15. lipanj 2016.

Planinska priroda iz bajke

Autor: Maja Jelić Kolar

Iako je Hrvatska pretežno nizinska zemlja, 21% Hrvatske čini gorsko i planinsko područje. Povodom Dana zaštite planinske prirode u Hrvatskoj koji se obilježava 8. lipnja, želimo ukazati na važnost očuvanja naših planina.

Približava se ljetna sezona i brojni će turisti posjetiti Hrvatsku obalu. Putem do naše obale prolazit će kroz različite krajolike i posvjedočiti našim prirodnim bogatstvima. U ovoj maloj zemlji moći će vidjeti ravnice, gore, planine, pećine, krš ili more. Premda je uskoro kraj školske godine i krajnje odredište turista najčešće je Jadransko more, danas vas želimo podsjetiti na hrvatske planine. Povodom Dana zaštite planinske prirode u Hrvatskoj koji se obilježava 8. lipnja, želimo ukazati na važnost očuvanja naših planina. Iako je Hrvatska pretežno nizinska zemlja, 21% Hrvatske čini gorsko i planinsko područje koje pruža dom brojnim životinjama i biljkama, a avanturu mnogim domaćim i stranim entuzijastima koji se bave penjanjem i planinarenjem. Zato je naša uloga osvijestiti potrebu za očuvanjem prirodnih planinskih bogatstava, ali i očuvati planinski duh koji inspirira brojne kreativce na stvaralački rad.

Pravi je poticaj i dokaz takvog stvaralaštva naša književnica Ivana Brlić-Mažuranić čija djela u nama stvaraju bajkoviti doživljaj planina i šuma te tajni koje one skrivaju. Dok Klek mnogim znatiželjnim pogledima otkriva skriveni profil Regoča koji spava, učiteljice iz OŠ dr. Jure Turića, Gospić, dobile su nadahnuće da djeci približe bajke smještajući Crvenkapicu u njihov zavičaj. Ovdje donosimo link na video Lička Crvenkapica koji spaja tradicionalno i suvremeno prikazujući bajku koja je djeci bliska, poznata i razumljiva.

https://www.youtube.com/watch?v=eMcYznHqxF8

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Razumijem li što čitam? – 7 ključeva čitanja s razumijevanjem

Svakodnevno se suočavamo s činjenicom koliko je čitanje temeljna vještina koja je neizbježna u svim područjima života. Bez visoke razine čitalačke pismenosti, za svakog učenika nije moguće postići uspjeh u školi niti se obrazovati i usavršiti u bilo kojem profesionalnom području. U procesu razvijanja čitalačke pismenosti, uz strategije razumijevanja pročitanog, postoji i šest glavnih ključeva odnosno tehnika koje nam mogu dodatno pomoći u razumijevanju pročitanog teksta.

Kaširane maske za pokladni pano

Učiteljica Iva Zeljko iz OŠ Ivana Gorana Kovačića u Zagrebu imala je pune ruke posla u produženom boravku. Uz brojne druge aktivnosti sa svojim je prvašićima izradila kaširane maske. Ova su djeca pokazala da imaju jako spretne i vješte ruke, a ne sumnjamo da će im i pokladni utorak proteći itekako zabavno i maštovito. Kako i ne bi uz ovako vesele panoe!

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Marinko Uremović, (Daška Domljan)
udzbenik
Ivanka Kordić, Minja Kolak
udzbenik
Željkica Mamić, Ana Janković, Ružica Ambruš Kiš
udzbenik
Ana Janković, Željkica Mamić, Ružica Ambruš Kiš