Pitam istražujem doznajem

kutija

Priroda i društvo 1

Istraži
kutija

Priroda i društvo 2

Istraži
kutija

Priroda i društvo 3

Pitati srcem. Istražiti umom. Doznati hrabrošću.

Didaktički materijalkomSvrha materijalaIshodi (PID)
Mala meteostanica1

Služi za određivanje strana svijeta, mjerenje količine padalina, određivanje smjera strujanja zraka i temperature zraka. Potrebno ju je sastaviti pa utječe na razvoj manualnih vještina, koncentracije, strpljivosti i upornosti.

A.3.1.,A.3.3., B.3.2., B.3.4., A.B.C.D.3.1.
Pikado1

Učenik će igrati pikado, koji je pogodan za razvoj koordinacije oka i ruke, a pritom će računati, odnosno zbrajati i oduzimati ostvarene bodove.

B.3.1.
Model biljke1

Na modelu će dijete uočiti sve dijelove biljke o kojima uči, a apstraktni su i ne može ih vidjeti u prirodi.

A.3.1., B.3.1., A.B.C.D.3.1.
Zdjelica + sjeme (suncokret)1

Na konkretnome primjeru dijete će učiti o živom svijetu i povezanosti živoga i neživoga, uočit će dijelove biljke te će istraživati koju korist ljudi imaju od suncokreta, odnosno doznati u što se prerađuje.

B.3.1., A.B.C.D.3.1.
Balon3

Učiteljica/učitelj iskoristit će ih pri učenju boja na satu LK, za razne igre i aktivnosti na satu, za istraživanje o količini zraka koja stane u balon i tome što se događa s predmetom kad iz njega istiskujemo zrak te kako se predmet pun zraka ponaša u vodi.

D.3.1., A.B.C.D.3.1.
Perje u boji5

Služi za različita istraživanja o zraku, primjerice o strujanju zraka, potom za tjelesne aktivnosti te za sadržaj motivacije na satu (svi su prijedlozi u priručniku za učitelja).

D.3.1., A.B.C.D.3.1.
Markeri6

Mogu se iskoristiti za razne aktivnosti, a korisni za izradu plana mjesta i zemljovida.

B.3.4., A.B.C.D.3.1.
Škare1

Rezanjem se razvija fina motorika šake i koordinacija pokreta te usklađenost oko – ruka, a tako djeca procjenjuju i vježbaju strpljivost te preciznost.

A.3.2., B.3.4., A.3.2., A.3.3., A.B.C.D.3.1.
Ljepljiva vrpca (selotejp)1

Poslužit će za razne aktivnosti.

B.3.4., A.B.C.D.3.1.

Često postavljana pitanja