Prijavljene škole

OŠ Dubovac

23821 1

Istraživanje bi se provodilo u kraćem vremenskom razdoblju na atmosferskoj postaji GLOBE OŠ Dubovac na kojoj se inače jedanput mjesečno uzima uzorak zemlje i određuje vlažnost tla gravimetrijskom metodom.

OŠ Josipa Pupačića, Omiš

21523 2

UTJECAJ VLAŽNOSTI TLA NA PUPANJE, LISTANJE I ŽUĆENJE LISTOVA KOD JORGOVANA
Osnova škola Josipa Pupačića iz Omiša, kroz GLOBE program, njeguje međupredmetnu povezanost, te suradnju učenika razredne i predmetne nastave.
Prikupljajući i analizirajući fenološke podatke već duži niz godina, saznajemo kako vegetacija odgovara na klimatološke čimbenike.

OŠ Ivane Brlić-Mažuranić, Slavonski Brod

16815 4

U zelenoj oazi, u srcu Slavonije, smjestila se OŠ „Ivana Brlić - Mažuranić“ koja će u sklopu projekta „Želim stablo“ suradnjom razredne i predmetne nastave iz sjemenki hrasta lužnjaka (Quercus robur) uzgojiti stablo za ozelenjavanje dvorišta naše škole. Upravo je hrast lužnjak karakteristično stablo za nizinsko područje Republike Hrvatske i tok rijeke Save, područja u kojem živimo.

OŠ Antunovac

7465 5

U našoj školi OŠ “Antunovac“ projekt je osmišljen kao suradnja učenika razredne i predmetne nastave.
Učenici 3. razreda će sa svojom učiteljicom izraditi posude za uzgoj biljaka ( od prirodnih i recikliranih materijala).
Učenici 5. razred će s učiteljicom Prirode posijati biljke koje će zalijevati sami i pomoću sustava za navodnjavanje s micro bitom, te uspoređivati njihov rast i razvoj.

OŠ Marjan

5067 6

OŠ Marjan, Split
Naša osnovna škola u suradnji učenika predmetne i razredne nastave promatrat će rast i razvoj biljaka uzgojenih iz sjemena i sadnica.
Učenici nižih razreda pratit će rast i razvoj biljke te proučit značenje vode za njihov razvoj, a
učenici viših razreda programirat će micro:bit.

OŠ Kaštanjer, Pula

4301 7

U sklopu projekta koje provodi Osnovna škola Kaštanjer za stjecanje statusa Ekoškole provodili bismo i projekt praćenja razvoja biljke koja se navodnjava ručno i biljke s programiranim navodnjavanjem. Uključeni bi bili učenici 3.c razreda s razrednicom koji će se podijeliti u dvije grupe, svaka za praćenje zadane biljke.

OŠ Grgura Karlovčana, Đurđevac

3529 8

Naziv projekta: Želim stablo

Tema: Biljka neven

Kratki opis projekta: Grupa učenika pratit će rast, razvoj i napredovanje biljke neven. Kako bi što bolje upoznali biljku neven i kasnije iskoristili sva njezina ljekovita svojstva, učenici će izraditi prezentaciju i mali kviz znanja.

OŠ Grabrik

3004 9

Na projektu će surađivati učenici trećih razreda i sedmih razreda. Ideja je da se aktivnosti provode po principu igre „Escape the Classroom“.

Dokumenti: 

OŠ Pavao Belas

2285 10

Učenici trećeg razreda će kroz razdoblje od 3 mjeseca pratiti rast i razvoj dviju istih biljaka - jednu će zalijevati microbit, a drugu učenici. Vodit će i dnevnik zapažanja koji će potkrijepiti tjednim fotografijama obiju biljaka. Sadržaj praćenja s fotografijama bit će objavljen na školskom webu. Učiteljica informatike pružit će učenicima tehničku podršku i pomoć u radu.

OŠ Banija

1331 11

OŠ Banija nalazi se u gradskoj sredini. Škola je uključena u GLOBE program dugi niz godina kroz kojeg provodi međupredmetnu povezanost, suradnju predmetne i razredne nastave i istraživačko učenje.

OŠ Ivane Brlić-Mažuranić, Ogulin

1183 12

U prvom dijelu projekta predviđeno je osnovno upoznavanje s micro:bitom za učenike razredne nastave. U predstavljanju uređaja i njegovih mogućnosti sudjelovat će učenici šestih razreda koji će prethodno istražiti isto koristeći svoj micro:bit dobiven u okviru projekta proMikro. Glavni cilj je međuvršnjačko poučavanje.

OŠ Tenja

1031 13

"Koliko vode treba afričkoj ljubičici?"(ne u Africi već u Tenji), pitaju se učenici prvoga razreda-članovi družine "Ekoškolica" koji su uzgojili mlade biljke iz listova biljke-majke. Kao podložak za svaki kalić upotrijebili su okrugle plastične posude od margarina ili sira koje su oblijepili šarenim salvetama. Tako uče razvrstavati staru plastiku i ponovno je upotrijebiti. No, koliko vode treba sipati u podložak?

Dokumenti: 

OŠ Vladimira Nazora, Križevci

975 14

Za projekt će učenici 4. razreda posaditi sjemenke graška u dvije posude. Prije sadnje će istražiti otimalan odnos vlage u tlu i količine vode za zalijevanje. Učenici viših razreda će prema dobivenim rezultatima istraživanja programirati micro:bit.

