Rad s Ninom i Tinom | Profil Klett

29. kolovoz 2018.

Rad s Ninom i Tinom

avatar
Autor:

Nakon što mi je ponuđeno da radim s radnom bilježnicom „Nina i Tino“ u svom razredu, nisam predugo razmišljala. Već sam imala nekakva saznanja o ovim materijalima pa je bilo izazovno to pokušati s učenicima prvog razreda.

Rad na ovom projektu započela sam s pripremom roditelja. Sastav mog razreda je takav da uglavnom imam roditelje kojima je ovo prvo dijete u školi i koji kao roditelji školarca stječu svoja prva iskustva. Na roditeljskom sastanku koji sam održala upravo zbog ovog projekta, roditelje sam upoznala s radnom bilježnicom za cjelovito učenje „Nina i Tino“. Roditelj su rado pristali na ovaj projekt.

Tijekom prvog polugodišta, kada smo obradili većinu tiskanih slova, započeli smo s rješavanjem. Učenicima je bilo zanimljivo vidjeti šareno oslikane stranice te zanimljive i lagane zadatke. Već nakon prvih nekoliko stranica uočili su da zadatci nisu jednostavni i da zahtijevaju različite sposobnosti i predznanje. To je kod učenika izazvalo dodatno zanimanje. Pojedini učenici trebali su pomoć, a pojedini su samostalno rješavali zadatke. Nakon svake obrađene cjeline zajednički smo sve provjeravali.

Radnu bilježnicu koristili smo po potrebi. Ponekad smo je rješavali na dodatnoj nastavi, a ponekad na redovnoj nastavi. Najbolje mi se uklapala u nastavu prirode i društva nakon obrađene cjeline, kao sredstvo za ponavljanje gradiva.

Sviđa mi se što ova radna bilježnica obuhvaća sve tipove zadataka i dobra je priprema za cjelovito učenje. Na kraju nastavne godine učenici su bili spremni rješavati integrirane ispite znanja mnogo bolje nego što mi je to uspjelo s prethodnom generacijom.

Više ovakvih materijala, i to u što ranijoj dobi učenja, pridonijelo bi boljoj pripremljenosti naših učenika. Smatram da su moji učenici koji su sudjelovali u ovom projektu u velikoj prednosti i na dobrom putu u povezivanju svojih znanja i iskustava te otkrivanju svojih potencijala.

 

Učiteljica Gabrijela Baltić iz OŠ Matije Gupca

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

21.3. odjenite šarene čarape i podržite osobe s Down sindromom!

Iako se nekima od nas ponekad dogodi da nehotice odjenemo različite čarape, u utorak, prvog dana proljeća to možemo učiniti namjerno. 21. ožujka obilježavamo Dan sindroma Down i šarenim ćemo čarapama poručiti da se brinemo, da razumijemo i poštujemo prava osoba s Down sindromom. Odjenite i vi šarene čarape te se vedro, dobrodušno i s osmijehom na licu pridružite obilježavanju ovoga dana.

Cjelovito učenje kroz priču u priči u OŠ Sesvete

Svoj dan učenici 4.a i b razreda odlučili su iskoristiti provodeći cjelovite aktivnosti uz Ninu i Tina. Tako su s učiteljicom Sandom Sabolić i Kristinom Podgorski  započeli Dan škole interaktivnim kvizom Zanimljiva lektira gdje su odgovarali na pitanja koja su bila vezana uz lektire koje su obrađivali.

Nakon uspješno odrađenog kviza svoje su aktivnosti premjestili u školsko dvorište te su temu lektire nastavili obrađivati uz pomoć tempera i plastične folije. 

 

Još samo malo do velikog kviza Nina i Tino

Učenici trećih razreda osnovnih škola ove su školske godine upoznali drukčiji pristup učenju –  zabavan, istraživački, problemski pristup koji je usmjeren na cjelovito učenje potaknuto dječjom znatiželjom. U tome im je pomogla radna bilježnica za cjelovito učenje Nina i Tino 3.

 

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja