Proglasili smo pobjednike
velikog natječaja:

Primjena ikt-a u nastavi

Između velikoga broja prijavljenih projekata bilo je vrlo teško odabrati najbolje. Nakon dugotrajnog pregledavanja svih radova, naš stručni žiri se odlučio i nagradio:

  1. 1. OŠ Zamet
  2. 2. OŠ Granešina
  3. 3. OŠ Zrinskih, Nuštar
  4. 4. OŠ Bartola Kašića i OŠ Mitnica
    za najinovativniji projekt
  5. 5. OŠ Žuti brijeg
    nagrada publike s najvećim brojem glasova, čak 6213

Dodjela nagrada održat će se u nagrađenim školama u dogovoru s našim predstavnicima. Iako su nagrađene samo određene škole, moramo istaknuti da je u svaki projekt uloženo puno truda, vremena, mašte i dobre volje te vam s ponosom čestitamo na znanju, kreativnosti i timskom radu koje ste pokazali te se zajedno veselimo novim idejama i budućnosti!

Svi prijavljeni projekti

OŠ Dubovac

585

6

U našoj školi su se provodila paralelno četiri projekta, svaki vođen od jedne učiteljice, a koordiniran od učiteljice iz informatike. Učenici razredne nastave su posadili grah i pratili njegov razvoj, posadili su jorgovan, te naučili što je potrebno biljci da bi rasla i razvijala se.

OŠ Bol, Split

191

17

Osnovna škola Bol ,Split.

Prezentacija o našim biljkama.Jedna zalijevana pomocu microbita i pumpe,drugu su zalijevali učenici.

Na kraju zaključak,usporedba rezultata,radovi na temu projekta,stripovi te priče o microbitu i cvijetu.

Osnovna škola Šestine

187

18

Planirane aktivnosti podijeljene su između 4. i 5. razreda kako bi se što lakše međusbno kolerirale. Učenici 5. razreda sadili su biljku na nastavi prirode te proučavali njezin rast i razvoj u okviru nastave prirode i cjeline " Građa i uloga biljke cvjetnjače". Zatim su poučili učenike 4.

OŠ Kman-Kocunar, Split

171

22

Projekt je protekao uspješnom suradnjom predmetne i razredne nastave. Učenici 2. c, 3. c, 4. c i 6. c razreda naše škole su svakodnevno promatrali razvoj rajčice u svojim učionicama. Učenici 6. c svoja znanja o tehničkom pomagalu (micro:bitu) prenosili su učenicima razredne nastave.

OŠ Zamet

169

23

Prilikom provedbe projekta „Želim stablo“ u Osnovnoj školi Zamet Rijeka, odlučili smo se pratiti rast i razvoj dvije biljne vrste. Koristili smo lukovice prekrasne cvjetnice perunike te mlade sadnice trešnje.

OŠ TRNSKO

159

25

Projekt kojeg smo nazvali STEM (Svjetlost, Toplina, Energija, Micro:bit) u sebi integrira sadržaje Prirode i društva, Matematike, Prirode, Biologije, Geografije, Tehničke kulture, Fizike i Informatike.

OŠ SAVSKI GAJ

139

28

U projektu su sudjelovali učenici drugih i trećih razreda. Posijali su sjemenke cherry rajčice i mahune te pratili etape razvoja biljke od sjemenke do stvaranja sadnice, a potom i prave biljke rajčice i mahune na kojoj su se pojavili i prvi plodovi.

TIJEK PROJEKTA:

OŠ Vladimira Nazora, Križevci

80

38

S projektom smo započeli početkom 3. mjeseca. Najprije smo tražili podatke o optimalnim uvjetima za rast graška. Zatim je uslijedilo sijanje biljaka. Posijane biljke smo pratili i bilježili sve promjene na njima sve do 16. 4.

OŠ "DOBRIŠA CESARIĆ", POŽEGA

78

40

Projekt u kojem su sudjelovali učenici razredne i predmetne nastave, te učitelji iz različitih prirodnih područja pokazao nam je važnost tehnologije u suvremenoj proizvodnji. Dok je biljka rasla, mašta je stvarala literarne i likovne uratke.

OŠ Ivane Brlić-Mažuranić, Virovitica

37

52

Uspješno smo proveli naš projekt! Cilj je bio primijeniti IKT tehnologiju - mikro:bit u nastavi i približiti teme iz nastave prirode i društva te prirode o uvjetima klijanja i rasta biljaka učenicima drugog i šestog razreda. Učenje je zabavnije uz mikrobit i programiranje.