OŠ Josipdol

886 15

Učenici 3.razreda proučavat će značenje vode za život biljke. Pratit ćemo rast i razvoj ljekovitog bilja našeg zavičaja u optimalnim uvjetima, a koje smo dobro upoznali na našoj LJeko -eko grupi. Radujemo se i suradnji s učenicima predmetne nastave te istraživačkoj nastavi.
Na nastavi informatike:
Učenici 5. razreda istražit će na internetu korisna svojstva biljke spatifilium i svoje izvješće oblikovati u Wordu.

OŠ Vladimira Nazora, Budinščina

831 16

Nositelji projekta su učenici 6. razreda, članovi Ekološke grupe. U projektu sudjeluju učenici šestih i sedmih razreda naše škole.
U sklopu projekta „Mi jedemo odgovorno“ svi učenici naše škole izradit će razredne vrtne gredice na kojima će svaki razred posijati ili posaditi jednu kulturu.
Učenici šestih razreda uključeni u Ekološku grupu posijat će sjemenke za sadnice koje će kasnije presađivati učenici ostalih razreda.

OŠ Zrinskih I Frankopana, Otočac

807 17

Praćenje rasta i razvoja biljke u određenom vremenskom razdoblju. Zapažanje promjena bit će sustavno bilježeno prema zadanim mjerilima (fotografiranje, tablični prikaz). Projekt će uključiti i izradu prezentacije i plakata, opis biljke i stvaranje priče, izradu kviza i pisanje izvješća o radu. Obuhvatit će pojedine razrede iz predmetne i razredne nastave. Aktivnosti će biti prilagođene uzrastu djece.

OŠ Frana Galovića, Zagreb-Sloboština

785 18

Projektna ideja temelji se na inkluziji ekologije i IKT tehnologije te kako učenici svojim djelovanjem mogu nešto promijeniti, za početak u svojoj školi i školskom dvorištu. Jedan od većih problema u našem kvartu u Zagrebu jest otpad pa bi se jedan dio projekta bavio smanjenjem količine otpada u školskom dvorištu. Vjerujem da dosta europskih škola ima također isti problem pa bismo sa njima ostvarili suradnju u zajedničkom djelovanju.

OŠ Strožanac

781 19

U prvom dijelu projekta učenici drugog i trećeg razreda će kroz razdoblje od 3 mjeseca pratiti rast i razvoj dviju istih biljaka. U predstavljanju uređaja i njegovih mogućnosti sudjelovat će učenici šestih razreda koji će prethodno istražiti svoj micro:bit dobiven u okviru projekta proMikro. Glavni cilj je međuvršnjačko poučavanje.

OŠ Brodarica

713 20

Učenici drugog razreda će zajedno s učenicima šestih i sedmih razreda naše škole pratiti rast i razvoj biljaka uzgojenih iz sjemena dobivenog iz šest različitih država u sklopu projekta Energy for life (Erasmus+, K2). Pratit će sljedeće životne uvjete: voda, zemlja i zrak.

OŠ Antuna Mihanovića, Slavonski Brod

690 21

U okviru projekta Eko eko volonterko planiramo s učenicima razredne i predmetne nastave u vrtu škole zasadiri aromatično i začinsko bilje, oplemeniti vrt novim sadnicama, posebno urediti ružičnjak.
Mikro:bit će nam omogućiti da doziramo količine vode pri zaljevanju, a projektom ćemo pratili napredak dvije sadnice, jednu zaljevanu uz pomoć programiranog seta za zaljevanje, a drugu bez njega, i uočiti prednosti i nedostatke programiranog zaljevanja.

OŠ Mladost, Osijek

645 23

Osnovna škola „Mladost“ nalazi se u središtu žitnice Hrvatske. Sve veća potražnja za prehrambenim namirnicama proizvedenim tehnologijom koja vrijedi za održivu i ekološku poljoprivredu potaknula nas je na istraživanje jedne od najznačajnijih ratarskih kultura, pšenice.

OŠ Đure Pilara, Slavonski Brod

615 24

Posijati biljku NEVEN (Calendula officinalis) i pratiti klijavost biljke u sobnim uvjetima.

Učenici 3.a razreda će u razdoblju od 1. do 4. mjeseca pratiti rast i razvoj dviju biljaka nevena - jednu će zalijevati microbit, a drugu učenici. Učenici predmetne nastave također će biti uključeni u različite aktivnosti (opisane dolje u nastavku).

OŠ Antuna I Stjepana Radića, Gunja

520 27

Čitajući istraživanja japanskog znanstvenika Masaru Emotoa koji je dokazao da određena vrsta glazbe utječe na oblikovanje kristala vode, odlučili smo napraviti malo istraživanje hoće li i u kojoj mjeri vrsta glazbe utjecati na rast biljke.

OŠ Mijata Stojanovića, Babina Greda

482 29

Učenici će promatrati vijetnamskog paličnjaka u terariju i pratiti ponašanje kukca ovisno o vlažnosti i temperaturi zraka. Pokušati ćemo otkriti povezanost vlažnosti zraka i učestalosti partenogeneze kod jedinki paličnjaka.
Učenici će snimiti kratke filmove sa uputama za izradu terarija i uspješno držanje paličnjaka kao kućnih ljubimaca.

