Udžbenik

Udžbenik Glazbeni susreti 3 većim dijelom obuhvaća glazbu romantizma i manjim dijelom impresionizma. U redoslijedu iznošenja građe prednost su dobile jednostavačne vrste koje u najvećoj mjeri odražavaju sklonost skladatelja ka kratkim formama koje omogućuju neposredni izraz emocija i doživljaja. Nakon solopjesme (poglavlje koje je obogaćeno aktivnim muziciranjem pjesama iz tog razdoblja) instrumentalne minijature i simfonijske pjesme, slijede višestavačne vrste naslijeđene iz prethodnog razdoblja klasicizma s naglaskom na usporedbu, razliku i izdvajanju specifičnosti. Veći je dio građe posvećeno operi – vrsti kojoj razdoblje romantizma dariva najvrijednije dijelove opusa. Na primjeru opere Carmen prikazane su sve vrste opernih brojeva, da bi zatim uslijedili stilovi i pravci opere romantizma. Građu zaokružuje balet te scenska suita, a zaključuje razdoblje impresionizma. Uz glazbene primjere klasične glazbe, udžbenik obiluje učenicima bliskim primjerima crossover, world music, filmske glazbe i jazza te njihovih fuzija. Odabir skladbi hrvatskih skladatelja upućuje na relevantnost i suvremenost hrvatske glazbene baštine u kontekstu europske kulture i tradicije. Vizualni identitet je u funkciji preglednog snalaženja u nastavnoj građi i funkcionalno podređen tipu zadataka više razine kritičkoga mišljenja: poslušaj, pogledaj, poveži, izdvoji, promisli, istraži.

Prolistaj

Priručnik

Sastavnim dijelom udžbeničkoga kompleta su godišnji izvedbeni kurikulumi (GIK-ovi) na godišnjoj razini s raspodjelom nastavne građe te na mjesečnoj razini s ishodima predmetnog kurikula i međupredmetnih tema. Pripreme za svaki nastavi sat sadrže niz aktivnosti od kojih će nastavnik odabrati njemu najbliže, a učenicima najizazovnije.

Pripreme sadrže i brojne tablice za formativno vrednovanje (s povratnim informacijama o vrednovanju za učenje i izlazne kartice za samovrednovanje i vršnjačko vrednovanje). Oba pristupa formativnoga vrednovanja su nerazdvojnim dijelom digitalnih obrazovnih sadržaja IZZI platforme. Na kraju svake tematske cjeline udžbenika su pitanja koja provjeravaju vrednovanje naučenog. Ista je funkcija i kvizova s kojim završavaju jedinice digitalnih obrazovnih sadržaja.

IZZI digitalni obrazovni sadržaj

Digitalni obrazovni sadržaji (DOS) pružaju učeniku interaktivno sučelje sa sadržajima kurikuluma obrađenim fenomenološkim pristupom s naglaskom na njihovo osobno istraživanje i kreativnost u izrazu. IZZI digitalni obrazovni sadržaji komplementarno obogaćuju sadržaje tiskanoga udžbenika (Glazbene vrste, Glazbeni oblici, Glazbeni romantizam i impresionizam) prednostima novoga medija koji spaja riječ, sliku audio i videozapis. Tu su i brojni interaktivni zadatci kojima prethodi metodički vođena prezentacija sadržaja, a završava s kvizovima vrednovanja ostvarenosti ishoda. Digitalni obrazovni sadržaji pogodni su za frontalnu uporabu tijekom nastavnog procesa, za grupni rad, rad u paru te individualni rad na nastavi ili kod kuće. Istodobno pružaju brojne mogućnosti za projektne zadatke.

Prolistaj
Godišnji izvedbeni kurikulum s ishodima
Uskoro...
Tematski godišnji izvedbeni kurikulum
Preuzmi
Pripreme za nastavu (primjer)
Preuzmi
Fonoteka
Idi
Videoteka
Idi
Dnevnik slušanja
Preuzmi
Glazbene sastavnice
Preuzmi
Vrednovanje učenika u nastavnom procesu
Preuzmi
Plakati: Glazbeno-stilska razdoblja
Preuzmi