Okrugli stol: Zašto je prirodoslovna pismenost važna u svakodnevnoj nastavi? | Profil Klett

WEBINAR

Okrugli stol: Zašto je prirodoslovna pismenost važna u svakodnevnoj nastavi?

Predavač: Vedran Vulić, Iva Zeljko, Tina Borelli Tkalčec Srijeda 08. 05. 2024.18:00 WEBINAR
Ocijeni: 
5
Prosjek: 5 (1 vote)

Prirodoslovno opismenjavanje djece u razrednoj nastavi utječe na njihov način razmišljanja, učenja i stasanja. Na okruglom stolu razgovarat ćemo o ulozi prirodoslovne pismenosti u svakodnevnoj nastavi i njezinu široku utjecaju na pristup učenju. Tijekom razgovora obuhvatit ćemo sve teme Škole prirodoslovne pismenosti i pružiti cjeloviti osvrt na značaj prirodoslovne pismenosti u svakodnevnoj nastavi iz različitih znanstvenih i stručnih pogleda.

avatar
Vedran Vulić
Magistar edukacije kemije, diplomirao je na Kemijskom odsjeku Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu nastavnički smjer. Već kao student ostvario je izvrsne rezultate te stekao Dekanovu nagradu te Rektorovu nagradu. Nastavnik je kemije u Prirodoslovnoj školi Vladimira Preloga u Zagrebu. Redovito sudjeluje na znanstvenim skupovima, pravi je entuzijast u području popularizacije znanosti. Uz brojna mentorstva učenicima srednje škole na Državnim natjecanjima iz Kemije svoje je iskustvo obogatio i radom na sadržajima za najmlađe – djecu u dobi od 5 do 8 godina.
Iva Zeljko
Magistra primarnog obrazovanja, diplomirala je 2002. godine na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i stekla zvanje učiteljice razredne nastave. Nakon diplome zaposlila se u osnovnoj školi Ivana Gorana Kovačića u Zagrebu gdje i danas, nakon 20 godina, radi kao učiteljica u produženom boravku. 2015. godine promovirana je u zvanje mentora, a 2021. u zvanje savjetnice. Prepoznatljiva je po pozitivnom i suradljivom odnosu sa studentima Učiteljskog fakulteta i pripravnicima pri polaganju stručnih ispita. Voditeljica je mnogobrojnih radionica, autorica izložbi dječjih uradaka u knjižnicama grada Zagreba.
avatar
Tina Borelli Tkalčec
Magistra primarnog obrazovanja, diplomirala je 1999. godine na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu s pojačanim predmetima Medijska kultura i Engleski jezik. Završila je niz dodatnih edukacija kao što su Korak po korak, Brain Gym, NLP itd. Radim kao učiteljica razredne nastave u OŠ Dragutina Domjanića u Zagrebu. Voditeljica je Županijskog stručnog vijeća i članica Stručnog povjerenstva za utvrđivanje psihofizičkog stanja djeteta za učenike osnovnih škola. Sudjelovala je na brojnim hrvatskim i međunarodnim projektima. U privatno vrijeme bavi se fotografijom i poezijom, a iza nje su dvije izložbe umjetničkih fotografija. U svakodnevnom radu svoju ljubav prema umjetnosti i kreativnosti prenosi učenicima te ih istraživačkim radom nastoji potaknuti na kritičko mišljenje.