Svi članci | Profil Klett

Svi članci

Filtrirajte članke po kategorijama

Moje iskustvo rada u Školi na Trećem

Tijekom ove školske godine, imala sam čast (a na neki način i privilegiju) nakratko biti dio tima koji priprema materijale za televizijski program Škole na Trećem. Budući da se sadržaji koji u konačnici postaju dijelom televizijskog programa stvaraju dugotrajnim timskim radom, odlučila sam podijeliti s svoje iskustvo s vama.

eTwinning projekt Lingoture

I ove školske godine dio učenika 7.b razreda OŠ kneza Trpimira uključio se u eTwinning projekt Lingoture. Projekt je provodila Tina Parać, učiteljica engleskog i talijanskog jezika. Započeo je još u srpnju 2020. i trajao je do lipnja 2021. Odrađen je u suradnji sa 16 škola partnera iz 7 država: Turske, Poljske, Latvije, Španjolske, Češke, Rumunjske  i Hrvatske. U projekt je bilo uključeno 16 učitelja i 174 učenika u dobi od 10 do 14 godina.

Webučionica 2.0 i razvijanje digitalnih kompetencija

  Učenici od 5. do 8. razreda, a povremeno i učenici od 1. do 4. razreda, zajedno s nastavnicom engleskog jezika Adrijanom Roždijevac iz Osnovne škole „Josip Kozarac” Soljani sudjelovali su ove nastavne godine u eTwinning projektu pod nazivom „Webclassroom/Webučionica 2.0” autorice Sandre Vuk. Projekt je trajao cijelu nastavnu godinu, a u njemu je sudjelovalo preko 260 škola partnera iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Sjeverne Makedonije, Njemačke i Turske.

17. 6. 2021. Svjetski dan borbe protiv stvaranja pustinja i suša

Pustinje su područja koja zbog velike oskudice vlage nemaju razvijen vegetacijski pokrov. Zajedno s polupustinjama pokrivaju 1/3 površine kontinenata, a rasprostiru se u približno 60 država. Najveće su pustinje u suptropskom pojasu: na sjevernoj su polutki Sahara, pustinje Arapskoga poluotoka, Thar u Indiji i Pakistanu i meksičke pustinje; na južnoj su polutki Kalahari i Namib u Africi, pustinje u Australiji, Atacama u Južnoj Americi.

Picasso u mojoj učionici

Mnogima se možda ne sviđa ideja korelacije likovne umjetnosti s jezikom, osobito poznavajući interese naših učenika čija se granica zanimljivosti najčešće vrti oko gadgeta (eng. naprava) i društvenih mreža. Javno priznajem da bih još prije koju godinicu nevoljko obradila nastavnu jedinicu povezanu s umjetnošću.

Refleksija o protekloj školskoj godini – izazovi, napredak i kojim putem dalje

Samorefleksija?

Samorefleksija nastavnika najbolji je način za analizu i procjenu vlastite nastavne prakse. Vrijeme za samorefleksiju nije uzalud potrošeno vrijeme. Time zapravo skraćujemo put do zaključaka što je našu nastavu učinilo uspješnijom i sprečavamo ponavljanje onoga što nije bilo učinkovito. Refleksija se može činiti na različite načine, važno je samo postaviti prava pitanja. Evo nekih prijedloga: