Proglašene nagrade publike likovnog natječaja „Želim, stvaram, oblikujem“ | Profil Klett

01. lipanj 2018.

Proglašene nagrade publike likovnog natječaja „Želim, stvaram, oblikujem“

avatar
Autor: Marija Šimoković Sikavica

Na velikom finalu likovnog natječaja „Želim, stvaram, oblikujem“ ,12. svibnja 2018. godine, dodijelili smo 24 nagrade za najbolje likovne radove u sve četiri kategorije. Svečana dodjela nagrada, radionice i izložba bila je u Oris Kući arhitekture u Zagrebu. Prvo smo zajedno skicirali, slikali, crtali, rezali, bojali, lijepili, plakatirali, stvarali tijekom radioničkog jutra, družili se razgledavajući izložbu pobjedničkih radova, a onda i uručili nagrade nagrađenim učenicima i mentorima iz čitave Hrvatske.

Kako bismo vam prenijeli jedan mali dio svečanosti, izradili smo i video prilog kao uspomenu na naše druženje!

Odlukom stručnog i umjetničkog žirija, uz 24 nagrađena rada, proglasili smo i 56 radova koja su dobila posebna priznanja te rad koji je dobio posebno priznanje uredništva.

 

Putem naše Velike virtualne galerije u kojoj su predstavljeni svi radovi pristigli na likovni natječaj 'Želim, stvaram, oblikujem' mogli ste glasati za jedan od 81 rad i na taj način sudjelovati u dodjeljivanju Nagrade publike. Glasanje je zaključeno 30.svibnja 2018. godine, a rezultate vašeg glasanja provjerite u članku.

Nagrada publike za razrednu nastavu

 

Nagradu publike za najbolji likovni rad na natječaju „Želim, stvaram, oblikujem“ s osvojenih 216 glasova dobiva rad  Dorotee Ledinski, učenice prvog razreda OŠ Braća Radić, PŠ Starigrad iz Koprivnice, mentorice Jelene Bistrović. Rad je prijavljen u kategoriji Dizajniram plakat „Stablo mojeg zavičaja“ za razrednu nastavu,  a stručni je žiri za taj rad napisao: „Odličan izbor materijala koji su zaigrali u oblikovanju rada; natron papir, kolaž te kolaž s uzorkom prirodnog motiva (kore stabla) ostavljaju dojam kvalitetnog promišljanja zadane teme. Izrađeni listići, plodovi te jasna poruka upućuju na angažiran pristup učenja o prirodi.“

Nagrada publike za predmetnu nastavu

 

Za predmetnu nastavu, najveći broj vaših likeova, 185 glasova,  dobio je rad, također u kategoriji dizajniranja plakata, pod nazivom  „Drvo života“ autorice  Marie Magdalene Božo, učenice sedmog razreda OŠ Grgura Karlovčana iz Đurđevca, mentora Zorana Vidakovića.

Za Marijin rad naš žiri je napisao: „Kombinacijom tehnika i boja plakat donosi vrlo jasnu, upečatljivu poruku, dojmljivo i razigrano izvedeno.“

 

Srdačno čestitamo učenicama i mentorima te se nadamo da ih je Nagrada publike razveselila, ohrabrila i potaknula na daljnje likovno stvaranje.

 

Zahvaljujemo svima na glasovanju jer je svaki glas bio važan, a time ste podržali dječje stvaralaštvo!

 

Naša platforma dječje likovnosti,  Velika virtualna galerija dostupna je i dalje te se nadamo da će i učenici i učitelji baš uz pomoć nje pronalaziti nove inspiracije, ideje i poticaj za svoje likovno stvaranje te pridonositi važnosti i popularizaciji likovne kulture.

 

 

 

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Započnite s umjetnošću

Umjesto da pruže odmor od učenja, satovi umjetnosti omogućuju učenicima prostor koji im je potreban da obrade i iskoriste ideje iz svih područja. Kritička analiza umjetnosti iz nekog razdoblja, primjerice, može poduprijeti lekciju iz povijesti. Analiziranje likovne umjetnosti i arhitekture može biti iskorišteno za ilustraciju matematičkih koncepata, poput Fibonaccijeva niza ili simetrije.

Biologija kroz likovni mikroskop

Kako bi pokazali učenicima kako se nadopunjuju likovna umjetnost i znanost učenici viših razreda Osnovne škole Fran Koncelak Drnje pod vodstvom učitelja Maria Dimića pripremili su izložbu. Izložba je rađena za potrebe županijskog natjecanja iz biologije, ali vrlo brzo se pokazalo da je puno više od pukog ukrasa.

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
ALISON MARIĆ, DRAGANA PALČIĆ
udzbenik
Ana Šobat, Martina Kosec, Jurana Linarić, Emina Mijatović, Zdenka Bilušić, Dijana Nazor