Svakodnevni učiteljski izazovi – Codeweek | Profil Klett

10. studeni 2020.

Svakodnevni učiteljski izazovi – Codeweek

avatar
Autor: Adriana Kaštelan

Codeweek se odnosi na Europski tjedan programiranja te se sastoji od društvene inicijative čiji je cilj na zabavan i angažirajući način svima približiti programiranje i digitalnu pismenost. 

Mnoge će se kolegice i kolege složiti da je naš učiteljski posao klupko svakodnevnih izazova. Možda ga upravo zato toliko volim i ponekad nazivam adrenalinskim poslom. Nedavno sam stigla kući iz škole i suprugu još jednom krenula s pričom o nekom novom projektu. Kako je počelo? Ovoga puta, sasvim slučajno. Voditelji našega međunarodnog etwinning Art club 2 projekta zadali su tjedni zadatak: Codeweek – Tjedan kodiranja. Čitam u whatsapp grupi i hvatam se za glavu… Što je to? Kako da to napravim? Kreće istraživanje koje ne pita ni za vrijeme ni za mjesto, pa je krenulo u večernjim satima. Odlazim na stranicu Codeweek i proučavam. Codeweek se odnosi na Europski tjedan programiranja te se sastoji od društvene inicijative čiji je cilj na zabavan i angažirajući način svima približiti programiranje i digitalnu pismenost. Nakon pola sata gledanja i promišljanja, shvaćam što mi je činiti i dobivam ideje.

Evo kako smo ideje realizirali u našem razredu. Otišla sam na stranicu code.org gdje sam se registrirala i izabrala sat kodiranja Building a Galaxy With Code. Idućeg su dana djeca oduševljeno slagala blokove i otkrivala kodove te gradili svoju varijantu igrice Star Wars. Bilo je jako zabavno vidjeti kako igrica nastaje, jer svi ih svakodnevno igramo, a ne znamo koliko je složen proces nastajanja jedne igrice. Krenuli smo u našu prvu avanturu učenja programiranja. Naša škola sada je zabilježena na karti Codeweeka. Ono što je posebno obradovalo naše male sudionike je potvrda koju su dobili nakon sudjelovanja koja im ujedno predstavlja nagradu i motivaciju za daljnji rad.

 

Nakon našeg tjednog zadatka spoznali smo da nam učenje programiranja pomaže da bolje shvatimo svijet oko sebe koji se pod utjecajem tehnologije sve brže mijenja, te da bolje razumijemo funkcioniranje tehnologije i razvijamo vještine i sposobnosti za budućnost.

Uz to, nemojmo zaboraviti: učenici su se odlično zabavili i mnogo naučili. Učenje o programiranju nije samo igra, na taj se način razvija i posebna logika koja se može razviti upravo izlaganju takvim sadržajima.

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Mali medijatori u OŠ Vugrovec – Kašina, PŠ Vugrovec

Učiteljica Snježana Prusec-Kovačić iz OŠ Vugrovec – Kašina, PŠ Vugrovec pokrenula je izvannastavnu aktivnost Mali medijatori u svom 1. c razredu.Kroz male medijatore učenici su učili o dječjim pravima i o poštivanju prava drugih, što je vrlo pozitivno za svakodnevni život i stvaranje pozitivne sleke o sebi te stjecanje samopouzdanja.

ZELENI, PODUZETNI I INOVATIVNI

Projekt se provodi kroz Učeničku zadrugu Zlatne ruke, čije je djelovanje postalo prepoznatljivo ne samo unutar škole, već i na županijskoj i državnoj razini. U suradnji s lokalnom zajednicom, poput vukovarske tvrtke Borovo, učenici recikliraju kožu i stvaraju unikatne modne dodatke: narukvice, broševe, torbice i druge artikle. Time ne samo da uče obradu materijala i dizajn, već doprinose i kružnom gospodarstvu.

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Arijana Piškulić Marjanović, Jasminka Pizzitola, Lidija Prpić, Maja Križman Roškar
udzbenik
Ivana Kirin, Marinko Uremović, (Daška Domljan)
udzbenik
Sanja Škreblin, Sanja Basta, Nataša Svoboda Arnautov
udzbenik
Gordana Begović Ikica