OŠ Huga Badalića, Slavonski Brod | Profil Klett

OŠ Huga Badalića, Slavonski Brod

Likes: 
1

Projekt „Želim stablo“

Osnovna škola Hugo Badalić, Slavonski Brod

Učenici četvrtih razreda Područne škole Jelas, koji sudjeluju u eTwinning projektu MasterCoding, ove su se školske godine upoznali s micro:bit-ovima. Kako su učenici pokazali veliku oduševljenost, odlučili smo otići korak dalje te upoznati ostale učenike s micro:bit-ovima i otkriti kako ih i u kojim predmetima možemo koristiti.
Prošle su školske godine učenici s nastavnicom informatike Kristinom Krtalić djelovali u eTwinning projektu Moj Cool laboratorij, u sklopu kojeg su izradili malu meteorološku postaju (na arduino platformi) koja mjeri temperaturu i vlažnost zraka. Želimo sudjelovati u ovom projektu i povezati ova dva projekta te na taj način ostvariti ove ciljeve kroz nekoliko mjeseci. Ciljevi koje želimo postići u realizaciji projekta:
- upoznati učenike četvrtih razreda s rastom i razvojem biljke (od sadnje sjemena do rasta mlade biljke) uz zadovoljene životne uvjete (voda, zrak i toplina)
- upoznati važnost pokusa u STEM
- upoznati dijelove znanstvenog rada (hipoteza, mjerenja, obrada rezultata, zaključak)
- primijeniti znanje prirodoslovlja na stvarne situacije
- razvijati istraživački tip nastave
- razvijati svijest i savjest o odgovornost prema biljkama
- razvijati međusobnu toleranciju, timski rad
- razvijati digitalnu pismenost
- motivirati učenike četvrtih i sedmih razreda na učenje prirodoslovlja na zanimljiv način
Radni postupak:
Projekt ćemo provoditi u naše dvije škole (područna i matična) s učiteljicom Marijom Šaf i njezinim 4.c razredom (područna škola Jelas) te nastavnicom Ivanom Tunjić i njezinim 7.a i 7.b razredima (matična škola) pod stručnim vodstvom nastavnice Kristine Krtalić.
Obje će skupine dobiti sjeme biljke koju će zasaditi u lončanici. Pitanje koje ćemo si postaviti na početku projekta je utječu li različiti uvjeti (temperatura, vlažnost tla i zraka) na rast biljke.
Kroz dnevnik rada učenici će svakodnevno pratiti i bilježiti (i fotografirati) što očitavaju s micro:bit-ovima (temperaturu i vlažnost tla), utječu li promjene temperature tla i zraka (arduino meteorološka postaja) te vlažnosti tla i zraka na rast biljke (mijenjat ćemo uvjete u kojima će biljke rasti).
Učenici sedmih razreda će prikupljene podatke prikazati tablično i grafički te s učenicima četvrtih razreda zajedno zaključiti utječu li promjene u temperaturi i vlažnosti tla i zraka na rast biljke.
O svim fazama rada na projektu upoznavat ćemo učenike, učitelje i roditelje na mrežnom mjestu naše škole (http://os-hbadalic-sb.skole.hr/).

Opišite nam kako je protekla provedba projekta: 

U realizaciji projekta sudjelovali su učenice i učenici 4.c i 7.e razreda naše Područne škole, te učiteljice MARIJA ŠAF (razredna nastava), IVANA TUNJIĆ (učiteljica prirode, biologije i kemije) i KRISTINA KRTALIĆ (učiteljica informatike). Više o samom tijeku projekta možete pogledati u videu te u kutku mrežnog mjesta naše škole.

Priložite fotografije, video ili Powerpoint prezentaciju provedbe projekta: 
Marija Šaf
Ivana Tunjić