OŠ Gornja Vežica

436 31

Naša ideja je pratiti rast i razvoj, te brinuti se za rast i njegu sobne biljke poznate kao djevojačka kosa. U projektu će sudjelovati učenici 3.-ih razreda sa svojom učiteljicom u nastavi prirode i društva, kao i učenici šestih, sedmih i osmih razreda sa svojim učiteljima i učiteljicama u nastavi matematike, fizike i kemije, prirode i biologije.

OŠ Jurja Šižgorića

388 32

Projekt: Omjerivač temperature zraka

Kako ne možemo kontrolirati temperaturu naše učionice, napravili smo omjerivač temperature koji omjeruje temperaturu naše učionice.

OŠ Prof. Blaža Mađera, Novigrad Podravski

383 33

Ovim projektom pokazali bi da korištenje tehnologije pomaže zaštiti okoliša. U vremenu od nekoliko mjeseci pratili bi razvoj biljke.
Učenici četvrtog i šestog razreda mjerili bi vlažnost tla i temperaturu prostorije.
Prikupljene podatke bi prikazali tablično i grafički na web stranicama škole.
Programiranje i korištenje micro:bita stvorilo bi suradnju između razredne i predmetne nastave kao i međupredmetne korelacije.

OŠ Milka Cepelića

380 34

Učenici 6. razreda će programirati micro:bit za zalijevanje jedne biljke. Učenici 1.razreda pratit će rast i razvoj dviju biljaka – jedne koju će zalijevati sami i druge koja će se zalijevati automatski korištenjem micro:bita – te voditi dnevnik zapažanja. Učenici 7.razreda će dobivene rezultate obraditi programom za tablične proračune te ih prikazati grafički. Dobiveni podaci će se analizirati na satima prirode i biologije.

OŠ Ivane Brlić-Mažuranić, Virovitica

358 36

Učenici drugog i šestog razreda naše škole će provesti istraživanje kroz mini istraživačke projekte gdje će koristiti set za zalijevanje i micro bitove. Pratit će životne uvjete rasta kod izabranih biljaka i usporediti rezultate promjena na biljkama kroz određeno vremensko razdoblje pri određenoj vlažnosti i temperaturi zraka i tla. Pri tome će i pratiti preko vremenske stanice uvjete u okolišu.

OŠ Nikole Tesle, Rijeka

356 37

Osnovna škola Nikola Tesla iz Rijeke suradnjom učenika predmetne i razredne nastave pokazat će s dvije biljke, koje će promatrati, kako te biljke žive, rastu i dišu a promatrajući zadane faktore (temperaturu zraka, vlažnost tla, svjetlost, količina padalina). U jednu biljku učenici trećih razreda će ugraditi microbit, a druga biljka biti će u učionici četvrtog razreda te će istu učenici zalijevati i promatrati također svaki dan.

OŠ Zmajevac

345 38

Osnovna škola Zmajevac nalazi se u srcu Baranje. Naš kraj poznat je po dugoj tradiciji poljodjelstva, a sve smo poznatiji i po turizmu. Izvannastavna aktivnost Vrtlari posebno je draga našim učenicima koji su jedva dočekali pomoći svojim marljivim ručicama u brizi oko vrta. Ove godine odlučili smo, po prvi puta, posaditi jagode. Jagode smo posadili u dvije lončanice, smjestili ih u školski razred te ih izložili jednakim životnim uvjetima.

OŠ Antuna Matije Reljkovića, Bebrina

312 39

U područnoj školi Stupnički Kuti, učiteljica Marija Tomakić vodi izvannastavnu aktivnost "Eko kreativci". Čitav projekt bi se temeljio na radu učenika navedene skupine, kao i na podacima koje bi oni proslijedili dalje. Microbit set za zalijevanje trebao bi nam kako bi učenici navedene skupine pomoću njega zalijevali grah. Nositelji aktivnosti bili bi učenici 4.

OŠ Prof. Filipa Lukasa

298 40

Učenici drugih razreda nastavljaju svoj projekt Uređenja okoliša uključujući se u projekt Želim stablo na način da će odabrati biljke te pratiti rast i razvoj istih. Jedne će sami zalijevati, a druge će se zalijevati automatski korištenjem sustava za zalijevanje programiranim micro:bitom. Učenici šetog razreda programirat će micro:bitove pomoću kojih će se regulirati vlaga u zemlji i zalijevati biljka.

OŠ Smokvica

289 41

Učenici 6. razreda programirat će micro:bit za zalijevanje jedne biljke lavande. Učenici 4. razreda pratit će rast i razvoj dviju biljaka lavande. Jednu biljku će zalijevati sami, a druga će se zalijevati automatski korištenjem micro:bita. Učenici će voditi dnevnik zapažanja koji će potkrijepiti fotografijama biljaka. Učenici 6. razreda će dobivene rezultate obraditi programom za tablične proračune te ih prikazati grafički. Učenici 5., 6. i 7.

OŠ Bartola Kašića, Vinkovci

277 43

Učenici škole (od 4.-8. razreda) uzgajati će biljke s umjetnom rasvjetom pomoću microbita. Pri tome će izvršiti razna mjerenja - visinu biljke, količinu vode(pumpica za vodu), količinu utrošene električne energije, količinu dobivene svjetlosti, temperaturu, te masu - biljke (lukovice). Projekt će se ostvariti u suradnji s OŠ Mitnica Vukovar koja će ponoviti isti pokus s biljkama i prirodnim svjetlom. Na kraju izvedenih pokusa usporediti ćemo podatke i donijeti zaključak.

