Svi članci | Profil Klett

Svi članci

Filtrirajte članke po kategorijama

Moje prve Erasmus+ cipele

Kada sam u lipnju prošle godine prvi puta zakoračila u Erasmus+ svijet nisam ni slutila koliko će to iskustvo biti značajno. Projekt kojeg smo u Osnovnoj školi „Grigor Vitez“ u Osijeku provodili upečatljivog je naslova IN & OUT u kojem se kratica IN odnosi na inkluziju, dok OUT označava učenje na otvorenom (outdoor) što su ujedno i dvije ključne dimenzije našeg projekta.

ERASMUS+ „DAJ PET ZA EUROPSKI VRTIĆ“

O projektu:

Dječji vrtić Vjeverica u pedagoškoj godini 2023./2024. započeo je s Erasmus+ projektom „Daj pet za europski vrtić“. Prepoznajući važnost i potrebu internacionalizacije i promocije cjeloživotnog učenja odgojno-obrazovnih djelatnika vrtića, Vrtić se prijavio na Natječaj Agencije za mobilnost i programe EU Erasmus+ te je Vrtiću odobrena financijska potpora za provedbu europskog projekta unutar ustanove.

Podcast is a blast!

Učenici OŠ Vugrovec-Kašina sa svojim učiteljicama Ninom Rezo i Marinom Sertić prošle su školske godine postali prave radijske zvijezde korištenjem podcasta u nastavi jezika. Kroz ovaj kreativni proces razvijaju se sve jezične vještine, a promiče se međupredmetna suradnja i interdisciplinarnost, medijska pismenost, održivi razvoj i kulturna baština. 

eTwinning/ Erasmus+ projekt Artistic Journey to Green Future

Ovaj međunarodni projekt proveo se na eTwinning platformi tijekom drugog obrazovnog razdoblja, a prati istoimeni Erasmus + projekt koji je započeo na početku školske godine 2024./2025. Autori ovog eTwinning projekta su učiteljica Çimen Sarıaltın (Turska0) i učiteljica Marijana Curić. Sudjeluju učitelji zemalja sudionica koje su uključene u Erasmus + projekt: Španjolska, Turska, Hrvatska, Sjeverna Makedonija i Malta.

Zero Waste u učionici: Mala promjena – veliki utjecaj

 

Ovaj je projekt omogućio učenicima da kroz kreativne aktivnosti usmjerene na aktualne teme; smanjenje otpada, održivu poljoprivredu i izradu prirodnih proizvoda, spoznaju načela "Zero Waste" pristupa. U članku donosimo izvještaj o radu učenika uključenih u projekt – što su novo naučili i kakav je bio njihov utjecaj na zajednicu.