Autori modela Umjetničkog paviljona su Vedran Odeljan i Jona Jovanović

30. svibanj 2016.

Modeli oblikovani od geometrijskih tijela

avatar
Autor: Tamara Nemeth

Učenici su radeći pet tjedana individualno ili u paru trebali napraviti autorski model složen od geometrijskih tijela. Pritom su trebali izraditi i projektnu dokumentaciju za svako tijelo postavljeno u modelu: skicu geometrijskog tijela s dimenzijama tijela, skicu mreže tijela te izračun oplošja i obujma.

Autorice klavira su Anastazija Gobin i Lucija Barać

Projekt pod nazivom Ja sam autor 3D modela radili su učenici osmih razreda OŠ Špansko Oranice iz Zagreba uz mentorstvo svojih učiteljica matematike Anite Banić, Tamare Nemeth, Tereze Pišković i Ivane Vešligaj. Ciljevi projekta bili su da učenici sudjeluju u cijelom procesu: od ideje, modeliranja i projektiranja do predstavljanja ideje i ostvarenog modela, a da praktičnim radom jačaju prostorni zor i osjete što znači autorski rad. S obzirom na to da je projekt trajao tijekom obrade nastavne cjeline, učenici su samostalno istraživali i svojstva geometrijskih tijela koja se do tog trenutka još nisu poučavala na nastavi. Naslovna fotografija prikazuje model Umjetničkog paviljona u Zagrebu kojem su autori učenici Vedran Odeljan i Jona Jovanović.

Glavu lava napravile su Eva Hudec i Matea Radić

Izložba Ja sam autor 3D modela

Projekt će u vidu izložbe biti predstavljen i na 7. kongresu nastavnika matematike koji će se u organizaciji Hrvatskog matematičkog društva i Agencije za odgoj i obrazovanje održati u prostorijama Prirodoslovno-matematičkog fakulteta od 29. lipnja do 1. srpnja 2016. godine.
 

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Origami i matematika

Istraživačko učenje u pravilu slijedi shemu znanstvenog istraživanja, ali istovremeno je nadpojam problemskog i projektnog učenja. Oslanja se na konstruktivističku teoriju učenja gdje se kroz aktivan razvoj mentalne konstrukcije razvijaju i formiraju sposobnosti, trajna znanja i vještine učenika. Istraživačko učenje ima svoj definiran ciklus koji kreće s pitanjem.

 

Matematika se uči i rješava mozgom

Matematika se ne rješava računalom. Matematika se rješava olovkom i papirom. Matematika se rješava mozgom.

Bit je matematičke izobrazbe osigurati da učenici razviju oboje - znanje o matematici i stvaralačke sklonosti prema matematici. Najmanje što bismo trebali učiniti kada razmatramo uporabu tehnologije u matematičkoj izobrazbi je upitati se: „Kako ta uporaba tehnologije pomaže razvitku učeničkog znanja matematike i/ili njihovih stvaralačkih sklonosti prema matematici?“
 

Zanima nas

Nove ideje za pozitivno školsko ozračje

Stručni posjeti inozemnim školama u sklopu mnogobrojnih projekata koje Osnovna škola Jurja Dobrile iz Rovinja provodi unutar programa Erasmus+ pokazali su se vrlo uspješnima u osmišljavanju novih načina i metoda poučavanja učenika. Jedna od takvih svakako je i zornost u nastavi pa smo ove školske godine u sklopu projekta Dvije strane Gaussa, po uzoru na sjevernoeuropske škole, našim stepenicama dodijelili i vizualnu ulogu.

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Z.Šikić, M. Babić, D. Belavić, A. Dika, S. Jukić, M. Fofonjka, A.M. Vuković V. Draženović Žitko, I. Golac Jakopović, B. Goleš, Z. Lobor, M. Marić, T. Nemeth, G. Stajčić, M. Vuković
udzbenik
Danijela Janda Abbaci, Ksenija Ćosić, Nada Hižak, Edita Sudar
udzbenik
Vesna Draženović-Žitko, Maja Marić