Svi članci | Profil Klett

Svi članci

Filtrirajte članke po kategorijama

Moje prve Erasmus+ cipele

Kada sam u lipnju prošle godine prvi puta zakoračila u Erasmus+ svijet nisam ni slutila koliko će to iskustvo biti značajno. Projekt kojeg smo u Osnovnoj školi „Grigor Vitez“ u Osijeku provodili upečatljivog je naslova IN & OUT u kojem se kratica IN odnosi na inkluziju, dok OUT označava učenje na otvorenom (outdoor) što su ujedno i dvije ključne dimenzije našeg projekta.

ERASMUS+ „DAJ PET ZA EUROPSKI VRTIĆ“

O projektu:

Dječji vrtić Vjeverica u pedagoškoj godini 2023./2024. započeo je s Erasmus+ projektom „Daj pet za europski vrtić“. Prepoznajući važnost i potrebu internacionalizacije i promocije cjeloživotnog učenja odgojno-obrazovnih djelatnika vrtića, Vrtić se prijavio na Natječaj Agencije za mobilnost i programe EU Erasmus+ te je Vrtiću odobrena financijska potpora za provedbu europskog projekta unutar ustanove.

Mali "Hribarovci" mijenjaju svoj grad

Učenici 3. a razrednog odjela Osnovne škole Nikole Hribara iz Velike Gorice tijekom listopada i studenog usvajali su nove nastavne sadržaje iz Prirode i društva. Oni su predstavljali aktivnosti i razrade odgojno-obrazovnih ishoda vezanih uz snalaženje u prostoru.

Podcast is a blast!

Učenici OŠ Vugrovec-Kašina sa svojim učiteljicama Ninom Rezo i Marinom Sertić prošle su školske godine postali prave radijske zvijezde korištenjem podcasta u nastavi jezika. Kroz ovaj kreativni proces razvijaju se sve jezične vještine, a promiče se međupredmetna suradnja i interdisciplinarnost, medijska pismenost, održivi razvoj i kulturna baština. 

Europski dan jezika u znaku „The Great Food Quest“

U Osnovnoj školi kneza Trpimira u Kaštel Gomilici 9. listopada 2025. godine svečano je obilježen Europski dan jezika pod nazivom „The Great Food Quest“. Ova zanimljiva i poučna aktivnost okupila je četrdeset učenika od petog do osmog razreda, koji su kroz istraživanje, kreativnost i timski rad pokazali koliko su jezici i kulture svijeta bogati i raznoliki. Cilj događanja bio je potaknuti učenike na upoznavanje različitih zemalja svijeta, njihovih jezika, običaja i kulinarskih posebnosti te razviti pozitivan odnos prema učenju stranih jezika. Svaka je skupina učenika, prema slučajnom odabiru, istraživala jednu zemlju i prikupljala zanimljivosti o njenoj kulturi i gastronomiji.