OŠ Darda

55

Pomoću bicro:bita i vodene pumpe pratit ćemo život i rast cherry rajčice. Učenici 4. razreda promatrat će značaj topline, svjetlosti i vode za rast i razvoj, a učenici 6. razreda isprogramirati će micro:bitove tako da naša biljka dobije optimalne uvjete za život.

Opišite nam kako je protekla provedba projekta: 

Projekt je osmišljen kao suradnja razredne i predmetne nastave. U projektu su učenici 6. razreda na satu povijesti od učiteljice Sanele Toša-Ljubičić saznali su sve o velikim geografskim otkrićima i kako je rajčica došla u Europu. Na kvizu su provjerili svoje znanje pomoću micro:bita. Na informatici su sa učiteljicama Ivanom Lajoš Brkić i Veronikom Antal Horvat programirali micro:bite da bi optimalno zalijevali rajčice. Učenici 4.c razreda sa svojom učiteljicom Biljanom Kodžoman sjeme rajčice su držali tri dana u vlažnoj vati, zatim su posijali sjeme rajčice. Kada su rajčice izrasle presadili su ih u zasebnu čašu te promatrali njihov rast i razvoj.  Jednu su zalijevali pomoću vodene pumpe a ostale ručno.

Priložite fotografije, video ili Powerpoint prezentaciju provedbe projekta: 
Biljana Kodžoman
Veronika Antal Horvat