Planinska priroda iz bajke | Profil Klett

15. lipanj 2016.

Planinska priroda iz bajke

Autor: Maja Jelić Kolar

Iako je Hrvatska pretežno nizinska zemlja, 21% Hrvatske čini gorsko i planinsko područje. Povodom Dana zaštite planinske prirode u Hrvatskoj koji se obilježava 8. lipnja, želimo ukazati na važnost očuvanja naših planina.

Približava se ljetna sezona i brojni će turisti posjetiti Hrvatsku obalu. Putem do naše obale prolazit će kroz različite krajolike i posvjedočiti našim prirodnim bogatstvima. U ovoj maloj zemlji moći će vidjeti ravnice, gore, planine, pećine, krš ili more. Premda je uskoro kraj školske godine i krajnje odredište turista najčešće je Jadransko more, danas vas želimo podsjetiti na hrvatske planine. Povodom Dana zaštite planinske prirode u Hrvatskoj koji se obilježava 8. lipnja, želimo ukazati na važnost očuvanja naših planina. Iako je Hrvatska pretežno nizinska zemlja, 21% Hrvatske čini gorsko i planinsko područje koje pruža dom brojnim životinjama i biljkama, a avanturu mnogim domaćim i stranim entuzijastima koji se bave penjanjem i planinarenjem. Zato je naša uloga osvijestiti potrebu za očuvanjem prirodnih planinskih bogatstava, ali i očuvati planinski duh koji inspirira brojne kreativce na stvaralački rad.

Pravi je poticaj i dokaz takvog stvaralaštva naša književnica Ivana Brlić-Mažuranić čija djela u nama stvaraju bajkoviti doživljaj planina i šuma te tajni koje one skrivaju. Dok Klek mnogim znatiželjnim pogledima otkriva skriveni profil Regoča koji spava, učiteljice iz OŠ dr. Jure Turića, Gospić, dobile su nadahnuće da djeci približe bajke smještajući Crvenkapicu u njihov zavičaj. Ovdje donosimo link na video Lička Crvenkapica koji spaja tradicionalno i suvremeno prikazujući bajku koja je djeci bliska, poznata i razumljiva.

https://www.youtube.com/watch?v=eMcYznHqxF8

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

(Potencijalno) darovito dijete u razredu

Puno je definicija, različitih mišljenja i odgovora na to što je 'darovitost'. Smjernice za rad s darovitom djecom i učenicimima (2022.) navode da su kod darovitog djeteta/učenika utvrđene iznadprosječne opće intelektualne sposobnosti i/ili specifične sposobnosti, visok stupanj kreativnosti i motivacije te dosljedno postizanje izrazito iznadprosječnih postignuća i/ili uradaka u jednom ili više područja.

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Gordana Remussini, Marija Tolić
udzbenik
Gordana Remussini, Marija Tolić
udzbenik
Kristina Čajo Anđel, Daška Domljan, Paula Vranković