  3.     novi igrani filmovi koji prate sadržaj udžbenika, a nalaze se u digitalnom obrazovnom sadržaju,
  4.     potpuno novi zvučni materijal snimljen u Engleskoj.

 

Ciljevi koje ostvarujemo spajanjem tiskanih i digitalnih sadržaja:

Ostvarivanje ishoda

znanja, vještina, sposobnosti

Integrirano učenje

jedinstvena struktura i kombiniranje tiskanog i digitalnog sadržaja

Interaktivno učenje

učenik je aktivan sudionik

Istraživačko učenje

povezivanjem različitih nastavnih područja s različitim kontekstima života

Individualno učenje

svaki učenik samostalno napreduje

Poticanje

kreativnog i kritičkog mišljenja

Poticanje

samovrednovanja i suradničkog vrednovanja

Angažirane i zadovoljne učitelje, učenike i roditelje

Mia Šavrljuga

Mia Šavrljuga

profesorica engleskog jezika, Osnovna škola Alojzija Stepinca, Zagreb

Profil Klett je moj vjerni pratitelj u svim pothvatima u učionici engleskoga jezika, ali i izvan nje, osobito u kasne noćne sate kada se priprema za nastavu. Koristim New Building Blocks i New Building Bridges jer ih moji učenici vole i kroz njih usvajaju sva ono što ih moram, ali i želim poučiti. Vesele me dodatne mogućnosti poput Profil Klett akademije, repozitorija i svih novosti i promjena koje mogu i sama predložiti jer znam da se moje mišljenje uvažava.