| Profil Klett

Biologija 8

radna bilježnica iz biologije s materijalima za istraživačku nastavu

Uz udžbenik Biologija 8, očekuje vas i radna bilježnica koja je sastavni dio kutije s kvalitetnim priborom za praktičnu i istraživačku nastavu biologije u osnovnoj školi.

 

Jednostavno do uspjeha!

 

U predmetu Biologija prema predmetnom kurikulumu primjenjuju se dva elementa vrednovanja:

  • usvojenost bioloških koncepata
  • prirodoznanstvene kompetencije.

 

Biologija 8 jedinstveni je materijal koji će vam omogućiti ostvarivanje zadanih ishoda, postizanje ciljeva te objektivno vrednovanje putem motivirajućih, zanimljivih i jednostavnih edukativnih materijala.

 

Sav pribor u kutiji prilagođen je provedbi praktičnih i istraživačkih radova (razrađenih prema koracima znanstvene metodologije) koji se nalaze u radnoj bilježnici. Oni malom istraživaču, učeniku, omogućuju razumijevanje, analiziranje i zaključivanje te oblikovanje trajnog pamćenja koje će primjenjivati u daljnjem školovanju i svakodnevnom životu.

 

Pogledajte ovdje letak sa opisima pribora u kutiji..

 

Otkrijmo što će sve učenik imati u kutiji…

didaktički materijali

didaktički materijalkoličinaopis materijala
lupa1

Lupa (povećalo) ima pokretni mehanički nosač kojim se lako okreće u svim smjerovima i time olakšava pronalazak najboljeg kuta za promatranje željenog objekta, dva držača za stezanje (pogodna za fiksiranje objekta) te povećalo za promatranje. Izvrsno je rješenje za promatranje različitih uzoraka pri izvođenju praktičnih i istraživačkih radova.

štoperica1

Digitalna štoperica s baterijom služi za mjerenje različitih pojava u određenom razdoblju. Mogu se pratiti, primjerice, razdoblja razmnožavanja organizama diobom, trajanje osjeta nekih mirisa, vrijeme potrebno da bi neki organizmi poput kukaca pronašli hranu. Mehanički satovi nisu dovoljno precizni u mjerenju i stoga je štoperica izvrstan izbor za provedbu niza aktivnosti

glinamol1

Glinamol je smjesa koja služi za oblikovanje i izradu različitih željenih oblika. Ima jako široku primjenu te se s pomoću njega mogu izvrsno uvježbati motoričke vještine pri izradi različitih modela, poput bubrega ili kromosoma. Od glinamola se mogu izraditi i vlastiti fosili školjkaša koji se mogu usporediti s pravim fosilima sačuvanima tijekom milijuna godina.

laboratorijska čaša2

Laboratorijske čaše različitih volumena (150 mL i 100 mL) neizostavni su dio pribora svakoga malog istraživača. Bez njih je nemoguće izvesti bilo koji od postavljenih zadataka i problema koje treba riješiti.

posude za mjerenje3

Posude za mjerenje s oznakama omogućuju mjerenje željenog volumena tekućine.

staklene epruvete2

Staklene epruvete neizostavni su dio pribora svakoga malog istraživača. Bez njih je nemoguće izvesti bilo koji od postavljenih zadataka i problema koje treba riješiti.

kapaljka5

Kapaljka s oznakama omogućuje mjerenje željenog volumena tekućine koji se želi dodati pri izvođenju praktičnih i istraživačkih radova.

lijevak1

Filtracijom s pomoću filtarskog papira i lijevka može se doći do niza zanimljivih otkrića o razdvajanju čestica.

boje za pokuse (crvena i plava)2

Boje za pokuse (crvena i plava) omogućavaju izvedbu niza radova. Primjerice, mogu se koristiti za bojenje vode kako bi se bolje uočile određene pojave ili za izvedbu praktičnih radova simulacije tjelesnih tekućina.

Praktične i istraživačke radove uvijek treba izvoditi uz nadzor učitelja ili druge nadležne odrasle osobe. Pribor je poželjno čuvati i više se puta njime koristiti, a prirodni materijal kompostirati ili zasaditi, odnosno vratiti u njegovo stanište.