OŠ Eugena Kumičića, Velika Gorica

271 45

Naša škola ima dodijeljen status Međunarodne eko škole i velik dio svog nastavnog plana i programa posvećuje ekologiji, također smo se prijavili na projekt Promikro te radimo sa učenicima šestih razreda sa mikrobitovima. Bilo bi odlično spojiti te dva nama jako zanimljiva područja.

Dokumenti: 

OŠ Dr. Jure Turića

270 46

Kroz niz aktivnosti u razrednoj nastavi te na satovima biologije, kemije, hrvatskog jezika i engleskog jezika učenike ćemo upoznati s važnošću očuvanja prirode i prirodnih resursa.

OŠ Čavle

257 48

Projekt „Želim stablo“ nadovezuje se na projekte koje već provodimo u našoj školi kao što su "Eko učionica- mediteranski vrt", "Održivi prehrambeni sustavi" i "Tanjur pun dobrote". Kroz te projekte oplemenili smo mirisnim biljem naš mediteranski vrt koji je zamišljen kao učionica na otvorenom.

OŠ Siniše Glavaševića

253 49

Učenici OŠ Siniše Glavaševića samostalno će uzgajati sadnice hrasta za ozelenjivanje okoliša naše škole. Zamislili smo da pomoću micro: bit sustava za navodnjavanje pratimo njihov napredak u uvjetima različite temperature. Jednu biljku navodnjavat će micro: bit, a drugu biljku zalijevat će učenici. U projektu će sudjelovati učitelji razredne nastave, prirode i biologije, matematike i informatike. Učenici 4.

OŠ Gorjani

251 50

U edukativno-ekološkom projektu Želim stablo sudjelovali bi učenici 5 i 6 razreda.
Na nastavi prirode učili smo o životnim uvjetima. Životni uvjeti su voda, zrak, tlo, svjetlost i toplina . Odlučili smo napraviti pokus. Posijat ćemo grah u plastične posude. Kada biljke izrastu, svakoj ćemo oduzeti jedan životnu uvjet. Želimo dokazati da biljka bez nekog od životnih uvjeta ne može živjeti.

Dokumenti: 

OŠ Ivana Rabljanina, Rab

240 52

Naša škola ima status eko škole u sklopu koje djeluje i školska zadruga. Njegujemo biljke našega podneblja, mediteransko bilje te bismo u projekt uvrstili biljku kontinentalnog područja – suncokret. Na taj način upoznat ćemo učenike s raznolikošću biljaka naše domovine. Projekt ćemo realizirati u matičnoj školi – predmetna nastava i područnoj školi – razredna nastava u Barbatu gdje djeluje i zadruga. 

Realizacija projekta obuhvaćat će:

OŠ Antuna Kanižlića

213 53

Učenici 1. c razreda PŠ Vidovci pratit će razvoj dvije biljke u svom razredu. Jednu biljku zalijevat će sami ručno, a drugu uz pomoć microbita. Cijeli proces bilježit će u svoje bilježnice (pisanje, crtanje i slično) i na kraju iznijeti zaključak. Zaključak ćemo predstaviti drugim učenicima naše Škole. Sve naučeno što bude moguće, primijenit ćemo u školskom vrtu.

OŠ Retfala

198 54

Učenici OŠ Retfala pratit će rast i razvoj začinskog bilja. Uporaba začina i začinskog bilja u kuhanju i pripremanju hrane ima vrlo dugu povijest. U novije vrijeme mnogo se govori o zdravoj prehrani, a znamo da začini imaju široku primjenu, osim što raznolikošću mirisa, okusa i boja oplemenjuju svako jelo, imaju i ljekovita svojstva.
Učenici 5. razreda istražit će na internetu korisna svojstva i primjenu začinskog bilja i svoje izvješće oblikovati power point prezentacijom.

OŠ Ludina

185 55

Naša škola je Eko-škola već 12. godinu. S obzirom da aktivno radimo na edukacii učenika o održivom razvoju, te takav odnos nastojimo što više implementirati u naš život, oformili smo i Ljekoviti kutak u kojem uzgajamo ljekovito i začinsko bilje koje koristimo u Školskoj kuhinji. Kako je potrebno redovito obnavljati i održavati Ljekoviti kutak, naša je ideja da bismo set mogli koristiti prilikom uzgoja sadnica jednogodišnjeg ljekovitog i aromatičnog bilja.

OŠ Primošten

176 56

Primoštenski kraj poznat je kao "suha punta" jer je kiša ovdje rijetka. Ljudi muku muče uzgajajući masline i loze. U školskom vrtu osim maslinika i vinograda uzgajamo mendule, orahe, trešnje i šipke. Ako naučimo preko micro:bita sustav navodnjavanja, možda napravimo i veliki prototip za školski vrt.

Dokumenti: 

OŠ Maria Martinolića

173 57

Bosiljak
Učenici će zajedno s učiteljicom biologije posaditi biljke i napraviti kviz te organizirati na kraju projekta lošinjskog autohtonog kuhara gospodina Nikolića u pripremi jela s bosiljkom u kojem će svi sudionici projekta kušati autohtone delicije s uzgojenim začinom.
Učiteljica 3.r. razredne nastave i njezin razred pratit će rast i razvoj biljki, zalijevati biljke i voditi će kalendar razvoja biljki tjedno uz opis i slike.