OŠ TITUŠA BREZOVAČKOG

35

54

Cilj projekta je bio uočiti povezanost životnih uvjeta s rastom i razvojem biljke cvjetnjače. Produbiti razumijevanje međuovisnosti žive i nežive prirode utvrđivanjem poznavanja osnovnih odlika života biljke te uvjeta života.

OŠ Rikarda Katalinića Jeretova, Opatija

28

57

Projekt smo proveli tijekom mjeseca ožujka i  travnja na dodatnoj nastavi biologije i u dva četvrta razredna odjela. Koristili smo plastične boce, zemlju obogaćenu humusom, sjeme pšenice, graha i trave te pratili vlažnost zemlje pomoću Micro bita.

OŠ VIDIKOVAC PULA

28

60

Uspjeli smo ostvariti plan! Vjerujemo da će se svaki vrtlar početnik uz naš priručnik zabaviti i uspjeti uzgojiti svoju ljutu papriku. Nama preostaje da pratimo rast naših biljčica i uskoro nadamo se uživamo u plodovima.

OŠ Klana

25

64

Dok su učenici trećeg razreda sadili mentu te ju zalijevali uz pomoć micro:bita i na kraju dobili fini čaj, učenici šestog razreda su tražili osunčane i sjenovite dijelove u prirodi pomoću micro:bita te mjerili vlažnost zemlje i spašavali što više suhih biljki u prirodi uz pomoć sustava za navodn

OŠ Dr. Jure Turića

24

87

Kolegica Paula je sa svojom grupom isprogramirala micro:bit i složila set za polijevanje biljke. Biljku smo pažljivo pratili cijelo vrijeme. Par puta smo morali raditi korekcije vezane za količinu vode. Biljka je na sveopće zadovoljstvo dobro napredovala.

OŠ Zrinskih I Frankopana, Otočac

124

92

Projekt Želim stablo u našoj školi provode učitelji i učenici viših i nižih razredan. Obuhvaća istraživački rad uz primjenu IKTa u nastavnom procesu. Istraživa se rast kupusa - ratarska kultura karakteristična za gorski kraj - u dvije posude.

OŠ Mladost, Osijek

42

93

Sve aktivnosti protekle su u ugodnom ozračju, veseloj i  radnoj atmosferi. Na kraju smo  shvatili  kako samo dobro organiziranim timskim radom možemo uspjeti.

U prilogu dostavljamo naše uratke knjige, filmića, promotivnih spotova, plakata.

 

OŠ Strožanac

39

104

PROJEKT "ŽELIM STABLO" U OSNOVNOJ ŠKOLI STROŽANAC - PODSTRANA:

U projektu su sudjelovali učenici drugih te petih i šestih razreda. Posadili su grančice lavande i pratili faze razvoja biljke.  Pogledajte na našem posteru.

OŠ Darda

55

105

Projekt je osmišljen kao suradnja razredne i predmetne nastave. U projektu su učenici 6. razreda na satu povijesti od učiteljice Sanele Toša-Ljubičić saznali su sve o velikim geografskim otkrićima i kako je rajčica došla u Europu.

OŠ Vođinci

23

112

Učenici šestih razreda su uz pomoć nastavnice biologije programirali micro:bit i set za zalijevanje te ga predstavili učenicima drugog razreda. Učenici razredne nastave su zajedno sa svojom učiteljicom izradili posude za cvijeće od recikliranog materijala te u njih zasadili biljke.

OŠ Vidovec

41

116

Provedba projekta bila je vrlo zabavna i zanimljiva s obzirom na potputni nedostatak iskustava s ovakvim načinom navodnjavanja. Zadovoljni smo s ishodima i sljedeći puta će nam sigurno biti lakše jer nećemo ponoviti neke pogreške.

OŠ Kamen - Šine Split

43

120

Učenici su pratili rast i razvoj biljaka te su uz pomoć micro:bita  mjerili količinu vlage u zemlji. Pokretali pumpu za vodu te mjerili temperaturu zraka. Dobivene vrijednosti prikazali su tablično. Dio biljaka je zaljievan običnom vodom, a dio vodom obojanom plavom jestivom bojom.

OŠ Antuna Gustava Matoša

169

126

PROJEKT „ŽELIM STABLO“ U OŠ ANTUNA GUSTAVA MATOŠA:

U projektu su sudjelovali učenici petih i sedmih razreda. Projekt se odvijao kroz dvije faze. Prvo su sadili tikvice, a onda pšenicu.

TIJEK PROJEKTA: