Svi članci | Profil Klett

Svi članci

Filtrirajte članke po kategorijama

Podcast is a blast!

Učenici OŠ Vugrovec-Kašina sa svojim učiteljicama Ninom Rezo i Marinom Sertić prošle su školske godine postali prave radijske zvijezde korištenjem podcasta u nastavi jezika. Kroz ovaj kreativni proces razvijaju se sve jezične vještine, a promiče se međupredmetna suradnja i interdisciplinarnost, medijska pismenost, održivi razvoj i kulturna baština. 

Europski dan jezika u znaku „The Great Food Quest“

U Osnovnoj školi kneza Trpimira u Kaštel Gomilici 9. listopada 2025. godine svečano je obilježen Europski dan jezika pod nazivom „The Great Food Quest“. Ova zanimljiva i poučna aktivnost okupila je četrdeset učenika od petog do osmog razreda, koji su kroz istraživanje, kreativnost i timski rad pokazali koliko su jezici i kulture svijeta bogati i raznoliki. Cilj događanja bio je potaknuti učenike na upoznavanje različitih zemalja svijeta, njihovih jezika, običaja i kulinarskih posebnosti te razviti pozitivan odnos prema učenju stranih jezika. Svaka je skupina učenika, prema slučajnom odabiru, istraživala jednu zemlju i prikupljala zanimljivosti o njenoj kulturi i gastronomiji.

U duhu životinja – kreativnost, učenje i veliko srce

 

Početak listopada u Osnovnoj školi „August Cesarec“ u Ivankovu protekao je u znaku životinja, maštovitosti i dobrote. U zajedničkom projektu sudjelovali su učenici Učeničke zadruge „Zrno“ te učenici dodatne nastave engleskog jezika, koji su svojim trudom, znanjem i velikim srcem pokazali koliko ljubav prema životinjama može povezati, nadahnuti i oplemeniti.

 

Zadrugari su, koristeći silikonske kalupe u obliku životinja, izrađivali gipsane ukrase.

Projekt „PlayZeit“

Prošle školske godine učiteljice Dijana Oreški Vidović, učiteljica engleskog i hrvatskog jezika, i Klaudina Mumić, učiteljica engleskog i njemačkog jezika, osmislile su cjelogodišnji projekt „PlayZeit“ u kojem veliku važnost ima socijalizacija. Cilj projekta bio je dodatno motivirati učenike na učenje stranih jezika kroz različite aktivnosti u kojima istovremeno uče strane jezike i važne svakodnevne životne vještine, šire krug prijatelja i upoznaju se u neformalnim situacijama.

Atollo – inovativni projekt koji u fokus stavlja inkluzivno obrazovanje

Inicijativa je nastala iz izravnog kontakta s učiteljima i ravnateljima centara za odgoj i obrazovanje u Hrvatskoj, a osobito kroz suradnju sa Školom za odgoj i obrazovanje u Puli. Upravo iz te suradnje krenulo je planiranje prvih projektnih aktivnosti. Danas, dvije godine nakon početne ideje, možemo reći da smo na dobrom putu da učiteljima, roditeljima i djeci pružimo konkretan doprinos i olakšamo svakodnevni obrazovni proces.

Biološke igre za mlade talente

U školskoj godini 2024./2025. u Osnovnoj školi Mate Lovraka u Zagrebu proveden je projekt „Biološke igre za mlade talente“ uz potporu Ministarstva znanosti i obrazovanja te suradnju s izdavačkom kućom Profil Klett d.o.o. i urednicom za Prirodu i Biologiju Barbarom Sović. U projekt su bili uključeni daroviti učenici od petog do osmog razreda, uz vodstvo nastavnica biologije i kemije Darije Pandžić, Andrijane Koštro, Lidije Kovačić Hren i Ive Markuš.

Od čitanja do stvaranja – kako nove tehnike mijenjaju rad s lektirom

fotografija učiteljice i učenika na kojoj učenici gledaju u otvorenu knjigu iz koje izlazi virtualni prikaz svijeta bajki

U današnje digitalno doba, s novim generacijama učenika, ključno je preispitati tradicionalne metode i prigrliti inovativne pristupe koji će potaknuti ljubav prema čitanju, a ne stvoriti osjećaj obveze. Ovaj članak istražuje povijesni razvoj lektire u hrvatskom školstvu te predstavlja kamišibaj, inovativnu tehniku koja unosi svježinu i kreativnost u obradu književnih djela u razrednoj nastavi.

 

 

SAVEZNIK BUDUĆNOSTI – DIFFIT

DIFFITALAT UMJETNE INTELIGENCIJE, kreiran za učitelje u kombinaciji s dobro poznatom obrazovnom platformom IZZI.

Uz podršku Diffita, moguće je brzo i efikasno izraditi individualizirane materijale prilagođene specifičnim potrebama učenika, roditelja, savjetnika ili drugih korisnika jer omogućuju potpunu prilagodbu karakteristikama i stilu učenja svake osobe.