OŠ Matija Gubec, Jarmina

172 58

U korelaciji predmeta: informatika, priroda, glazbeni, povijest, matematika, hrvatski, strani jezik
Svaki predmetni nastavnik će unutar svoga predmeta pripremati učenike na projekt i pratiti njegov tijek.
Naš prijedlog glasi: "Troše li biljke više vode ako slušaju glazbu, ako da uz koju glazbu kako reagiraju."

OŠ Josipa Kozarca, Semeljci

169 59

Afrička ljubica, cvijet koji krasi gotovo svaki dom male seoske sredine Semeljaca, krasi i prozore naše škole, a učenicima i nastavnicima OŠ Josipa Kozarca Semeljci pomoći će kako bi u projektu „Želim stablo“ osvojili potreban pribor za zalijevanje biljke te na taj način potaknuli programiranje pomoću micro:bitova među učenicima.

OŠ Zamet

165 60

Osnovna škola Zamet, kao jedna od najvećih riječkih škola uključena je u EKO projekte Društva „Naša Djeca“, i to „Zdrava prehrana“ i „Eko proizvodi.“ Škola je okružena zelenim otocima, održavanju kojih se posvećuje velika pozornost. Unutrašnjost škole također obiluje zelenilom.
Škola je od samog početka uvođenja Micro:bitova u škole u sklopu projekta „STEM revolucija“ aktivna te redovito sudjeluje u projektima vezanim uz korištenje Micro:bitova, kao što je „ProMikro“.

II. OŠ Varaždin

163 61

Ispitati stvaranje broja vitica graška ako grašak raste u posudi uz različite potpornje: štapić, ljestvicu i mrežicu.
Metode: Izrada ljestvice i mrežice; sjetva; promatranje, fotografiranje, programirano zalijevanje (micro:bit), brojanje vitica, izrada grafikona i tablica u Excelu, izrada plakata i prezentacija rada u PowerPointu.

OŠ Dragutina Domjanića, Sveti Ivan Zelina

150 62

Mali ekolozi u našoj školi brinu o čistoći i ljepoti, kako interijera tako i eksterijera. Oni redovito zajedno sa ostalim učenicima naše škole čiste okoliš, sade biljke i cvijeće i "zelenim" porukama nastoje probuditi i podići ekološku svijest kod ostalih učenika. Trenutno provode akciju prikupljanja cvijeća u lončanicama kako bi njima ukrasili naše učionice.

OŠ Frana Krste Frankopana, Zagreb

148 63

Naši su učenici, zajedno s učiteljima i roditeljima, izgradili i uredili veliki
školski vrt u kojem svaki razredni odjel ima svoju povišenu
gredicu. Iako smo već prošlo proljeće započeli sa sijanjem i
sadnjom povrća, voća, cvijeća te začinskog i ljekovitog bilja, već se
sada pripremamo za iduću proljetnu sjetvu i sadnju. Zbog toga se
želimo uključiti u projekt “Želim stablo”rt. kako bismo u sobnim

OŠ Mihovila Pavleka Miškine, Đelekovec

146 64

Zbog uključenosti škole u ekološke teme odlučili smo sudjelovati na ovom natječaju "Želim stablo". U toku školske godine sami smo uzgojili sadnice čempresa od vlastitog sjemena. Biljke čempresa iz posuda posadit ćemo u školski vrt gdje se odvija igra i učenje svih učenika od prvog do osmog razreda. Sadnice čempresa imat će iste uvjete u školskom vrtu, a jedina razlika bit će u zalijevanju. Jednu biljku zalijevat ćemo klasično, a drugu dobivenim setom za zalijevanje.

OŠ Blage Zadre

143 65

Projekt je zamišljen kao suradnja učenika predmetne i razredne nastave, a u svrhu istraživačkog učenja, razvoja ekološke svijesti i odgovornosti prema okolini u kojoj živimo.
Osnovna škola Blage Zadre iz Vukovara nalazi se u ravnici omeđenoj moćnim Dunavom i bogatim slavonskim poljima. Naša polja bogata su hranjivim tvarima i što god se u zemlju posadi, zemlja višestruko nagradi.

OŠ Belec

139 66

Cvjećarska skupina reznicama bi razmnožila pelargonije.
Peti razred bi kroz sadržaje prirode reznice izložio utjecajima različitih životnih uvjeta i promatrao kako utječu na razvoj biljaka.
(različite temperature - izvan učionice, u učionici i hladnjaku, različita količina vlage)
Učenici 2. razreda pratili bi razvoj razmnoženih biljaka kroz godišnja doba mjerenjem temperature zraka microbitovima i temperature tla termometrima.

Dokumenti: 

OŠ Mitnica

131 67

Pratit ćemo razvoj i rast dvije različite biljke zalijevane pomoću micorbitova. Microbitove će programirati učenici 6. razreda uz pomoć učitelja informatike i tehničke kulture. Cijeli proces razvoja biljaka biti će evidentiran i praćen od strane učenika 5. i 6. razreda naše škole uz podršku učiteljice prirode. Učenici 1. i 3. razreda sudjelovat će u procesu sadnje i praćenja razvoja pod vodstvom svoje učiteljice.

