Spajamo ideje. Stvaramo znanje.
Nadolazeće edukacije... Pridružite nam se online ili uživo!
Srijeda, 08.02.2023. u 18:00 h
Robotika je odavno prisutna u hrvatskim školama, ali većinom se svodi na entuzijastične pojedince i udruge te projekte s ograničenim rokom trajanja. Može li se takvo stanje promijeniti? Možemo li izgraditi dugoročno održiv sustav podrške učiteljima uz kojeg će se robotika i druge STEM aktivnosti proširiti na sve hrvatske škole? O početku takvog ambicioznog putovanja uz MODI robotički set govorit ćemo na webinaru.
Propustili ste webinar? Nema problema, pogledajte snimku.
Četvrtak, 02.02.2023. u 18:00 h
Robotika je odavno prisutna u hrvatskim školama, ali većinom se svodi na entuzijastične pojedince i udruge te projekte s ograničenim rokom trajanja. Može li se takvo stanje promijeniti? Možemo li izgraditi dugoročno održiv sustav podrške učiteljima uz kojeg će se robotika i druge STEM aktivnosti proširiti na sve hrvatske škole? O početku takvog ambicioznog putovanja uz MODI robotički set govorit ćemo na webinaru.
Srijeda, 01.02.2023. u 18:00 h
Martina Nikolić, magista psihologije iz Centra za nestalu i zlostavljanu djecu, tijekom webinara će predstaviti način rada s djecom s problemima u ponašanju. Govorit će o smjernicama za učitelje te objasniti kako prepoznati da je dijete žrtva ili počinitelj nasilja. Osvrnut će se na elektroničko nasilje, rad s obiteljima i postupanje u slučaju sumnje na nasilje. Naglasit će neke od odrednica kvalitetne škole, te će predložiti konkretne savjete koji mogu pomoći učiteljima da lakše prolaze kroz izazovne situacije s kojima se susreću u svakodnevnom radu s učenicima.
Četvrtak, 26.01.2023. u 18:00 h
Join us in the discovery of our brand-new material aimed at preparing Year 8 students for the upcoming standardised testing! Our editors will walk you through the IZZI materials and show you what our latest publication has in store for you, while Mia Šavrljuga – one of the authors – will give you some tips and tricks on how to effectively use both digital and printed content in class.