OŠ Vladimira Nazora, Križevci

80

Za projekt će učenici 4. razreda posaditi sjemenke graška u dvije posude. Prije sadnje će istražiti otimalan odnos vlage u tlu i količine vode za zalijevanje. Učenici viših razreda će prema dobivenim rezultatima istraživanja programirati micro:bit.
Grašak u jednoj posudi će zalijevati ručno, a drugi pomoću seta. Tijekom dva tjedna će pratiti razvoj biljaka u te dvije posude i bilježiti svoja zapažanja. Zatim će učenici viših razreda reprogramirati micro:bit i zadati mu druge postavke, smanjiti količinu vode za zalijevanje u odnosu na optimum. Sada će se novoposađena biljka zalijevati samo pomoću micro:bita i bilježit će svoja opažanja tijekom dva tjedna. Isti postupak će ponoviti tijekom još dva tjedna, ali s povećanom količinom vode.
Na temelju svojih opažanja i bilježaka usporedit će podatke koje su pronašli prije provedbe i podatke do kojih su došli tijekom projekta i iz svega izvući zaključak.

Opišite nam kako je protekla provedba projekta: 

S projektom smo započeli početkom 3. mjeseca. Najprije smo tražili podatke o optimalnim uvjetima za rast graška. Zatim je uslijedilo sijanje biljaka. Posijane biljke smo pratili i bilježili sve promjene na njima sve do 16. 4.

Uspoređivanjem dobivenih podataka zaključili smo da su kod nas bolje rasle ručno zalijevane biljke.

Zaključili smo da nam je ovo bio vrlo interesantan projekt, ali i da bi nam trebalo više vremena kako bismo dobili poptunije podatke.

Našu prezentaciju možete pogledati na ovoj poveznici

Snježana Pavičić
Velibor Gojić