OŠ Dore Pejačević, Našice

131 68

OŠ Dore Pejačević Našice
Naša škola već deset godina provodi međunarodni program eko škola, stoga kroz razne projekte ali i redovitu nastavu razvijamo ekološku svijest kod učenika. U školi i školskom vrtu uzgajamo i njegujemo biljke. Od lani smo uključeni i u projekt e - škole kroz koji nastojimo obogatiti nastavu informacijsko komunikacijskim tehnologijama kako bi učenicima što lakše prenijeli znanje i učinili ga zanimljivijim.

OŠ Zdenka Turkovića

128 70

Učenici 3. r. na satima Likovne kulture izradit će dva „vilinska vrta“.
U suradnji s učenicima 5. r. u svaki vrt zasadit će po dvije jednake biljke.
Učenici 3. r. istražit će koja voda je najpodobnija za zalijevanje tih biljaka (voda iz slavine, odstajala voda, kišnica…)
Učenici 5. r. istražit će kolika vlažnost tla je potrebna zasađenim biljkama.

OŠ Darda

120 71

Pomoću bicro:bita i vodene pumpe pratit ćemo život i rast cherry rajčice. Učenici 4. razreda promatrat će značaj topline, svjetlosti i vode za rast i razvoj, a učenici 6. razreda isprogramirati će micro:bitove tako da naša biljka dobije optimalne uvjete za život.

OŠ Sesvete

115 72

Grah salata na znanstveni način

Razmišljali smo … prehrana ima važnu ulogu u čovjekovom životu –potrebne su nam gradivne tvari, vitamini, minerali, energija…

Zato u projektu će sudjelovat učenici nižih i viših razreda –svatko sa svojim mogućnostima i interesima. Promatrati ćemo rast tri vrste biljaka. Pratiti ćemo parametre koji su poticajni ili ograničavajući u konačnom dobivanju gradivnih tvari, vitamina, minerala… energije.

OŠ Braće Radić, Pakrac

97 74

Mjerit ćemo vrijednosti temperature i vlage na dva staništa, školski arboretum i livada u blizini škole. Dobiveni rezultati će nam koristiti kao usporedba životnih uvjeta i dokaz različitosti životnih uvjeta ova dva staništa.

OŠ Josipa Antuna Ćolnića

95 75

Za potrebe projekta odabrati ćemo dvije iste biljke koje ćemo istovremeno posaditi i promatrati. Jednu biljku ćemo zalijevati ručno , a drugu ćemo zalijevati uz pomoć opreme za navodnjavanje. Promatrati ćemo razlike na biljkama. Kada biljke malo izniknu na njima ćemo simulirati različite vremenske uvjete i bilježiti što se događa. U projekt su uključena dva nastavnika informatike, fizike, biologije i jedna nastavnica i razredne nastave.

OŠ Meterize

88 78

Projekt je osmišljen kao istraživački rad učenika četvrtih razreda razredne nastave u suradnji s učenicima predmetne nastave. Na biljkama lončanicama tipičnim za Primorski zavičaj (pelargonijama) jednu bi zalijevali uz pomoć micro bit seta za zalijevanje, a drugu bi zalijevali učenici. Učenici predmetne nastave će programirati microbit za reguliranje zalijevanja. Učenici Razredne nastave vodit će dnevnik zapažanja uz tjedne fotografije obiju biljaka, mjerenje rasta biljaka, ...

OŠ Banova Jaruga

88 79

Nositelji projekta su učenici 6. razreda. U projektu sudjeluju učenici šestog i trećeg razreda naše škole.
Učenic će sjemenkenevena posijati u dva odvojena klijališta.
O zalijevanju prvog klijališta brinut će učenici, a za zalijevanje drugog klijališta koristit ćemo set za zalijevanje za micro:bit.
Učenici će pratiti usporedni razvoj i napredak sadnica. Promatrat će izgled i pratiti visinu i razvoj sadnica.

OŠ Stjepana Radića, Čaglin

88 80

Ivana Mlakar, učiteljica razredne nastave, voditeljica Eko grupe i pokretač zanimljivih i kreativnih projekata u našoj maloj školi, izradila je u učionici fizike i tehničke kulture zanimljiv projekt koji povezuje fiziku, tehničku i likovnu kulturu, biologiju i ekologiju. Ma koliko učiteljica Ivana Mlakar bila nadarena i kreativna, nema pojma o navodnjavanju i održavanju biljnog svijeta, a još manje o micro bitu i programiranju.

OŠ Klana

83 82

OŠ Klana u ovaj projekt namjerava uključiti učenike razredne i predmetne nastave. Učenici razredne nastave napravit će plakat o ljekovitim svojstvima mente i o njezinim vrstama primjene te će ga izložiti na školskom holu. Zatim će zasaditi sadnice mente te pratiti njihov rast i razvoj. Pritom će vodit dnevnik rasta biljaka te fotografirati sve etape razvoja.

OŠ Okučani, Okučani

82 83

Programiranje mikro bita (6. razred).
Prezentacija toga rada učenicima nižih razreda( 2.i 3. razred).
Okrugli stol - tema: U kojim sve područjima svakodnevnog života ili vrtlarstva programiranje možemo koristiti. Ideje zapisujemo.
Na satu HJ i LK pišemo i slikamo o idejama za uređaje u budućnosti koji bi ljudima mogli pomoći, olakšati posao i život.
Sadnja dvije biljke u školskom voćnjaku - kontrolnu i običnu - praćenje i zapisivanje podataka, mjerenje.

