27. svibanj 2020.

Istraživačko učenje s 3D tehnologijom

Autor: Uredništvo STEM područja

3D tehnologije mogu ponuditi učiteljima idealan alat za pripomoć u provedbi izvornog istraživačkog učenja u njihovim razredima prema stupnjevima procesa.

Stupnjevi procesa istraživačkog učenja
1. Pitaj

 

Istraživačko učenje zahtijeva od učenika da opažaju i promatraju dok doživljavaju svijet oko sebe te da postavljaju pitanja. Potiče ih da pitaju, budu znatiželjni i da zamjećuju mogućnosti za rješavanje problema i poboljšanje stvari.
3D tehnologije mogu poduprijeti “Pitaj” stupanj istraživanja na razne načine:
•    Uključivanjem učenika u taktilno 3D okružje u kojemu mogu istražiti ideje i objekte iz širokog spektra perspektiva, kao i poticanjem njihove znatiželje o prostornim odnosima i konceptima. 
•    Makers Empire 3D dizajn softver potiče učenike da postavljaju vlastita pitanja, razmišljaju i iznesu zamisli i pretpostavke o onome što je moguće.
•    3D dizajn okružje omogućuje učenicima da eksperimentiraju i propituju stvari i opažaju kako oblici i strukture uzajamno djeluju u prostoru. Makers Empire daje učenicima u ruke intuitivne, odgovarajuće alate koji ih potiču da eksperimentiraju i istražuju sami za sebe.
 

2. Istraži

 

Učenici pokreću svoju znatiželju istraživanjem. Prikupljaju informacije i ideje i započinju razrađivati pravi smjer istraživanja i pitanja za istraživanje.
Potencijal 3D tehnologija korišten je i istražen u brojnim područjima zbog uloge koju može odigrati u formuliranju rješenja za mnoge stvarne probleme svijeta i sporna pitanja.
•    Istraživačko učenje postaje izvorno kada je rezultat naučenog riješen problem ili je poduzeta neka vrsta pozitivnog djelovanja. 3D dizajn i printanje omogućuju učenicima da stvore prava rješenja za stvarne probleme.
•    3D dizajn i printanje može biti sjajan način za učenike da uzmu postojeću ideju, rješenje ili proizvod i učine ih boljim. Učenici mogu ispitivati izvorne uporabe 3D dizajna i koristiti svoju vlastitu inovaciju i inventivnost za poboljšanje rješenja, ili unaprjeđenje iskustva konkretne osobe ili skupine.
•    Postoji mnoštvo izvrsnih primjera 3D tehnologija uporabljenih za rješavanje problema diljem svijeta. Odlično mjesto za početi i nadahnuti učenike kao i za aktivirati njihovo istraživanje je 3D Print.

3. Napravi

 

Istraživačko učenje podrazumijeva da su učenici aktivno uključeni u proces, da stvaraju, a ne samo da konzumiraju informacije, ideje i rješenja. Oni proizvode značenje, razumijevanje i znanje za sebe.
3D tehnologije imaju vidljivu primjenu za “Napravi” stupanj istraživanja:
•    Makers empire dizajn softver jednostavan je za korištenje i osigurava učenicima uspješnu izradu i proizvodnju 3D dizajna koji se mogu printati kao “stvarni”, funkcionalni predmeti. Dostupnost 3D printanja znači da oni stvaraju svoje vlastite izvorne dizajne, koje mogu držati u rukama i stvarno ih uporabiti za rješavanje problema prema kojemu je njihovo istraživanje usmjereno.
•    3D dizajn okružje dopušta učenicima da rade tijekom cijelog dizajn procesa. Oni su sposobni proizvesti prototipove za testiranje i uvijek se iznova vraćati da usavrše i poboljšaju svoje dizajne.
•    Uporaba 3D dizajn alata podupire učenike u razvijanju zrelog načina razmišljanja i potiče ih da ustraju u svojim dizajnima sve dok ne naprave najučinkovitije rješenje za svoj problem. Propusti i pogreške postaju prigode za procjenu dizajna i njegovo poboljšanje.

4. Raspravi

 

Istraživačko učenje može biti moćno skupno nastojanje, a stupanj “Raspravi” naglašava važnost uloge koju ima dijalog u razvijanju konceptualnog razumijevanja i znanja. Doživljujući učenje kao društvenu aktivnost, učenici uče jedni od drugih, dijele vještine i iskustva te razvijaju empatiju i razumijevanje iz različitih perspektiva.
3D tehnologije mogu pripomoći stupnju “Raspravi” istraživačkog učenja:
•    Omogućavanjem skupnoga prostora učenicima da rade zajedno prema postignuću zajedničkog cilja.
•    Makers Empire omogućuje postojanje zajednice dizajna kako bi se učenici mogli upoznati s dizajnima sa svih strana svijeta u galeriji za nadahnuće i dijeljenje njihovih vlastitih dizajna.
•    3D otvara izvorne mogućnosti za davanje i primanje povratnih informacija, za raspravu o idejama i davanje sugestija za unaprjeđenje.

5. Razmisli

 

Istraživačko učenje je stalno tekući kružni proces koji potiče učenike da razmišljaju o svojem učenju, prikupljaju povratne informacije i odgovore na njih, te da procjenjuju svoje procese i proizvode. Naglasak je na djelovanju kao rezultatu istraživačkog učenja. 3D tehnologije pružaju učenicima uzbudljiv niz alata i vještina na koje se mogu osloniti u svim stupnjevima svojeg istraživanja.

 

Primjeri istraživačkog učenja

Nadahnite se s nekim od izvrsnih primjera škola koje koriste istraživačko učenje kako bi riješili svakodnevne probleme examples of schools.

 

Pripremio: Omer Rak

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja