Pogled u svijet 1

radni udžbenik i digitalni obrazovni sadržaj za prvi razred osnovne škole za predmet Priroda i društvo

Sanja Škreblin, Sanja Basta, Nataša Svoboda Arnautov, Adrijana Leko, Patricija Burazin

Istražimo svijet kroz prirodu i društvo!

  • TRAGOM PRIRODE I DRUŠTVA sigurno, jednostavno i veselo dovedite učenike do novih spoznaja, razvijajte sposobnosti i vještine, učite ih misliti i zaključivati. POGLED U SVIJET provjeren je udžbenik koji svoj kurikularni pristup dokazuje već nekoliko godina. Nove ilustracije i prilagodba novim kurikularnim sadržajima učinila su ga još boljim.

  • Digitalni obrazovni sadržaji metodički su oblikovani materijali s jasno istaknutim ishodima na početku svake jedinice. Razne vrste interaktivnih zadataka, video materijali i brojni audio zapisi omogućuju jednostavno korištenje digitalnih sadržaja u školi ili kod kuće. Svi sadržaji jednim klikom postaju inkluzivni i korisni svim učenicima s teškoćama u učenju. Učenici mogu promatrati i uspoređivati promjene u prirodi u svakome trenutku te istraživati i samostalno donositi zaključke o svijetu oko sebe.

  • POGLED U SVIJET u digitalnome obliku nadograđuje sadržaj tiskanoga udžbenika i radne bilježnice. Udžbenik i radna bilježnica učenika će potaknuti na promišljanje, uspoređivanje, govorenje, crtanje/slikanje, oblikovanje, uočavanje, povezivanje sadržaja različitih predmeta i međupredmetnih tema… Digitalni dio potiče na slušanje, pjevanje, kretanje, igranje, gledanje filmova… i tako se obostrano nadopunjuju.

Radni materijali (udžbenik, radna bilježnica, digitalni udžbenik, ispitni zadatci) sadržavaju:

  1. slikopriče, fotostripove
  2. pitalice, izreke
  3. stripove, fotografije, ilustracije, reprodukcije
  4. pjesme
  5. zadatke za poticanje divergentnog mišljenja
  6. kvizove, osmosmjerke, memory, bojanke
  7. grafikone, 3D objekte
  8. interaktivne zadatke
  9. filmove

Uz radni udžbenik POGLED U SVIJET učenici mogu:

  1. učiti na različite načine
  2. logički zaključivati
  3. samostalno istraživati
  4. otkrivati svijet na uvijek drukčiji način
  5. uživati u tragovima prirode i društva
  6. ostaviti pametan, mudar, veseo i zanimljiv… SVOJ TRAG

Ciljevi koje ostvarujemo spajanjem tiskanih i digitalnih sadržaja:

Ostvarivanje ishoda

znanja, vještina, sposobnosti

Integrirano učenje

jedinstvena struktura i kombiniranje tiskanog i digitalnog sadržaja

Interaktivno učenje

učenik je aktivan sudionik

Istraživačko učenje

povezivanjem različitih nastavnih područja s različitim kontekstima života

Individualno učenje

svaki učenik samostalno napreduje

Poticanje

kreativnog i kritičkog mišljenja

Poticanje

samovrednovanja i suradničkog vrednovanja

Angažirane i zadovoljne učitelje, učenike i roditelje

Martina Kopić Hat, dipl. učitelj, OŠ Blage Zadre, Vukovar

Jako mi se sviđa interaktivni materijal za 1. razred. Zadatci su lijepo i smisleno osmišljeni. Sve je prilagođeno dobi učenika 1. razreda. Odlično je što je sadržaj lako dostupan i može se koristiti bez interneta. Mislim da će se to djeci jako svidjeti!