Super matematika za prave tragače 1 | Profil Klett

Super matematika za prave tragače 1

radni udžbenik (svezak 1 i 2) i digitalni obrazovni sadržaj za prvi razred osnovne škole za predmet Matematika

Vesna Budinski, Martina Kolar Billege, Gordana Ivančić, Vlatka Mijić, Nevenka Puh Malogorski, Marijana Martić, Snježana Duić, Ksenija Lekić

Interaktivna matematika u svijetu oko nas

  • Uz SUPER MATEMATIKU ZA PRAVE TRAGAČE 1 učenici će postati matematički Supermani. Radni udžbenik sadržava pregršt materijala. Pomno odabrani naslovi/pitanja potiču učenike na učenje problemskim pristupom i otkrivanje niza životnih zakonitosti od kojih je matematika samo jedna. Naglašena korelacija i integracija sadržaja omogućuje lako i jednostavno povezivanje sadržaja svih predmeta i međupredmetnih tema. Učenici će brzo vidjeti kako i matematika može biti zabavna!

  • Uz digitalne obrazovne sadržaje za Matematiku učenici će lako, zabavno i motivirano pristupiti usvajanju novih sadržaja. Svi su materijali metodički oblikovani, a ishodi su navedeni na početku svake jedinice. Digitalni sadržaji za matematiku privlače izgledom i interaktivnim zadatcima. Brojni animirani video zapisi pomažu razumijevanju novih sadržaja. Jednim klikom sadržaji postaju vizualno prilagođeni svim učenicima s teškoćama u učenju. Uz ovakvu matematiku, u školi ili kod kuće, učenici rado uče!

  • SUPER MATEMATIKA ZA PRAVE TRAGAČE 1 izniman je spoj mudro odabranog sadržaja tiskanoga dijela udžbenika koji potiče razvoj niz pozitivnih vrijednosti kod učenika i razigranoga digitalnog dijela koji omogućuje učeniku učenje, vježbanje i ponavljanje sadržaja na mnoštvu različitih zadataka uz koje će vrlo brzo spoznati jednostavnost matematike i njezinu uporabnu vrijednost u svakodnevnome životu.

Radne materijale (radni udžbenik, digitalni udžbenik, zbirka zadataka, ispitni zadatci) obilježava:

  • bogati slikovni materijal,
  • metodička jednostavnost u procesu učenja,
  • učenje matematike na svakodnevnim primjerima iz djetetova života,
  • zanimljivost i raznolikost zadataka,
  • zadatci za poticanje divergentnoga mišljenja,
  • kvizovi, osmosmjerke, memory, bojanke, labirinti,
  • grafikoni, 3D objekti,
  • interaktivni zadatci,
  • filmovi.

 

Uz radni udžbenik SUPER MATEMATIKA ZA PRAVE TRAGAČE 1 učenici mogu:

  1. učiti na različite načine
  2. logički zaključivati
  3. uživati u rješavanju problema
  4. otkrivati matematiku u svijetu koji ih okružuje
  5. ostaviti pametan, mudar, veseo i zanimljiv… SVOJ TRAG

Ciljevi koje ostvarujemo spajanjem tiskanih i digitalnih sadržaja:

Ostvarivanje ishoda

znanja, vještina, sposobnosti

Integrirano učenje

jedinstvena struktura i kombiniranje tiskanog i digitalnog sadržaja

Interaktivno učenje

učenik je aktivan sudionik

Istraživačko učenje

povezivanjem različitih nastavnih područja s različitim kontekstima života

Individualno učenje

svaki učenik samostalno napreduje

Poticanje

kreativnog i kritičkog mišljenja

Poticanje

samovrednovanja i suradničkog vrednovanja

Angažirane i zadovoljne učitelje, učenike i roditelje

učiteljica Manuela Dudaš, OŠ dr. Vinka Žganca

Kod digitalnih sadržaja koje sam vidjela sviđa mi se to što su interaktivni, a u praksi se pokazalo da učenici vole zadatke na „pametnim pločama“ i na tabletima/mobitelima (naravno, sve u mjeri). Također, smatram pozitivnom stranom to što je sadržaj dostupan i bez pristupa internetu. Mislim da će učenicima biti zanimljivi slušni/audio sadržaji, tj. zadatci koje moraju poslušati i onda riješiti. Također, pozitivna strana je to što će učenici i kod kuće imati pristup tim sadržajima i moći rješavati takve zadatke (dobro ih je privikavati na to da računalo ne mora služiti samo za zabavu, već je i učenje zabava uz takve sadržaje).