OŠ Vazmoslava Gržalje, Buzet

81 84

U našoj školi će se u projekt uključiti učenici 2.b. razreda sa razrednicom te učiteljica biologije i učiteljica informatike. Učiteljica biologije napraviti će tablicu promjena koje bi se trebale desiti na biljci ukoliko su uvjeti idealni. Učenici 2.b. razreda će sa razrednicom bilježiti promjene na biljci te će ispunjavati tablicu koju učiteljica biologije napravi.

IV. OŠ Bjelovar

81 86

Projekt će obuhvatiti praćenje razvoja dvije identične biljke, jednu s automarskim nadzorom zalijevanja pomoću micro:bit-a, a drugu s ručnim.
Određeni parametrei (vlažnost i temperatura) će se zapisivati (pomoću drugog micro:bit-a ili pametnog telefona korištenjem BT veze.
Sve će se na kraju objediniti u zaključak projekta. (Mogića povezanost sa IoT opremom)
Projekt će provoditi učenici 5. og razreda s mentoricom Bernardom Musović, prof. bio-ke,.

OŠ Milana Langa

80 87

Prijavljujemo se za projekt "Hoću stablo".

Odlučili smo se za prijavu kako bi učenicima pokazali korelaciju između predmeta matematike, biologije i informatike.

Kako smo eko-škola, te smo nedavno osvojili nagradu za najljepši školski vrt, te škola sudjeluje u projektu s microbitovima, smatramo da bi se u naš vrt dobro uklopilo stablo koje smo sami posadili i koristili tehnologije microbitova pri tome.

OŠ Vođinci

80 88

Učenici razredne nastave će se, uz pomoć učenika predmetne nastave, upoznati s načinom rada micro:bit. Projektom želimo potaknuti istraživačku nastavu u našoj školi uz primjenu IKT-a, suradničko učenje te suradnju između učenika i učitelja razredne i predmetne nastave. Za potrebe projekta odabrati ćemo dvije skupine biljaka koje ćemo istovremeno posaditi i promatrati. Jednu skupinu ćemo zalijevati ručno, a drugu ćemo zalijevati uz pomoć opreme za navodnjavanje.

OŠ Strahoninec

80 89

Već duže vrijeme razmišljamo o uređenju kutka u našoj školi u kojem bismo uzgajali aromatsko i začinsko bilje. Učenici svih uzrasta bi, prije svega, upoznali najčešće aromatične i začinske biljke, a kuharice bi ih mogle iskoristiti u pripremanju zdravih obroka. Prije nego krenemo u nabavku većih količina sjemenki i tla htjeli bismo prethodno, na manjem uzorku, ispitati koje je tlo i koja količina vlage najidealnija za klijanje, a kasnije i za rast biljke.

OŠ Slano

79 91

Sadnja dva stabla limuna koji može preko zime biti u predvorju škole iza stakla, a ljeti ispred škole. Limun traži poveću količinu vode za optimalan rast. Jedan limun će biti navodnjavan pomoću mikrobita dok će drugi biti zalijevan jedino u slučaju obehlih listova što se za limun i neočekuje.
Promatrati razvoj limuna preko svih bitnih čimbenika...

OŠ Vladimira Nazora, Vrsar

79 92

Osnovna škola Vladimira Nazora Vrsar iz Vrsara želi sudjelovati u u projektu "Želim stablo". Željeli bismo potaknuti suradnju i suradničko učenje učenika nižih i viših razreda. Naša ideja jest da učenici nižih razreda zajedno sa svojom učiteljicom razredne nastave, ujedno i voditeljicom ekoškole, odaberu i zasade biljku za naš projektni zadatak.

OŠ Rikarda Katalinića Jeretova, Opatija

78 94

Utjecaj biljaka na čistoću vode
Projekt se planira provesti na dodatnoj nastavi s ciljem demonstriranja i edukacije o važnosti biljnog pokrova kod erozije zemlje, te u konačnici na čistoću pitke vode i ekonomičnosti pročišćavanja vode za piće. Vrlo jednostavnim pokusom će se pokazati učenicima kako biljke sprečavaju eroziju tla te filtriraju oborinsku vodu, čime ujedno i smajnjuju potreban napor za pročišćavanje vode za piće.

OŠ Sirač

78 95

Nakon što se upoznaju s micro bitom, učenici će se upoznati i s biljkama koje će uzgajati, njihovim specifičnostima i načinom pravilnog održavanja. Jednu biljku zalijevati će microbit, drugu učenici, a na kraju će se uspoređivati dobiveni rezultati. Rezultat ćemo prikazati i fotografijama. Aktivnostima potičemo istraživačku nastavu, a aktivnost je primjerena uzrastu djece

OŠ Veruda, Pula

78 96

Naša škola u suradnji učenika predmetne i razredne nastave promatrat će rast i razvoj biljaka .
Učenici nižih razreda pratit će rast i razvoj biljaka s i bez navodnjavanja te proučit značenje vode za njihov razvoj, a
učenici viših razreda programirat će micro:bit na nastavi informatike i tehničke kulture.

