Sretni i zadovoljni na kraju školske godine 2020./2021. | Profil Klett

11. lipanj 2021.

Sretni i zadovoljni na kraju školske godine 2020./2021.

avatar
Autor: LJILJANA KUBAŠA

Početkom nastavne godine, 3. A razred s učiteljicom Ljiljanom Kubaša, odlučio su se okušati u nekim novim projektima te ponovno sudjelovati u postojećim projektima na eTwinning platformi.

Početkom nastavne godine, 3. A razred s učiteljicom Ljiljanom Kubaša, odlučio su se okušati u nekim novim projektima te ponovno sudjelovati u postojećim projektima na eTwinning platformi.

Nastavnu godinu započeli smo s projektom Prijateljstvo bez granica, autorice Ivane Magdić. Povezali smo se s razredom iz Čazme, učiteljice Mirele Kojić. Projekt je zamišljen da jedni drugima pišemo čestitke i razglednice povodom blagdana. Na taj način ostvarena je suradnja između škola, a učenici su vrlo brzo postali prijatelji.

Kako bi se digitalno opismenili, odlučili smo se uključiti u projekt Webučionica, autorice Sandre Vuk. Cilj projekta je suradnja između učiteljica i učenika iz više škola iz cijele Hrvatske. Učenici su bili aktivni sudionici nastavnog procesa te su na taj način prikupljali i obrađivali podatke te ih predstavljali u web alatima primjerenim njihovim uzrastima. Učenici su naučili upotrebljavati više od deset digitalnih alata.

Još jedan od projekta u koji smo se uključili povezan je sa zdravom prehranom. Sudjelovali smo u projektu Dan jabuka, autorice Patricije Hercog i Ljiljane Mudrinić. Učenici su produbili svoje znanje o jabukama kroz više predmeta. Istraživali su utjecaj jabuke na naše zdravlje, vrste jabuka, načine konzumiranja te proizvodnje. Organizirali smo likovne, jezične i matematičke radionice. Projekt smo zaključili izrekom Po jedna jabuka svaki dan, tjera doktora iz kuće van.

Kako nas je ova godina pogodila s nekim lošim događajima željeli smo podijeliti naša zrnca dobrote kroz projekt Na putu dobrote, autorice Sandre Vuk. Projekt kod učenika potiče  potrebu dijeljenja dobrih i pozitivnih trenutaka. Promovirali smo vrijednost dobrote kroz niz aktivnosti. Zrnca dobrote podijelili smo učenicima trećeg razreda iz Osnovne škole braća Ribar iz Siska, učiteljice Đurđe Mladenović, koji su bili zahvaćeni potresom. Više smo puta sakupljali smo prehrambene i higijenske potrepštine za socijalnu samoposlugu u Našicama.

 Zrnca dobrote povezali smo s projektom Memento prijateljstva 7 koji se realizira sedmu godinu, autorice Sandre Vuk i Nevenke Dimač.Ovim projektom učenici su razvijali kompetencije Građanskog odgoja i obrazovanja, a to su socijalne vještine, prihvatljivo ponašanje, samostalnost, samopouzdanje, međusobno uvažavanje kroz pridržavanje zajedničkih dogovorena pravila.

Na pola puta obilježili smo i projekt Dan ružičastih majica. Svjedoci smo sve češćeg vršnjačkog nasilja, pa smo se odlučili posvetiti osvješćivanju ove teme te pomagati jedni drugima. S obzirom da volimo utonuti u svijet bajki pridružili smo se projektu Hrvatska bajkovnica, autorice Petrunjele Krajačić i projektu Uz čitanje riječi rastu, autorice Marije Bulut-Lukačević, Ljiljane Marinjak te Monike Mužar-Kos i projektu Zelena knjiga, autorice Ivane Ostrički i Marijane Kuna. Sve smo pročitane bajke i priče dramatizirali te smo na taj način razvijali i bogatili govorni izraz, vježbali smo interpretativno čitanje i čitanje po ulogama.

Uz brojne projektne aktvivnosti smo se i zabavili, posebno uz projekt Igrom do znanja i zabave, autorica Ivane Frančić i Renate Posavec. Implementirali smo igru svakodnevno u nastavu. Tako smo razvijali socijalne vještine, prihvatljivo ponašanje, samopuzdanje i pozitivnu sliku o sebi.

Željeli smo upoznati likovna djela poznatih likovnih majstora te se okušati u likovnim ostvarenjima po njihovim slikarskim rukopisima. Projekt U svijetu likovnih umjetnika, autorice Sandre Vuk i Nevenke Dimač, ostvarili smo u potpunosti. Sva naša likovna ostvarenja prikazali smo na našim izložbama u holu škole.

Sva stečena znanja i iskustva odlučili smo nesebično podijeliti u projektu Tragači znanja, autorica Verice Jukić i Andreje Zelić. Tu smo s ponosom predstavili našu izvannastavnu aktivnost Čarobne ideje koju realiziramo već desetu godinu zaredom. 

Ostvarivanje i realizacija ovih projekata potiče učenike da razmišljaju, maštaju, ostvaruju ideje te kritički promatraju svoje rezultate.

Sretni, veseli i zadovoljni završavamo ovu školsku godinu te iščekujemo zasluženi odmor.

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

22. ožujka - Svjetski dan voda

Učenike u školama još od prvog razreda učitelji potiču na štednju vode te im nastoje osvijestiti odgovornost prema zaštiti i očuvanju vode na Zemlji. Mnoge takve aktivnosti u školama posebno se organiziraju sredinom ožujka kada se službeno obilježava Svjetski dan voda.

Računala, učitelji i djeca, ruku pod ruku

Koja je uloga informacijskih i komunikacijskih tehnologija u obrazovanju? Korištenje suvremenih tehnologija u nastavi učenicima olakšava učenje i svladavanje novih sadržaja u svim predmetima. Učenici se u ranoj dobi upoznaju s radom na računalu, tabletu, smartphoneu te im uporaba tih, za njih uobičajenih, tehnologija olakšava i obogaćuje učenje.

Ususret Danu učitelja - Intervju s doc. dr. sc. Vesnom Budinski

Doc. dr. sc. Vesna Budinski radi na Katedri za hrvatski jezik i književnost, scensku i medijsku kulturu na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Osim u znanstvenim, vrlo je poštovana i u učiteljskim krugovima gdje ju prepoznaju i cijene učiteljice/učitelji, no i roditelji i učenici s kojima se povezala tijekom dugogodišnjeg rada u razredu. Bogato znanstveno i učiteljsko iskustvo čine docenticu Budinski izvrsnom sugovornicom povodom nadolazećeg Dana učitelja.

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Martina Balija, Mara Kolar, Vesna Stipić, Ivana Vlahek
udzbenik
Vesna Budinski, Marina Diković, Gordana Ivančić, Saša Veronek Germadnik
udzbenik
Danijela Janda Abbaci, Ksenija Ćosić, Nada Hižak, Edita Sudar