OŠ Grabrik | Profil Klett

OŠ Grabrik

Likes: 
1

Na projektu će surađivati učenici trećih razreda i sedmih razreda. Ideja je da se aktivnosti provode po principu igre „Escape the Classroom“. U prvoj fazi projekta učenici će morati istražiti povijest svoga grada, naučiti ponešto o kulturno-umjetničkim i povijesnim znamenitostima svojeg grada i povijesnim ličnostima kako bi naučeno znanje mogli iskoristiti pri rješavanju zagonetki iz matematike, povijesti, geografije, prirode i društva te kriptografije i na taj način pronalaziti kodove za otključavanje kutijica s novim zadacima. Cilj aktivnosti je otkriti sve kodove koji otključavaju kutije kako bi došli do sjemena biljke koje su braća Seljan donijela s jednog od svojih brojnih putovanja i spremila za budući naraštaj na području vrta naše škole (tri sjemena za tri različita uvjeta rasta). Kako bi što lakše došli do tragova koji će ih voditi do skrivenog sjemena kodirana rješenja učenici će dobiti i na micro:bit-ovima u obliku Morseove abecede, Braillova pisma, zvučnih upozorenja, koordinata sljedećeg traga uz zadanu kartu, brojača koraka i niza brojeva.

Nakon što zajedno istraže prošlost svog grada, braću Seljan i njihova putovanja, u drugoj fazi projekta učenici trećih razreda pratiti će razvoj rasta našeg sjemena, uvjete u kojima biljke rastu, te dokumentirati razvoj slikama i na kraju školske godine prikazati prikupljenu dokumentaciju u obliku digitalne knjige. Sedmaši će statistički obraditi podatke za sva tri uzgoja uz prikupljene podatke (temperatura, vlažnost tla), programirati micro:bit za obavljanje funkcije navodnjavanja sadnice i osmisliti zadatke za Escape Classroom u kojem će sudjelovati profesori škole, naravno uz korištenje i ostalih micro:bit-ova koje posjeduje škola i na kraju sa učenicima trećih razreda napraviti balzam za usne od uzgojenih biljaka.

Dokumenti: 
Opišite nam kako je protekla provedba projekta: 

Na projektu su surađivali učenici trećeg, četvrtog i sedmog razreda. U prvoj fazi projekta učenici su morali istražiti povijest svoga grada, naučiti ponešto o kulturno-umjetničkim i povijesnim znamenitostima svojeg grada i povijesnim ličnostima kako bi naučeno znanje mogli iskoristiti pri rješavanju zagonetki iz matematike, povijesti, geografije, prirode i društva te kriptografije i na taj način pronalaziti kodove za otključavanje kutijica s novim zadacima. Cilj aktivnosti bio je otkriti sve kodove koji otključavaju kutije kako bi došli do sjemena biljke koje su braća Seljan donijela s jednog od svojih brojnih putovanja i spremila za budući naraštaj na području vrta naše škole (tri sjemena za tri različita uvjeta rasta). Kako bi što lakše došli do tragova koji su ih vodili do skrivenog sjemena kodirana rješenja učenici su dobivali i na micro:bit-ovima u obliku Morseove abecede, Braillova pisma, zvučnih upozorenja, koordinata sljedećeg traga uz zadanu kartu, brojača koraka i niza brojeva.

Učenici trećeg razreda zajedno su istražili prošlost svog grada, braću Seljan i njihova putovanja. Svoja saznanja o braći Seljan prenijela im je i gošća predavačica iz Gradskog muzeja Karlovac, Tatjana Tomičić Geršić. U drugoj fazi projekta učenici četvrtog razreda pratili su razvoj rasta našeg sjemena, uvjete u kojima biljke rastu, te dokumentirati razvoj slikama, a na kraju školske godine će prikazati prikupljenu dokumentaciju u obliku digitalne knjige. Sedmaši su statistički obraditi podatke za sva tri uzgoja za prikupljene podatke u prva tri tjedna provedbe projekta (temperatura, vlažnost tla), programirali micro:bit za obavljanje funkcije navodnjavanja sadnice i osmislili zadatke za Escape Classroom.

Kako nam je bilo pogledajte u videu koji se nalazi u privitku ili na linku Želim stablo!

 

Priložite fotografije, video ili Powerpoint prezentaciju provedbe projekta: 
Marina Felić
Daniela Marčetić