OŠ Kistanje

77 97

Naš projekt se sastoji od praćenje rasta i razvoja biljke Božićna zvijezda Euphorbia pulcherrima ili kako ju još zovu Poinsettia) u određenom vremenskom razdoblju. Zapažanje promjena bit će sustavno bilježeno prema zadanim mjerilima (fotografiranje, tablični prikaz). Projekt će uključiti i izradu prezentacije i plakata, opis biljke i stvaranje priče. Obuhvatit će razrede 2.b i 5.a. Aktivnosti će biti prilagođene uzrastu djece.

OŠ Vladimira Nazora, Daruvar

77 98

Učenici 1.d i 6.d i 6.e razreda PŠ Frankopanska 80 i učenici matične škole iz 4.a, 4.b i 6.a, posijat će neven i pratit će njegov rast i razvoj. Učenici 1. razreda i 4. će jednu biljku nevena zalijevati ručno, a zalijevanje duge biljke nevena bit će spojen na sustav za zalijevanje koje će kontrolirati microbit. Microbit će isprogramirati učenici 6. razreda. Sve etape projekta, zajedno sa slikama i rezultatima, bit će prikazane na mrežnim stranicama škole.

OŠ BRAĆE RADIĆ, Koprivnica

77 99

Učenici trećeg razreda će kroz razdoblje od 3 mjeseca pratiti rast i razvoj dviju istih biljaka - jednu će zalijevati microbit, a drugu učenici. Biljke će biti posađene u reciklirane posude. Reciklirane posude će pripremiti učenici koje će izraditi u školi uz pomoć suradnika-Zapažanja će potkrijepiti tjednim fotografijama obiju biljaka i bilješkama u dnveniku zapažanja. Sadržaj praćenja s fotografijama bit će objavljen na školskom webu.

OŠ Antuna Nemčića Gostovinskog, Koprivnica

77 100

Pokazati ćemo kako primijeniti nove informacijsko - komunikacijske tehnologije u nastavi i istovremeno kao Škola koja je stekla međunarodni status Dijamantne eko škole, razvijati društvenu i ekološku svijest učenika. Kontrolirat ćemo rast biljke koju zalijevamo pomoću programa na micro:bitu i uspoređivati s rastom i zalijevanjem druge iste takve biljke bez micro:bita. Od prošle godine smo dio STEM revolucije i već provodimo s učenicima 6.

OŠ Vidovec

77 101

Cilj projekta je iz sjemenki graha uzgojiti nove biljke čije će zalijevanje biti upravljano pomoću mikrobita. Projektom će biti obuhvaćeni učenici četvrtih i petih razreda, a povezat će se sadržaji iz Prirode i Informatike. Budući da smo poljoprivredni kraj u kojem se tradicionalno uzgaja različito povrće, ovaj će projekt biti i poveznica s našom lokalnom sredinom. Željeli bismo potaknuti na razmišljanje o nekim novim oblicima navodnjavanja polja.

OŠ Manuš, Split

77 102

Učenici drugih i četvrtih razreda pratit će rast biljaka. Sve podatke upisivat će u dnevnik.Učenici šestih razreda programit će microbit i unositi podatke u računalne programe. Zajedno će razmotriti rezultate i doći do zaključka o korisnosti uporabe mikrobita.

OŠ Vladimira Nazora, Ploče

76 103

Projekt je osmišljen kao suradnja učenika razredne i predmetne nastave.
Učenici 4. i 5. razreda će s učiteljicom razredne nastave i prirode posijati biljke, koje će zalijevati sami i pomoću sustava za navodnjavanje s micro:bitom. Uz pomoć učiteljice informatike i školskog knjižničara programirati će micro:bit, koji će se koristiti za navodnjavanje biljke. One biljke koje nisu navodnjavane pomoću micro:bita, učenici će zalijevati samostalno.

OŠ Petra Krešimira Iv., Šibenik

75 105

Mjerenje utjecaja različite količine vlage na razvoj začinskog i ljekovitog bilja. Tijekom više mjeseci pratiti razvoj više jedinki iste vrste izloženih različitoj količini vode kako bi se utvrdilo kolika vlažnost najbolje utječe na razvoj biljke. Pomoću mikrobita mjerimo očitanja senzora , dobivene podatke i proces dobivanja podataka obrađujemo na nastavi na satovima prirode , geografije ,matematike , informatike i tehničkog. Dobivene rezultate prezentirati na različite načine.

OŠ Jože Šurana, Višnjan

75 106

Želim stablo - Grupe učenika radit će primjenjiv sustav za navodnjavanje. Sustav će koristiti solarni potencijal. U sklopu projekta bit će rad na Microbitu, Arduinu, senzorima i 3d printanje.

OŠ Vladimira Nazora, Zagreb

75 107

Čuvarkuća (lat. Sempervivum tectorum) višegodišnja je biljka iz porodice Crassulaceae. Uzgaja se uglavnom kao ukrasna biljka, raste u busenovima te je poznata po ljekovitom djelovanju. Razmnožava se najčešće vegetativno putem izdanaka. Utjecaj vlažnosti tla na vegetativan način razmnožavanja biljke čuvarkuće pratit ćemo pomoću senzora za mjerenje vlažnosti tla -rast, razvoj, količinu potrebne vode i svjetlosti.

OŠ Čakovci

75 108

Ovim projektom u OŠ Čakovci objedinili bi aktivnosti izvannastavne skupine Robotike i izvannastavne aktivnosti Skupine za vizualni identitet škole.