Reading is fun! | Profil Klett

21. veljača 2020.

Reading is fun!

Autor: Suzana Mihelčić, Osnovna škola Vinica

Nakon dugo priželjkivane te naposljetku ostvarene suradnje s drugom školom, o čemu sam pisala prije godinu dana (https://www.profil-klett.hr/reading-fun), ove je školske godine Osnovna škola Vinica, u kojoj radim, u kurikulum ponovno uvrstila projekt pod nazivom Reading is fun. Ishodi projekta su poticanje čitanja na engleskom jeziku, druženja s vršnjacima i komuniciranja na stranom jeziku, a na nešto kreativniji način od onoga kojim se uspijevamo baviti u sklopu redovne nastave.
 

Više nas je, veselije je!

Ove sam godine u projekt uključila još dvije škole u kojima rade dvije meni drage kolegice, i to Osnovnu školu “Vladimir Nazor” Sveti Ilija i Osnovnu školu Kneginec Gornji. Škola s kojom smo i prije surađivali i osmislili projekt je Osnovna škola grofa J. Draškovića Klenovnik, gdje smo imali prvi ovogodišnji susret. Nemojmo zaboraviti ni našu dragu knjižničarku, koju nesebično dijelimo sa školom iz Klenovnika, a koja također sudjeluje u projektu.

Tri, dva, jedan – čitaj, mijesi, peci!

Tema prvog okupljanja bila je unaprijed zadana kako bi se sudionici mogli pripremiti za čitanje - Famous quotes. Prva aktivnost bila je međusobno upoznavanje sudionika uz igru Speed date (hr. brzi sastanak, spoj). Predstavnici dviju škola sjedili su po jedan za svakom klupom dok su se preostali predstavnici rotirali te su svake minute sjedili za drugom klupom i upoznavali se s drugim učenikom ili teachericom.

Zatim je slijedio glavni dio susreta, čitanje na engleskom jeziku, u kojem su učenici pročitali poznati citat po izboru te ukratko rekli zašto su ga odabrali i što njima stihovi znače. Nakon aktivnosti slijedili su komentari o pročitanom te samoj aktivnosti, a bili su vrlo pozitivni.

Sljedeća je aktivnost bila očitavanje QR kodova mobitelima u kojima su se skrivali dijelovi recepata, i to za pripravu klipića, čokoladnih browniesa i američkih palačinki. Izvlačili smo papiriće po bojama te se tako podijelili u skupine. Svakoj skupini pripao je određeni recept te se zanimljiva aktivnost pečenja nastavila u zadrugarskoj prostoriji za izradu licitara.

Radionica je bila vesela, opuštena i prepuna smijeha. Neki su se učenici iskušali u aktivnostima koje kod kuće baš i ne vole raditi, primjerice pranju posuđa ili valjanju tijesta, no ovaj su put u tome uživali. Degustiranje ukusnih delicija nastavili smo u učionici engleskoga jezika gdje smo se u početku i okupili i ako se pitate, bilo je za prste polizati! Učenici domaćini proveli su goste po školi koja im se, prema komentarima, veoma svidjela.

Bilo je to uspješno i zabavno druženje na engleskom jeziku te s nestrpljenjem iščekujemo i već planiramo aktivnosti za sljedeći susret u našoj školi, kada će nam se partnerske škole opet pridružiti, ali s drugim učenicima. Veselimo se ponovnom druženju!

Galerija: 

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke
Zanima nas

Hallo, Ostern!

 

Promjenjivo vrijeme, kojemu smo svakodnevni svjedoci, siguran je znak da je stiglo proljeće, a s njim i ćudljivi travanj. No bez obzira na povremeni oblak ili kišu, svi se osjećamo puni energije i spremni za akciju. Pa krenimo.

 

7 preporuka za roditelje – kako potaknuti razvoj čitalačke pismenosti kod djeteta?

Iako u razvijanju čitalačke pismenosti škola ima iznimno važnu ulogu, znanstvenici i stručnjaci ipak tvrde da ljubav prema čitanju i razvijanje sposobnosti čitanja započinje i završava – kod kuće te da su roditelji vrlo važan čimbenik koji ima ključnu ulogu u savladavanju vještine čitanja i poticanju čitalačkih navika.

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Kristina Čajo Anđel, Daška Domljan, Ankica Knezović, Danka Singer
udzbenik
Ivana Kirin, Marinko Uremović, (Daška Domljan)