Udžbenik prirode i društva zadržao je poznati koncept cjelovitoga učenja. Komunikacijskom pristupu upoznavanja osnovnih koncepata dodan je i dio za formativno praćenje I mene se pita i Trebam znati. Učenik i njegovo iskustvo i dalje su u središtu ostvarivanja ishoda. Iskustveni pristup učenju ostvaren je i vremenskim lentama, istraživačkim aktivnostima i grafičkim prikazima. Svaka nastavna cjelina sadržava i tablicu za formativno praćenje i vrednovanje učenika. Za više sadržaja posjetite METODIČKI KUTAK i udžbenik Nina i Tino 3 s poveznicama.
U svakom dijelu udžbenika nalazi se dovoljno radnih zadataka za sate obrade i sate ponavljanja. Učenik će u školskoj torbi uvijek nositi samo jedan udžbenički svezak za nastavni predmet, a školska će torba biti lakša. Za više sadržaja posjetite METODIČKI KUTAK i udžbenik Nina i Tino 3 s poveznicama.
Digitalni obrazovni sadržaji obiluju zanimljivim interaktivnim objektima, poučnim videima, zadatcima i kvizovima za provjeru znanja. Zadatci su interaktivni i potiču na cjelovit pristup učenju te često povezani s ostalim predmetima i međupredmetnim temama. Za više sadržaja posjetite IZZI digitalne obrazovne sadržaje.
Priručnik sadržava priprave s prijedlozima aktivnosti za ostvarivanje predviđenih ishoda svakoga nastavnog sata. Svaka priprava ima i prijedloge aktivnosti u digitalnome okružju te izravne poveznice na IZZI objekte. U pripravama je jasno istaknuta povezanost s ishodima ostalih nastavnih predmeta i odgojno-obrazovnim očekivanjima međupredmetnih tema. Za više sadržaja posjetite METODIČKI KUTAK i IZZI.