Svi članci | Profil Klett

Svi članci

Filtrirajte članke po kategorijama

Učenici kao istraživači: Genetika boje očiju i nasljeđivanje

Učenici osmih razreda Osnovne škole „August Cesarec“ iz Ivankova na dodatnoj nastavi Biologije, Kemije i Engleskog jezika često daju nastavnicama vlastite ideje za razne istraživačke radove. Na jednome od satova dodatne nastave učenici su predstavili nastavnicama što bi željeli istražiti, a da pri tome metode i materijali istraživanja budu prilagođeni školskim uvjetima rada. Željena je tema njihova istraživanja bila genetika boje očiju te nasljeđivanje iste. 

Zero Waste u učionici: Mala promjena – veliki utjecaj

 

Ovaj je projekt omogućio učenicima da kroz kreativne aktivnosti usmjerene na aktualne teme; smanjenje otpada, održivu poljoprivredu i izradu prirodnih proizvoda, spoznaju načela "Zero Waste" pristupa. U članku donosimo izvještaj o radu učenika uključenih u projekt – što su novo naučili i kakav je bio njihov utjecaj na zajednicu.

Job shadowing u Portugalu

U sklopu Erasmus+ akreditacije učiteljica Valentina Boc Perus iz Osnovne škole Pantovčak u Zagrebu sudjelovala je na praćenju rada sustručnjaka u  portugalskoj školi Agrupamento de escolas da Ericeira, od 19. do 23. veljače 2023. Zanimalo ju je kakav je portugalski odgojno-obrazovni sustav, kako rade učiteljice i učitelji u drugoj državi te s kojim se izazovima oni susreću, a posebno na koji ih način rješavaju. Pratila je šest različitih nastavnika u različitim školama.

Ivana u dječjem svijetu igre

Književno djelo Ivane Brlić-Mažuranić „Čudnovate zgode šegrta Hlapića“ bilo je poticaj učenicima trećega razreda da osmisle igru kojom bi provjerili znanje o pročitanome, ali i upoznali i zainteresirali mlađe generacije za čitanje lektirnih naslova. Poligon za igru bio je postavljen u školskome hodniku, između učionica nižih razreda, a upravo se didaktička kocka izdavačke kuće Profil Klett pokazala kao idealno pomagalo za igru.

Čarobnice, radosnice – taktilne slikovnice

Projekt je proveden na izvanučioničkoj nastavi tijekom cijele školske godine. Široke mogućnosti uporabe te dugoročnu korist taktilne slikovnice prepoznalo je i Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih koje je osiguralo financijsku podršku provedbi projekta.