Osnovna škola Grigora Viteza

25

Učenici razredne (2.b) i predmetne (5.a i 6.b) prate rast i razvoj biljaka graha. Biljkama su dali imena: Đuro je ime biljke koju učenici zalijevaju ručno, a Roxy je ime biljke koja se zalijeva putem microbita. Tijekom tri tjedna učenici snimaju razlike, a konačan rezultat prikazat će video uratkom.

Opišite nam kako je protekla provedba projekta: 

Nakon formiranja projektnog tima (1.3.2018.) koji čine: Verica Gemić (profesorica prirode i biologije), Ana Bajo (profesorica matematike) i Antonija Radoš (učiteljica razredne nastave) dogovoreno je da će u projektu sudjelovati učenici 2.b i 6.b razreda.

Učenici su posijali sjemenke graha u dvije posude jednake veličine (2.3.2018.) i dogovorili se da će jednu biljku zalijevati ručno (2.b), a drugu će biljku zalijevati pumpa za zalijevanje pomoću microbita koju će učenici 6.b isprogramirati.

Da sve bude zanimljivije učenici su odlučili dati ime biljkama – Đuro će se zvati biljka graha koja se zalijeva ručno, a Roxy je ime biljke koja se zalijeva pomoću pumpe i programa.

Obje su biljke smještene na istom mjestu tako da imaju iste uvjete života.

Učenici su pratili tijek rasta i razvoja biljaka kroz 3 tjedna i u tom su razdoblju bilježili promjene.

Nakon 3 tjedna donijeli su se zaključci i izradio video o obavljenom projektu.

Napomena: 

Zbog ograničenja veličine videa morali smo ga smanjiti, a to je utjecalo na kvalitetu zapisa. Originalni video možete pogledati putem linka:

 https://www.youtube.com/watch?v=1OoHLgof9gE

https://drive.google.com/file/d/1RBjcIsdqnsulbRpNYZPRfoNkoNFXaFFr/view

Priložite fotografije, video ili Powerpoint prezentaciju provedbe projekta: 
Antonija Radoš
Ana Bajo