OŠ Kaštanjer, Pula

1

U sklopu projekta koje provodi Osnovna škola Kaštanjer za stjecanje statusa Ekoškole provodili bismo i projekt praćenja razvoja biljke koja se navodnjava ručno i biljke s programiranim navodnjavanjem. Uključeni bi bili učenici 3.c razreda s razrednicom koji će se podijeliti u dvije grupe, svaka za praćenje zadane biljke. Odabir biljke , svojstva, karakteristike i način brige pojedine biljke izvršit će učiteljica prirode i biologije s učenicima eko-grupe (5.-8.razred),a programiranje učitelj informatike s učenicima 6. razreda.Vodit će se dnevnik praćenja obadvije grupe, a na satovima prirode i SRO će se raditi tjedna analiza. Učenici će naučiti o važnosti vode za razvoj biljke, o kontinuiranom i doziranom navodnjavanju te uočiti razlike razvoja biljke koje se različito tretiraju. Kombinacija moderne tehnologije , prirode , edukacije i osobnog djelovanja omogućit će učenicima uvid u raznolikost pristupa rješavanju ekoloških problema. U sve aktivnosti aktivno će biti uključeni svi učenici koji će rezultate projekta objediniti i prikazati u obliku plakata, foto-dokumentacije i prezentacije, a informacije o projektu bit će objavljene i na web-stranici škole.

Opišite nam kako je protekla provedba projekta: 

-

Priložite fotografije, video ili Powerpoint prezentaciju provedbe projekta: 
Ansila Begić Čadžić
Jelena Bugarski