Hrvatski jezik 5 | Profil Klett

Hrvatski jezik 5

Povratak na pregled predmeta

Hrvatski jezik 5

Back2. tjedan od 13. travnja – 19. travnjaNext

Hrvatski jezik za peti razred osnovne škole

izzi digitalni sadržaji 
Hrvatski za 5

digitalni obrazovni sadržaj hrvatskoga jezika za peti razred osnovne škole

Petica

digitalni obrazovni sadržaj hrvatskoga jezika za peti razred osnovne škole

Filmski svijet čitanke Petica i udžbenika Hrvatski za 5

Ako se još niste upoznali s hrvatskom čitankom Petica i udžbenikom Hrvatski za 5 - pravo je vrijeme. Bogati  sadržaj tiskanog izdanja nadogradili smo zanimljivim IZZI digitalnim sadržajima, a stvorili smo za vas i učenike iznimno filmsko iskustvo, primjenjivo i praktično u nastavnome procesu.

Vesna Parun – Život je bujno sedlo

Čudno je ovo vrijeme, vrijeme samoće, vrijeme ljudske distance, vrijeme kad strah muti naše oči, vrijeme zbunjujućega sutra; vrijeme za Vesnu Parun rođenu 10. travnja 1922. Učiteljica Sunčica Križan Kadi donosi nam prekrasan tekst o našoj velikoj pjesnikinji i odlične ideje za vođenje nastavnoga sata uz zvuke učeničke radioigre. Sat je vodila u posljednjem tjednu „normalne“ nastave. Dobro je da ideje ne zastarijevaju!

 

Umijeće pripovijedanja

Uoči Svjetskog dana pripovijedanja, a u situaciji kada su i odrasli i djeca kod kuće, otkrivamo vam jedan od najstarijih i najomiljenijih načina komunikacije - pripovijedanjem. Kako da postanete pripovjedač/pripovjedačica, koje tekstove da koristite te kako da ovo vrijeme iskoristite za osnaživanje međusobnih odnosa - potražite u razgovoru sa Srebrenkom Peregrin, profesoricom engleskog i pripovjedačicom.

«Priče Roma» na Svjetski dan Roma

Na Svjetski dan Roma želja nam je predstaviti vam iznimni projekt „Priče Roma“ iza kojeg stoje složeno istraživanje i kvalitetna realizacija napravljena u partnerstvu Romskog resursnog centra iz Darde i zagrebačke udruge Fade In. Cilj je ovog projekta dati glas „nevidljivim“ i „nečujnim“ članovima društva te osobnim pričama manjina potaknuti empatiju, razbiti predrasude i doprinijeti integraciji manjina u širu društvenu zajednicu.