OD NARODNOG KAZIVAČA DO MALIH PRIPOVJEDAČA
Uvod
Tijekom ove školske godine učenici i učiteljice sudjelovali su u projektu posvećenom bajkama slavnog danskog pisca Hansa Christiana Andersena. Kroz raznovrsne aktivnosti – od čitanja i interpretacije, preko scenskih i likovnih izraza, do digitalnih sadržaja – istraživali su bogatstvo Andersenova svijeta i povezivali ga sa stvarnim životom i razvojem dječjih kompetencija.
U Osnovnoj školi „August Cesarec“ u Ivankovu, u kabinetu biologije i kemije, nastaju brojni ekološki proizvodi inspirirani kulturnom baštinom Ivankova. Mnogi učenici i ravnatelj aktivni su članovi KUD-a „Ivankovo“ te s ponosom njeguju tradiciju svog mjesta manifestacijom „Sve se čaje okupiše“.
Ovaj projekt natjecanja osnovnoškolaca u sricanju riječi na engleskom jeziku odavno je nadišao svoje skromne početke. Ove godine u prostorijama Edukativnog i informativnog turističkog centra mladih Stara pekara u Osijeku natjecalo se čak 103 učenika iz 35 škola Osječko-baranjske, Vukovarsko-srijemske, Virovitičko-podravske te Požeško-slavonske županije.
Učenici 3.a razreda Osnovne škole kneza Trpimira, pod vodstvom učiteljice engleskog jezika Tine Parać, koja je ujedno i autorica projekta "Animal Mode", ove školske godine aktivno sudjeluju u međunarodnom eTwinning projektu.
Učiteljice Gabrijela Romić i Marija Rukavina iz Osnovne škole Vladimira Nazora u Vinkovcima pohađale su ove školske godine u sklopu Erasmus+ projekta stručno usavršavanje na Tenerifima s temom Mindfulness.
Kako izgleda dodatna nastava Kemije kada školski pokus preraste u rješenje za čišći dom i okoliš? Na satima Kemije učenici ne uče samo o formulama, kemijskim reakcijama i laboratorijskom priboru — sve češće istražuju kako stečeno znanje primijeniti u svakodnevnome životu. Vođeni idejom održivosti i željom zaštite okoliša, upustili su se u izazovan, ali uzbudljiv projekt: izradu vlastitog ekološkog sredstva za perilicu posuđa.
Dodatna nastava Kemije i Biologije, osmišljena na temelju praktičnih, istraživačkih zadataka, omogućava učenicima povezivanje teorijskih znanja s praktičnim iskustvima. Učenicima se omogućava razumijevanje kemijskih koncepata koji su važni, kako za mnoge aspekte svakodnevnog života – od pripreme hrane, održavanja osobne higijene, brige o zdravlju, tako i za razumijevanje procesa u prehrambenoj, farmaceutskoj i deterdžentsko-toaletnoj industriji.
Tečaj je okupio devet sudionika iz različitih zemalja, uključujući Mađarsku, Španjolsku i Njemačku, s ciljem razvijanja vještina i strategija za smanjenje bullyinga i agresivnog ponašanja u školskom okruženju.