Erasmus+ KA1 – učiteljice OŠ Pujanki na seminaru u Berlinu | Profil Klett

04. travanj 2018.

Erasmus+ KA1 – učiteljice OŠ Pujanki na seminaru u Berlinu

Autor: Maja Jelić Kolar

Učiteljica razredne nastave Marijana Šundov i školska knjižničarka Ika Koprčina iz OŠ Pujanki, Split, sudjelovale su na stručnom usavršavanju u Berlinu. O kakvom je projektu riječ i s kakvim su se iskustvom vratile u svoju školu pročitajte u tekstu učiteljice Marijane Šundov, koordinatorice Erasmus+ KA1 projekta škole.

Seminar Project Based Learning – Setup, Integration and reflection dio je Erasmus+ KA1 projekta škole, a odvijao se od 11. do 18. ožujka 2018. godine. Ovim su putovanjem ostvarene dvije od ukupno osam planiranih mobilnosti učitelja financiranih iz fondova Europske Unije. Seminar je pohađalo 17 nastavnika iz Europe (Makedonija, Cipar, Španjolska, Poljska). Prvi je dan započeo uvodnim predavanjem o značenju pojma Project Based Learning (PBL), koje treba razlikovati od projektnog učenja. Uslijedila su predstavljanja svih nazočnih, radionice, rasprave i dijeljenja međusobnih iskustava. Temeljne su odrednice PBL- a postavljanje tzv. driving question, ključnog pitanja kojim se postavlja krajnji cilj i rezultat projekta, kojeg potom učenici istražuju na način da ne mogu pronaći odgovor na internetu već iziskuje učenikov angažman i kritičko razmišljanje.

Prilikom ovakvog načina rada u kojem je učitelj samo vodič, a učenici aktivni sudionici nastavnog procesa, učitelj treba napraviti temeljitu pripremu i planiranje projekta i postaviti jasne ishode. Jako je važno koristiti evaluaciju tijekom trajanja projekta. Budući da je krovna tema ovog Erasmus+ KA1 projekta razvijanje poduzetničkih kompetencija kod učenika, učiteljica Marijana Šundov i školska knjižničarka Ika Koprčina osmislile su poduzetnički eTwinning projekt s kolegicama iz Makedonije. U tom će projektu učenici istraživati o uskrsnim običajima, izrađivati uskrsne ukrase s roditeljima te ih potom prodavati s ciljem kupnje nekoliko tableta za kvalitetniju i zanimljiviju nastavu. Seminar je zaključen u veselom tonu, podjelom certifikata, brojnim novim prijateljstvima i mogućnostima za suradnju na budućim projektima.

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Lapbook – knjiga koju rade učenici

Suvremena nastava od učitelja i učenika traži kreativnije i samostalnije pristupe učenju. U takvim situacijama prestaje tradicionalno učenje, a razvija se niz mogućnosti za nešto novo, zabavno i edukativno, nešto što će pomoći učenicima da nastavne sadržaje obrazlažu i primjenjuju sa sigurnošću i samopouzdanjem.

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Vesna Budinski, Martina Kolar Billege, Gordana Ivančić, Vlatka Mijić, Nevenka Puh Malogorski
udzbenik
Charlotte Covill, Mary Charrington, Paul Shipton
udzbenik
Vesna Budinski, Marina Diković, Gordana Ivančić, Saša Veronek Germadnik
udzbenik
Gordana Remussini, Marija Tolić