„Učiteljice, Vito je rekao STOP i kazaljke sata su se zaustavile! Kako? Učiteljice… kako to?“ Odgovor na ovo pitanje ostao je nepoznanica, jer, kako kaže stara izreka, trikovi se ne otkrivaju tako lako.
Dio je to zabavnog i neobičnog školskog iskustva koje je u OŠ Šime Budinića u Zadru donio Josip Paškov, regionalni voditelj Profil Kletta, zajedno s Nikolom Burčulom, stručnim predstavnikom Zadarske županije za istu izdavačku kuću. Njihov posjet prvom razredu bio je posebno iznenađenje i nagrada za kraj školske godine.

Prvašići su Josipa i Nikolu upoznali još u rujnu, kada je Josip u učionici izveo nekoliko zanimljivih i domišljatih trikova poput Čarobnih papirnatih loptica, Nevidljive maramice, Čarobnog konopa i onog najzagonetnijeg – Kako zaustaviti vrijeme pogledom? Iako po zanimanju nije iluzionist niti mađioničar, Josip s puno entuzijazma izvodi trikove koje je naučio promatrajući svoga oca još u djetinjstvu

Danas trikove s veseljem dijeli s prijateljima, ali i s učenicima po školama koje neumorno obilazi. Za izvođenje nekih trikova potrebna mu je pomoć učenika ili učitelja, a ponekad se dogodi da mu neki trik i ne uspije, što mu djeca rado oproste jer znaju da je sve dio zabave. Josip i Nikola učenicima su, tada, obećali da će ih ponovno posjetiti ako budu uzorni u ponašanju, ali i ako redovito provode igru tišine koju su sami osmislili i nazvali Tko progovori, točkicu ulovi. Riječ je o igri koju učenici provode u učionici kada je potrebno posebno mirno okruženje, kada su sami bez učitelja ili kada im je za rad potrebna visoka koncentracija. Tišina, pažnja i međusobna podrška temelj su uspjeha ove igre, a učenici su uz igru Tko progovori točkicu ulovi! pokazali kako mogu biti odgovorni čak i bez nadzora odraslih. I zaista, zahvaljujući toj igri, učenici su s lakoćom njegovali mirnu atmosferu tijekom nastavne godine i Josipovo obećanje se ostvarilo.

Današnji posjet bio je pun veselja, smijeha i čarolije, a učenici su s oduševljenjem pratili svaki novi trik. Josip je naglasio da mu je važno na ovaj način uljepšati kraj školske godine učenicima koji koriste udžbenike Profil Kletta. Bio je to školski sat u kojem su se znanje, čuđenje i dječji osmijesi sjedinili u lekciju koju ne piše nijedan udžbenik, a zahvaljujući Josipu i Nikoli, učenici su naučili da prava čuda nastaju kada se trud, pažnja i mašta pretoče u zajedničko iskustvo učenja.
